کد خبر: 157518 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 دي 1400 - 10:23
مدیر جهاد کشاورزی گناوه:
نظارت مستمر بر نانوایی‌های شهرستان گناوه ادامه دارد

اتحادخبر: مدیر جهادکشاورزی شهرستان گناوه از نظارت مستمر بر نانوایی های این شهرستان خبر داد و افزود: بازرسی از نانوایی‌ها به صورت محسوس و نامحسوس در حال انجام است.

اتحادخبر: مدیر جهادکشاورزی شهرستان گناوه از نظارت مستمر بر نانوایی های این شهرستان خبر داد و افزود: بازرسی از نانوایی‌ها به صورت محسوس و نامحسوس در حال انجام است.

نظارت مستمر بر نانوایی‌های شهرستان گناوه ادامه دارد

به گزارش مهر؛ عباس تخم افشان  با تأکید بر اینکه بر اساس تصمیم دولت، وظایف کارگروه آرد و نان به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است گفت: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه نیز در همین راستا با هماهنگی فرمانداری شهرستان گناوه، سیاست گذاری در توزیع سهمیه آرد و نظارت بر نانوایان را از حدود یک ماه پیش آغاز کرده است.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، سهمیه آرد شهرستان نسبت به ماه قبل افزایش یافته است و بازرسی از نانوایی‌ها به صورت محسوس و نامحسوس در حال انجام است.

وی گفت: به منظور اطلاع رسانی به شهروندان تابلوهای مناسب تهیه شده و عناوین تخلفات عمده در معرض دید عموم نصب شده است.

تخم افشان با تأکید بر اینکه از همه نانوایی‌ها تعهدنامه اخذ شده است گفت: در صورت گزارش تخلف، بلافاصله بررسی‌های لازم توسط بازرسان این مدیریت انجام و در صورت تأیید تخلف، برابر مقررات رفتار خواهد شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه یادآور شد: در راستای تشویق نانوایان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت قوانین و مقررات، در پایان هر ماه نانوایی برتر شهرستان گناوه معرفی و ضمن دریافت تقدیرنامه، با هماهنگی سایر اعضای کارگروه امکان افزایش سهمیه آرد آن وجود خواهد داشت.

وی اضافه کرد: ازآنجا که در فصل زمستان به دلیل افزایش استفاده از گاز شهری، احتمال قطعی گاز وجود دارد لذا در راستای مدیریت بحران، هشت واحد نانوایی دوگانه سوز که همزمان توانایی استفاده از گاز شهری و گازوئیل را دارند مشخص شد و در صورت بروز شرایط بحرانی و افت فشار گاز یا قطعی آن، به صورت کشیک آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز خواهند بود.

عباس تخم افشان در پایان خاطر نشان کرد: هدف نهایی کارگروه آرد و نان شهرستان گناوه توزیع عادلانه آرد، جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی، مقابله با تخلفات و رضایت همشهریان است لذا از همه مردم شریف شهرستان گناوه تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه اطلاع رسانی کنند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/157518