کد خبر: 157519 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 دي 1400 - 10:26
استاندار بوشهر:
پوشش بیمه سلامت در استان بوشهر تکمیل شود

اتحادخبر: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم پوشش بیمه‌ای برای مردم استان گفت: پوشش بیمه سلامت در استان بوشهر تکمیل شود. احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت بوشهر اظهار داشت: اقدامات خوبی برای توسعه نسخ نویسی الکترونیکی انجام شده است و در استان بوشهر نیز شاهد این اقدامات هستیم.وی با تاکید بر...

اتحادخبر: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم پوشش بیمه‌ای برای مردم استان گفت: پوشش بیمه سلامت در استان بوشهر تکمیل شود.

پوشش بیمه سلامت در استان بوشهر تکمیل شود

به گزارش مهر، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت بوشهر اظهار داشت: اقدامات خوبی برای توسعه نسخ نویسی الکترونیکی انجام شده است و در استان بوشهر نیز شاهد این اقدامات هستیم.

وی با تاکید بر لزوم توسعه و گسترش خدمات بیمه سلامت در سطح استان بوشهر خاطرنشان کرد: پوشش بیمه سلامت در استان بوشهر تکمیل شود تا مردم از خدمات این بیمه بهتر و بیشتر بهره‌مند شوند.

استاندار بوشهر ضمن با اهمیت دانستن فعالیت‌ها و برنامه‌های اداره کل بیمه سلامت، افزود: پوشش بیمه‌ای سلامت یکی از مؤلفه‌های مهم اجتماعی است و کمک بزرگی به اقتصاد خانوارها می‌کند.

وی اضافه کرد: اینکه تمام مردم استان تحت پوشش بیمه باشند بسیار مهم است و انتظار می‌رود که هماهنگی و پیگیری لازم به منظور تکمیل پوشش بیمه سلامت انجام شود.

محمدی زاده با اشاره به اینکه اغلب افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند و از اقشار کم برخوردار هستند، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی بتوانیم تا پایان سال تمام جامعه هدف را شناسایی و بیمه کنیم.

پرویز رمضانی مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر نیز گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان از جمله برنامه نسخه نویسی الکترونیک، تأمین منابع و پرداخت بموقع مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد و طرح پوشش بیمه سلامت محلات کمتر برخوردار استان ارائه داد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/157519