کد خبر: 157751 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 04 بهمن 1400 - 12:31
بازدید استاندار بوشهر از گمرک بوشهر/تصاویر

اتحادخبر: استاندار بوشهر  و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری طی  هئیتی همراه از محوطه های بندری و گمرکی گمرک بوشهر بازدید بعمل آوردند.

اتحادخبر: استاندار بوشهر  و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری طی  هئیتی همراه از محوطه های بندری و گمرکی گمرک بوشهر بازدید بعمل آوردند.



به گزارش روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر ، در جریان بازدید میدانی استاندار بوشهر از گمرک بوشهر ضمن بازدید از اسکله ، محوطه بارانداز و انبارها ، همچنین محل کالاهای دپو شده و متروکه در این گمرک نیز مورد بازدید استاندار قرار گرفت.

در جریان این بازدید که با حضور ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر نیز همراه بود ، بهروز قره بیگی توضیحاتی در خصوص آخرین روند انجام تشریفات و ترخیص کالا از گمرک بوشهر و همچنین اقدامات صورت گرفته در خصوص کالاهای متروکه و رسوبی موجود در گمرک بوشهر ارائه نمود.

ناظر گمرکات استان بوشهر و مدیرکل گمرک بوشهر ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص دپوی خودروهای توقیفی در گمرک بوشهر که به دلیل ظن قاچاق در مراجع قضایی در دست پیگیری می باشد، خواستار  تعیین تکلیف کالاهای درصدی و لزوم تسریع در صدور کد رهگیری بانکی و صدور ثبت سفارش برای کالاهای موجود در گمرکات استان بوشهر شد.

در پایان بازدید میدانی استاندار بوشهر ، نشستی با حضور  ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر ، مدیران کل بنادر و دریانوردی استان و سازمان فروش و اموال تملیکی و سایر مسئولین برگزار و تصمیمات لازم در راستای تعیین تکلیف هرچه سریعتر کالاهای متروکه صورت گرفت.













 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/157751