کد خبر: 157671 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 بهمن 1400 - 09:15
مدیرکل انتقال خون بوشهر:
ذخایر خونی استان بوشهر کاهش یافت/ نیاز به همه گروه‌های خونی

اتحادخبر: مدیرکل انتقال خون استان بوشهر از کاهش ذخایر خونی در استان خبر داد و گفت: نیاز جدی به همه گروه‌های خونی در استان بوشهر داریم.نرگس عبیدی  اظهار داشت: با توجه به کاهش مراجعات مردم برای اهدای خون، در حال حاضر به همه گروه‌های خونی نیاز مبرم داریم.وی خواستار مراجعه مردم برای کمک به نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی شد و بیان کرد...

اتحادخبر: مدیرکل انتقال خون استان بوشهر از کاهش ذخایر خونی در استان خبر داد و گفت: نیاز جدی به همه گروه‌های خونی در استان بوشهر داریم.

ذخایر خونی استان بوشهر کاهش یافت/ نیاز به همه گروه‌های خونی

به گزارش مهر؛ نرگس عبیدی  اظهار داشت: با توجه به کاهش مراجعات مردم برای اهدای خون، در حال حاضر به همه گروه‌های خونی نیاز مبرم داریم.

وی خواستار مراجعه مردم برای کمک به نیازمندان به خون و فرآورده‌های خونی شد و بیان کرد: از کسانی که امکان اهدای خون دارند، درخواست داریم که به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر با اشاره به اینکه هر اهدای خون جان سه بیمار نیازمند را نجات می‌دهد افزود: کاهش مراجعه مردم برای اهدا خون علت اصلی کمبود است.

وی با اشاره به اجرای پویش اهدای خون هر بانوی ایرانی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اضافه کرد: بانوانی که امکان اهدا دارند می‌توانند خون خود را اهدا کنند.

عبیدی بیان کرد: همچنین بانوانی که امکان اهدای خون ندارند می‌توانند مبلغ اهدای خون باشند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/157671