کد خبر: 157274 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 دي 1400 - 09:42
رویداد بزرگ قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در دالکی برگزار شد/تصاویر

اتحادخبر: دالکی استان بوشهر به عنوان نخستین پایتخت قرآنی ایران شاهد برگزاری بزرگترین رویداد محفل انس با قرآن کریمِ با حضور قاریان بین‌المللی و قاریان مطرح استان بود.

اتحادخبر: دالکی استان بوشهر به عنوان نخستین پایتخت قرآنی ایران شاهد برگزاری بزرگترین رویداد محفل انس با قرآن کریمِ با حضور قاریان بین‌المللی و قاریان مطرح استان بود.

رویداد بزرگ قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی در دالکی برگزار شد

در این رویداد بزرگ قرآنی که روز جمعه برگزار شد، مردم با حضور پر شور خود علاقه به کتاب آسمانی قرآن را نشان دادند.

مؤسس و مدیر خانه قرآن و عترت ثقلین عصر جمعه در این برنامه اظهار کرد: زندگی ما در پرتو آیات قرآن است که به روشنایی می‌پیوندد و ما باید این کتاب آسمانی را چراغ راه خود قرار دهیم.

محمد عرب افزود: حضور قاریان بین المللی و استانی در استان بوشهر و شهر دالکی یک فرصت مناسب برای استفاده از تجربیات آنها است و ما باید از این فرصت حداکثر بهره را ببریم.

 

وی خاطرنشان کرد: این رویداد به همین جا ختم نخواهد شد و در نظر داریم این قبیل فعالیت‌ها دارای تداوم باشد، همچنین از مسئولان می‌خواهم که در این مسیر ما را یاری کنند.

مدیر خانه قرآن و عترت ثقلین بیان کرد: از تمام کسانی که برگزاری این رویداد ما را همراهی کردند و به برگزاری آن کمک کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم که حضورشان در این مسیر مداوم باشد.

گفتنی است در این رویداد قاری بین‌المللی قرآن کریم حاج مهدی غلام نژاد آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کرد که موجب استقبال حاضرین شد.

همچنین در ادامه قاری بین المللی قرآن کریم، حاج حبیب صداقت آیاتی از قرآن را تلاوت کرد که حضار با توجه خاص خود و تحسین و تکبیر وی را همراهی کردند.

همچنین در این مراسم دو تن از هنرمندان استان بوشهر که یکی در زمینه نقاشی و دیگری در زمینه خطاطی فعالیت داشت حضور یافته و همزمان در مراسم یک اثر را در ارتباط با قرآن و سردار سلیمانی آماده کردند.

در انتهای این مراسم که به همت خانه قرآن و عترت ثقلین دالکی، هیئت محبین حسینیه احمدی دالکی و سایر ارگان‌ها برگزار شده بود از فعالان فرهنگی و قرآنی تجلیل صورت گرفت.

 



























































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/157274