امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 28 تير 1392 - 08:50

فـال روزانه 1392/04/28

فال روزانه متولدین فروردین

مسائل خانوادگی نقش مهمی در امروز شما بازی می کنند. از ته دلتان حرف بزنید و تمایل خود را بگویید و منظورتان را برسانید. در کل انرژی امروز شما باعث می شود که کم حرف تر بشوید. فکر نکنید که باید در حال حاضر پیشرفت های بزرگی صورت دهید. زمان های زیادی هست که می توانید از آنچه برایش کار کرده اید لذت ببرید. به صندلی تان لم بدهید و از پاداش سختکوشی خود بهره مند شوید. امروز عشق و رمانس برایتان شادی و سرخوشی زیادی می آورد. اگر به بهانه ای نیاز دارید تا بیرون بروید و خوش بگذرانید یا فشارهای روزمره را از دوشتان بردارید، امروز وقت آن است. شما و عشقتان سرگرمی و تفریح را فراموش کرده بودید و باید کاری جدی در این مورد انجام دهید. حتماً بیرون بروید و زندگی را جشن بگیرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما در مورد یکی از عزیزانتان دودل می شوید. چیزی شما را وادار می کند که اقدامی بکنید ولی دل به دریا نمی زنید. قدم بعدی قدم مهمی است که باید همین حالا آن را بردارید. خوب به این موقعیت فکر کنید و سپس حرکت کنید. در واقع امروز بهترین زمان برای گردآوری داده ها و اطلاعات در این مورد است. به نظر می رسد که باید قبل از انجام هر کاری کمی صبر کنید. امروز شما زمان خوب و خوشی خواهید داشت. شما خصوصاً از بیرون بردن و شام دادن به عشقتان لذت می برید و به جای خاصی می روید. تنها مشکل پیش رو این است که شاید زیاده روی کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

روز بسیار خوبی برای پیشروی و پیشرفت است. عواطف شما ثابت و پایدار هستند و دلتان آماده پرواز به سوی ابرها است. رویاپردازی کنید. اکنون زمان خوبی برای برنامه ریزی و نقشه کشیدن با عشقتان است. رابطه خود را تحکیم کنید و تعهد خود به یکدیگر را عمیق تر کنید. اگر مجرد هستید، زمان خوبی برای آن است که قدمی بردارید و عشق خود را بیابید. امروز شما تفریح و سرگرمی زیادی خواهید داشت. همچنین با عشقتان و یا عزیزتان خوش می گذرانید و می تواند بعد از یک دوره آزمایشی، حس شوخ طبعی و خلق و خوی شاد خود را احیا کنید. اگر قصد دارید شام بیرون بروید این قضیه مهم می شود و می توانید او را به جایی ببرید که بتوانید بنشینید و با افراد جدید آشنا شوید و حرف بزنید.

فال روزانه متولدین تیر

حس محافظه کارانه ای امروز وجود دارد که شما را وادار می کند جدی باشید و به کسب و کارتان برسید. این فکر بدی نیست و فضای ثابت و پایدار امروز به شما کمک می کند که رابطه خود با فرد خاصی را عمیق تر کنید. بگذارید خلاقیت شما امروز بدرخشد و سعی کنید بیشتر از حرف زدن گوش بدهید. رویاهای خود را تحقق ببخشید. امروز رمانس در مهمانی ای که در آن شرکت می کنید ممکن است مثل صاعقه شما را بزند. فرد خاصی با حس شوخ طبعی عالی وارد زندگی شما می شود و باعث می شود زمان خوب و خوش و خنده داری داشته باشید. او در مورد موضوعات دیگر هم اطلاعات دارد و شما را خیلی باسلیقه و جذاب می یابد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز بده و بستان و تقلایی وجود دارد که باعث می شود حس عدم اطمینان از کاری که انجام می دهید داشته باشید. از طرفی، حس می کنید که باید برای همه چیز برنامه ریزی کنید و احساسات و عواطف خود را پایدار کنید تا بتوانید در کل روز با ظرفیت کامل کار کنید. از طرف دیگر، چیزی شما را تحریک می کند به رویاپردازی کردن و سیر کردن در میان ابرها. این ندای دل شماست. به آن گوش دهید. بین دو انرژی موجود درونتان سازش ایجاد کنید. امروز حس شوخ طبعی شما فرد دیگری را دیوانه می کند و البته هنوز از ظاهر سالم و موهای جذاب شما حرف نزده ایم. جوک و لطیفه ها و داستان های خنده دار شماست که توجه فردی را به سوی شما جلب می کند. شما کشف می کنید که هر دویتان فلسفه مشترکی از زندگی دارید و چیزهای خوبی را می توانید تجربه کنید.
فال روزانه متولدین شهریور

امروز کارهایتان را زود انجام دهید تا زمان برای تفریح داشته باشید. با عشقتان بیرون بروید یا جایی بروید که نرفته بودید. بگذارید تخیلتان شما را به دنیای جدیدی از تفریحات ببرد. روز بسیار خوبی برای بررسی ماهیت هنری تان است و می توانید بعضی از ایده هایی که مدتی بود ذهنتان را مشغول کرده بود را بررسی کنید. امروز از ملاقات تان با عشقتان خیلی لذت می برید و انرژی امروز شما را تشویق می کند که با هم بیرون بروید و تفریح کنید. گفتگوی شما در مورد مسائل معنوی و متافیزیکی خیلی خوب پیش می رود و حرف هایتان شامل موضوع رژیم غذایی و جوانی ابدی و سلامت هم می شود. شناختن همدیگر و اطلاع یافتن از گنجینه دانش همدیگر به شما رضایت خاصی می دهد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز روزی عالی برای گفتن احساس واقعی تان به افراد است. عواطف شما پایدارتر از همیشه هستند، پس سفره دلتان را باز کنید و از ته دل حرف بزنید. گوش شنوا هم داشته باشید. چیزی که می شنوید برای آینده شما ارزشمند است، پس حواستان را جمع کنید. حواستان به چیزهای حقیقی باشد و بگذارید که دلتان همه احتمالات را بررسی کند. احساسات خود را پیگیری کنید و به غریزه خود اعتماد داشته باشید. بدین ترتیب چیزهای زیادی بدست می آورید. امروز چند گزینه در مورد عشق و رمانس پیش روی شما قرار می گیرد. اگر مجرد هستید، متوجه می شوید که چند مورد احتمالی در حال حاضر برای شما وجود دارد و شما در مورد هیچ کدام مطمئن نیستید. با هر کدام از آنها حرف بزنید و ببینید که نگرش آنها در مورد زندگی چیست و آیا با نگرش شما همخوانی دارد یا خیر. بعد تصمیمی آگاهانه بگیرید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است روز سختی برایتان باشد. حس می کنید که هیچ چیز سر جایش نیست. شاید هم شما سعی کنید چیزی باشید که نیستید. اگر هیچ چیز درست و سر جایش به نظر نمی رسد، به خودتان فشار نیاورید. بهتر است منتظر باشید تا زمانی که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و بدانید که هستید و چه می کنید. در این حین، کمی چای بنوشید و هم استراحت کنید. کاهش استرس می توانید انرژی شما را برای انجام کارهای بهتر شفاف تر کند. عشق و رمانس امروز با باورهای مربوط به روابط عجین می شوند، به خصوص در روزی مثل امروز. شما در مورد انتخاب شریک زندگی احتمالی خود قوانینی برای خودتان دارید که به آنها پایبندید و شاید از آنها کاملاً آگاه نباشید. باورهای شما نوعی رابطه برای شما ایجاد می کنند که درگیر آنها می شوید و یک صحبت می تواند امروز این قضیه را روشن کند.

فال روزانه متولدین آذر

امروز خوش بگذرانید. شما چیزهای زیادی دارید که به خاطرشان شکرگزار باشید، پس شکر کنید. از دستاوردهای خود تا به امروز به خود ببالید و شادی خود را با دیگران تقسیم کنید. کارها را کنار بگذارید و مدتی آرام بنشینید و استراحت کنید. شما زحمت زیادی کشیده اید تا از زندگی لذت ببرید. اگر حالا هم زحمت نکشید، پس کی می خواهید این کار را بکنید. امشب را در کنار عزیزانتان سپری کنید. امروز شما با عشقتان خیلی خوش می گذرانید و لحظاتی پر از خنده و شادی خواهید داشت. امروز هر دوی شما متوجه می شوید که در این رابطه دنبال چه چیزی هستید و آیا برای هم ساخته شده اید یا خیر.

فال روزانه متولدین دی

امروز شاید یکی از آن روزهایی باشد که شما نمی دانید به کدام سو بروید. به دلیلی شما نمی توانید تصمیم گیری کنید و فقط دور خودتان می چرخید. توقف کنید و استراحت کنید. بیرون بروید و مدتی پیاده روی کنید. منتظر بمانید تا ذهنتان آزاد شود و سپس قدم مهم بعدی را بردارید. شما و شریک زندگی تان می توانید انتظار داشته باشید که روز بسیار خوب و خوشی را با هم سپری کنید. اگر رابطه شما اخیراً دچار رکود و خمودی شده بود، امروز بهترین روز برای شاد کردن روابط است. بهتر است بیرون بروید و کار ماجراجویانه ای انجام دهید که رابطه شما را پرانرژی کند و لبخند به لب هر دوی شما بیاورد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز تا وقتیکه در موقعیت فعلی معقولانه و متعادل رفتار کنید، رمانس به سوی شما جذب می شود. وظایف روزانه خود را تمام کنید و بگذارید دلتان باز شود. شما ارتباط خوبی با احساسات خود برقرار می کنید. به غرایز خود اطمینان کنید و بگذارید دلتان کنترل اوضاع را به عهده بگیرد. در مورد روابط با دیگران واقع گرا باشید و حد و حدودی که تعیین کرده اید را رعایت کنید. امروز وقتی در مورد فردی که مدتی بود توجه شما را جلب کرده بود چیزی می فهمید، حس می کنید عشق واقعی را یافته اید. اینکه فردی را پیدا کنید که همان علایق و سلایق شما را دارد، برایتان نوعی کشف محسوب می شود. اگر حس می کنید که قبلاً هیچکس شما را درک نکرده بود، امروز این فکر شما عوض می شود.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما احساسات خود را مخفی می کنید. جسارت و بی پروایی را کنار بگذارید و مدتی صبر کنید تا آبها از آسیاب بیفتند. زمان خوبی برای استراحت کردن است. حرکت ناگهانی نکنید. فقط بگذارید که انرژی امروز شما را به جایی که می خواهید ببرد. هرچه به ماهیت درونی و انرژی واقعی خود نزدیکتر شوید، به شریک زندگی و عضو خانواده خود نزدیکتر می شوید. اگر نقشه کشیده اید که امروز مهمانی ناگهانی بگیرید و دوستان و آشنایان را دعوت کنید، در اثر انرژی امروز خیلی به شما خوش می گذرد. اگر امیدوار بودید که توجه فرد خاصی را جلب کنید که چشم های درخشان و ظاهر جذابی دارد، از عهده این کار برمی آیید، به شرطی که بتوانید ثابت کنید که شوخ طبعی شما بالاست.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 7 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 11 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...