کد خبر: 161148 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 ارديبهشت 1401 - 12:09
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر؛
بزرگداشت زنده یاد علی پیرمرادی پیرِ مطبوعات دشتستان در برازجان / تصاویر اختصاصی

اتحادخبر: با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بزرگداشت زنده یاد علی پیرمرادی پیرِ مطبوعات دشتستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر صبح پنج شنبه یکم اردیبهشت ماه آئین بزرگداشت زنده یاد علی پیرمرادی پیرِ مطبوعات دشتستان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، امام جمعه برازجان، دیگر مسئولان، اصحاب رسانه...

اتحادخبر - ساناز دانشگر: با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بزرگداشت زنده یاد علی پیرمرادی پیرِ مطبوعات دشتستان برگزار شد.



به گزارش خبرنگار اتحاد خبر صبح پنج شنبه یکم اردیبهشت ماه آئین بزرگداشت زنده یاد علی پیرمرادی پیرِ مطبوعات دشتستان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، امام جمعه برازجان، دیگر مسئولان، اصحاب رسانه، تعدادی از هنرمندان و علاقه مندان به این پیشکسوت خبرنگار برگزار شد.
این بزرگداشت به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان با همکاری کانون تبلیغات امید توانا در تالار هنر برازجان برگزار شد.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علی پیرمرادی پیشکسوت عرصه رسانه دشتستان گفت: قلم خبرنگار باید حق را بنویسد؛ رفتار و منش مرحوم علی پیرمرادی این بود که وی به حق می نوشت و به اولویت ها می پرداخت.

عبدالرحیم افروغ با اشاره به اینکه همه پیشکسوت خبرنگاری استان را می شناسند اظهار کرد: مرحوم پیرمرادی اگر نکته ای را به قلم می نوشت یا در فضای مجازی منتشر می کرد به دنبال مچ گیری و تخریب نبود بلکه به دنبال حل مسائل و مشکلات بودند.



وی افزود: علی پیرمرادی را همه دوست داشتند و هیچکس بغض و کینه ای از او نداشت؛ رفتار پیشکسوت فقید دشتستانی الگوی مطلوبی برای جامعه خبری ، خبرنگاران و ورزشکاران است.


افروغ تاکید کرد: بالاتر از ایثار مالی علی پیرمرادی ایثار شخص او تقدیم و وقف خودش به مردم بود.

وی اضافه کرد: به حضور چنین فرزند عزیزی در دشتستان مفتخر هستیم؛ افتخار می کنم که نام و شناسنامه ام در خطه دشتستان است.

 











































































 

عکاس : زهرا انصاری نژاد

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/161148