امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 21 تير 1392 - 11:06

سال‌ها است که مردم شهرهای سعدآباد، آب‌پخش و شبانکاره به دنبال تبدیل شدن به شهرستان هستند و با توجه به اینکه این کار موجب تجزیه دشتستان می‌شود، مخالفت‌هایی با این موضوع صورت گرفته است و مخالفت هر یک از بخش‌های ذکر شده با شهرستان شدن بخش دیگر، باعث شده است تا دشتستان همچنان بزرگ بماند و هیچ یک از این بخش‌ها به شهرستان تبدیل نشوند...

اتحاد جنوب: سال‌ها است که مردم شهرهای سعدآباد، آب‌پخش و شبانکاره به دنبال تبدیل شدن به شهرستان هستند و با توجه به اینکه این کار موجب تجزیه دشتستان می‌شود، مخالفت‌هایی با این موضوع صورت گرفته است و مخالفت هر یک از بخش‌های ذکر شده با شهرستان شدن بخش دیگر، باعث شده است تا دشتستان همچنان بزرگ بماند و هیچ یک از این بخش‌ها به شهرستان تبدیل نشوند.

به گزارش مهر؛  تبدیل شدن بخش‌های سعدآباد، آب‌پخش و شبانکاره به شهرستان سر درازی دارد و سال‌های سال است که مردم و مسئولان این سه بخش در تلاش هستند که به شهرستان تبدیل شوند.


http://multimedia.mehrnews.com/Larg1/1392/04/21/IMG05383585.jpg

با توجه به اینکه تبدیل شدن هر یک از این بخش‌های به شهرستان باعث می‌شود تا احتمال تبدیل شدن دیگر بخش‌ها به شهرستان ضعیف شود، مسئولان و مردم این بخش‌ها تلاش می‌کنند تا اگر چنانچه خود نمی‌توانند تبدیل به شهرستان شوند، از شهرستان شدن دیگر بخش‌های دشتستان نیز جلوگیری کنند.


هر چند وعده‌های بسیار زیادی به مردم این بخش‌ها برای تبدیل شدن به شهرستان داده شده است و حتی در بعضی مواقع نیز صحبت‌هایی مبنی بر شهرستان شدن یکی از این بخش‌ها به گوش رسیده است ولی تاکنون هیچ یک از این موارد تبدیل به حقیقت نشده است.


شاید به نظر می‌رسد اگر قرار باشد که دشتستان بزرگ تفکیک و تجزیه شود، بهتر است که هر یک از این بخش‌های ذکر شده به شهرستان تبدیل شوند و این کار به صورت همزمان انجام شود تا مشکلی از طرف مردم و مسئولان دیگر بخش‌ها ایجاد نشود ولی با توجه به حساسیت‌های این کار در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد.


دشتستان به تنهایی حدود یک سوم استان بوشهر را شامل می‌شود و تجزیه آن نیز از بزرگی دشتستان کم نخواهد کرد؛ شهر آب‌پخش به تنهایی از چند مرکز شهرستان استان بوشهر بزرگتر است و می‌تواند به عنوان مرکز یک شهرستان جدید انتخاب شود؛ شهرهای سعدآباد و شبانکاره نیز ظرفیت‌هایی برای تبدیل شدن به مرکز یک شهرستان را دارند.


ایجاد چند شهرستان جدید در استان بوشهر می‌تواند فرصتی برای ارتقای مناطق باشد که البته باید حساسیت‌های موجود در این شهرها در نظر گرفته شود و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شود که همه مردم این مناطق از ان منتفع شوند.


دغدغه اصلی مردم سعدآباد ارتقا به شهرستان است

حجت الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی نیز طی سخنان اظهارداشت: دغدغه اصلی مردم سعدآباد، ارتقا به شهرستان و تاسیس فرمانداری است که مطالبه چندین ساله آنهاست.


امام جمعه شهر سعدآباد با تشریح پیگیری‌های انجام شده با مسئولان استانی و کشوری در زمینه تبدیل بخش به شهرستان گفت: سعدآباد دارای همه مولفه‌های لازم برای این ارتقا می باشد و موافقت‌هایی با آن انجام گرفته ولی برخی از مسئولین به دلیل آنچه اختلافات مردم بخش‌ها خوانده شده فعلا از اجرای این کار جلوگیری کرده اند.


وی اضافه کرد: ایجاد فضای رسانه ای و مباحثه عمومی درخصوص این مبحث کار پسندیده ای بود و باید این فضا زنده بماند تا با نظردهی نخبگان وکارشناسان، راه حلی پیدا شود.


کشاورز بارگاهی اذعان داشت: مساله اشتغال جوانان از مسائل مهم جامعه است و امیدواریم مسئولان ونمایندگان مجلس با برنامه ریزی و نظارت در رفع این مشکل تلاش کنند.


رئیس شورای اسلامی شهر سعدآباد مطالبی در ارتباط با استقرار اداره ثبت اسنادو املاک و پیگیری های بعمل آورده درخصوص تاسیس فرمانداری در سعدآباد ارائه کرد.


حسین زراعت پیشه از تلاش های قبلی نماینده دشتستان در موضوع دانشگاه علمی کاربردی قدردانی کرد و خواستار پیگیری به منظور افزایش رشته‌های دانشگاه پیام نور و استقلال آن شد.


لزوم نگاه عدالت‌محورانه و جلوگیری از هرگونه اختلاف

حجت الاسلام والمسلمین موسوی نژاد نیز بر نگاه عدالت محورانه و جلوگیری از هرگونه اختلاف تاکید کرد و اظهارداشت: باید برای جذب اعتبارات و امکانات و ادارت بیشتر تلاش کنیم و نگاهمان به بخش های دیگر و جلوگیری از پیشرفت آنها نباشد.


نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی کارهای انجام گرفته درخصوص تخصیص اعتبارات، جذب پیمانکار، فروش اوراق مشارکت و کلنگ زنی سد دالکی را تشریح کرد.


جمعی ازمسئولین بخش سعدآباد در نشستی با نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی به بیان مطالبات و بررسی مشکلات پرداختند.حجت الاسلام والمسلمین کشاورز بارگاهی امام جمعه شهرسعدآباد، افروغ بخشدار، آذرشفیعی مسئول بسیج، زراعت پیشه رئیس شورای اسلامی و وطن خواه منتخب شورای اسلامی جدید شهرسعدآباد در این دیدار حضور داشته و به بیان مشکلات موجود و دیدگاه های خود پرداختند./ح



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1393/01/19 - 13:48
0
1
با سلام من میخواستم بگم که هیچ جای کشور به جز سعداباد بخشداریش 80 ساله نداره . 85 ساله که اموزش و پرورش داره 60 ساله که شهرداری داره تو یه جایی بگو که اینقدر سابقه دار باشه و شهرستان نشه جمعیت هم 30000 هزار به بالا جمعیت داره این بخش چرا بهش بی اهمیت شدن چون که داشته پیشرفت میکرده وقتی ابپخش از سعداباد جدا شد دیگه به جای پیشرفت پس رفت داره میکنه

1392/04/27 - 13:52
1
0
اقا یا خانم وبلاگ توج! مگه بیمارستان یه مدرسه یا مغازه هست که شما پول جمع کنید اون رو بسازید!!!
1392/04/27 - 04:37
0
0
جناب مدیریت توج من کجا سانسور کردم!!!. شما چند تا سوال کردید و بنده جواب انها را تا جایی که اطلاع دارم به شما گفتم. در ضمن بنده گفتم شاید مطلبم برای سایت بار حقوقی داشته باشد ان را ذکر نکردم ولی در کامنت های بعد ان را بیان کردم که باید از مدیریت سایت وزین اتحاد جنوب تشکر کنم. حال اگر سوال بیشتری دارید در خدمتم.
1392/04/26 - 18:21
0
0
درود بر همه دوستان خصوصا شهروند شبانکاره با نام باستانی شبانکارگان
همه مواردی را که ذکر کرده اید را قبول دارم و تایید میکنم
من فکر نمیکنم در شهرستانهایی که گفتید کسانی نباشند که برای برخورداری از امکانات شهرستانشان تلاش نمیکنند! وقتی نگاه مرکز استان به شهرستان ها با تبعیض باشد و بدون برنامه باشد این طور مسایل بوجود می آید سال گذشته مطلبی خواندم که نوشته بود حدود یک سوم یا دو سوم بودجه استان به شهرستان کنگان تعلق گرفت آیا این تبعیض نبود؟ با این وضع حتی فرمانداری ویژه شدن هم شاید کاری از پیش نبرد! ولی اتحاد و همدلی بهتر از تجزیه میباشد. امیدوارم هر چیزی که برای مردم بهتر است اتفاق بیافتد.
1392/04/26 - 14:21
0
0
ایکه به اسم ابپخش کامنت میذاری همه می دانند تو ابپخشی نیستی بلکه آتش بیار معرکه هستی بزرگی دشتستان جز برای برازجان چه سودی برای ابپخش ودیگربخش ها داشته ویاخواهد داشت دست بردار بچه برازجانی
با سلام:

جناب آب پخش پس معلوم مي شود كه جنابعالي همه مسائل را مي دانيد ولي آن قسمتي كه برايتان خوب هست و ضرري ندارد را بيان مي كنيد . جهت اطلاع شما بايد يادآور شد كه مردم سعدآباد داراي سابقه مبارزاتي مي باشند .ولي شما اول مديريت اتحاد جنوب را به سانسور متهم مي كنيد در حالي كه خودتان اصل سانسور هستيد.......
1392/04/26 - 10:52
0
0
جناب مدیریت توج با سلام. در جواب سوال اولتان ان شهر بوشهرست که سالهاست به دلیل همسو نبودن افکار انها با مردم دشتستان بزرگ در برابر استعمار پیر (قوای انگلیس)با مردم این دیار مشکل دارند طوری که درزمان حمله دشمن بدون هیچ مشکلی بوشهر را فتح میکند و تا چغادک پیش میرود و در انجا با نیروهای دشتستانی و تنگستانی بر میخورد.دوم در زمان انقلاب تظاهرات ها هر هفته در شهرهای جداگانه برگزار میشد و مردم دیار دیگر به ان شهر برای تظاهرات میرفتند و یکی از ان شهیدانی هم که شما می فرمایید تا انجا که بنده اطلاع دارم شهید دانشگر بوده که بچه ی اصیل برازجان میباشد و در یکی از روزها که قرار بوده در سعداباد تظاهرات برگزار بشه درانجا به شهادت میرسه(اگه سنتون قد نمیده از بزرگترتون بپرسید)در ضمن شهید از هر کجا و هردیاری باشد برای ما بزرگ است .در ضمن بیشترین شهید را شهر برازجان دارد چه در زمان انقلاب چه در زمان جنگ.
1392/04/26 - 08:38
0
0
با درود بی کران بر مردم دلاور وشهید پروردشتستان بزرگ آنچه که بایستی مورد توجه در ابتدای توسعه بخش ها وشهرستانها قراربگیرد وجود فرهنگ اتحادوهمدلی بین مردم خوب وآگاه دشتستان تاریخ ساز است هرکاری که با عجله و روی تعصب انجام پذیرد همیشه نتیجه عکس داده باید ببینیم مشکل اصلی که عدم اتحاد بین شهرهای دشتستان بوده وهست چیست ؟آیا نباید فرهنگ تحمل اندیشه مخالف خود را در خودمان پرورش دهیم تا فرهنگ شهرستانمان بیش از این والاتر جلوه کند؟...
1392/04/25 - 17:40
0
0
جناب مدیر وبلاگ توج چه میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا برازجون باید از سعداباد که به اندازه یه محلشه بترسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام بر شما به خدا قسم دشتستان فعلی شایسته استان شدن است به این صورت
1-تبدیل بخش های بوشکان ارم سعد آباد شبانکاره آبپخش به شهرستان با عناوین شهرستان بوشکان شهرستان ارم شهرستان سعد آباد شهرستان شبانکاره شهرستان آب پخش شهرستان برازجان با عنوان استانی به نام دشتستان مرکز استان شهر برازجان با این طرح همه مردم دشتستان موافق خواهند بود من خود سالها روی این موضوع فکر کرده ام این طرح شدنی است مگر استان های ایلام و بوشهر و .....در ابتدا با چند نفر استان شدند از مردم دشتستان می خواهم این طرح را برای عملی شدن از نماینده دشتستان بخواهند
با سلام خدمت دوستان الخصوص سعید - دشتستان بزرگ.
از اینکه اینقدر در کمال صداقت و نیز با در نظر گرفتن رعایت حال و شرایط دیگران چنین شیرین و متین جواب می دهید تشکر می کنم. ولی آقا سعید بزرگوار در جواب شما می گویم دوست خوبم چرا فکر می کنید سرنوشت مردم ساکن در دو محل جغرافیایی متفاوت در ارتقا به شهرستان صرفا به یک نتیجه واحد ختم خواهد شد؟بر اساس کدام استدلال نتیجه گیری نموده اید که مثلا چون دیر یا اهرم یا دیلم به شهرستان تبدیل شده اند و اکنون پیشرفت چندانی نکرده اند لذا هیچیک از بخش های شمالی دشتستان نیز در آینده و پس از ارتقا به شهرستان پیشرفت نخواهند کرد فلذا پیشنهاد میکنید با فرمانداری ویژه باید همچنان در مرزهای جغرافیایی دشتستان باقی بمانند. آیا تفاوتی میان مردم و مسولین این بخش ها با شهرستانهای به قول جنابعالی از بعد دقت نظر در امور پیرامون خود، مطالبه گری، پی گیری، چانه زنی در دریافت بودجه و مجوزها و ... نمی بینید؟!
آیا فکر نمی کنید پیشرفت کنونی هر یک از بخشهای ذکر شده ماحصل سعی و تلاش و تدبیر مسولین و پشتیبانی مردم خود بخش ها در بدست آوردن امکانات از مرکز استان یا شهرستان بوده؟ آیا فکر می کنید این روند همت و تلاش توام مسولین و مردم صرفا به هدف ارتقا به شهرستان ختم خواهد شد و دیگر بعد از آن همه چی تمام شده است؟ آیا بغض من شهروند شبانکاره ای در اجحافی که هم از جنبه آموزشی ، هم از جنبه درمان و بهداشت و ... تا به امروز شده صرفا با بدست امدن فرمانداری فرو خواهد نشست؟ آیا دیگر چشمه و روحیه مطالبه گری مردم کور خواهد شد؟!
نه دوست خوبم آنچه مردم این بخش ها را چنین به تحرک واداشته تا مدام و با دغدغه و نگران و وسواس پیگیر آینده خود باشند صرفا به هدف ارتقا نیست بلکه همانا بدلیل عقب نگهداشته شدن از تمام حق و حقوق های است که امثال جنابعالی در آن غوطه ورید لکن متاسفانه ما ناکام. متنفر بودن از دیده شدن به عنوان شهروند درجه چندم و بحساب نیامدن است.
لذا ما ارتقا را وسیله ای برای برخورداری و دسترسی به حقوق کامل و البته حقه خود می دانیم و نه هدف نهایی لذا میخواهیم که دیگران نیز این را بفهمند و بگذارند ما هم باشیم! این را بدانید ما معتقدیم اگر از شماها چیزی بیشتر نداشته باشیم قطعا کمتر هم نبوده و نیستیم.
در پایان مگر قرار است در پس فرمانداری ویژه شما چه گلی بسر ما بزنید که از هم اکنون ما را به ان بشارت می دهید؟!
1392/04/24 - 17:41
0
1
دشتستان بزرگ را دوست دارم ولی رفاه و آسایش و امنیت و بهره مندی از امکانات مردم آنرا بیشتر دوست دارم ... به امید اینکه مدیرانی لایق این شهرستان بزرگ را همانطوری که در شان مردم آن باشد اداره کنند و بهره مندی از امکانات را حق تک تک مردم از دورترین روستاها و شهر هایش بدانند . ما همه به پیشرفت همه شهر ها راضی هستیم و خواهیم بود.
اینجانب دشتستان را اگر به مساحت یک متری اطراف شهر برازجان هم تجزیه کنند دوست خواهم داشت و بهترین احترام و آرزوها را برای شهرستان های تجزیه شده خواهم داشت ولی باور ندارم تجزیه راه حل عقب افتادگی بعضی از شهر ها باشد همانطوری که شهرستان دیر شهرستان شده ولی هنوز از کمبود امکانات پزشکی و بیمارستانی محروم است پس چاره کار مدیریت صحیح و کارامد میباشد ....
1392/04/24 - 16:15
0
0
پاینده باد دشتستان بزرگ
1392/04/24 - 08:59
0
0
توصیه به ایادی مخالفین دشتستان بزرگ : چراغی راکه ایزد برفروزد # هرآن کس پف کندریشش بسوزد
با سلام:

جناب آب پخش : 1- نام شهر را ننوشتيد.
2- مديريت اتحاد جنوب اگر مي خواست فيلتر كند مطلبي كه در 4 ساعت قبل نوشته بودم را فيلتر مي كرد.
3- (موفقیت هایی که برازجان از این 3 شهر گرفته ) را (از سعدآباد ) نوشته. ولي براي نمونه شهداي دي ماه 1357 ( سعدآباد) يك نمونه مي باشد. نمونه ديگر همين بيمارستان شهيد گنجي مي باشد كه مردم 3 بخش به جمع آوري پول پرداختند تا بيمارستاني آنهم در بخش آب پخش بسازند كه بنا به دلاليلي نتوانستند ( اگر از مسئولان آب پخش بپرسيد حتماً براي شما مي گويند)
1392/04/23 - 10:22
0
0
جناب مدیریت توج مردم دشتستان و برازجان خودشان منظور من را فهمیدند و شما هم قطعا این را فهمیده اید که منظور من شهریست که در 60 کیلومتری برازجان قرار دارد و اگر اسم ان را بگویم سایت وزین اتحاد جنوب به دلایل حقوقی ان را فیلتر میکند. در ضمن شما واضح تر بیان بفرمایید موفقیت هایی که برازجان از این 3 شهر گرفته چه بوده؟!
با سلام :

جناب آب پخش ( از سعدآباد ) نوشته (سعداباد59 است که بخشداری داردو40سال است شهرداری )در سطر بعد نوشته (برازجان تمام موفقیت های این 3بخش رابنام خود مصادره میکند.) حالا متوجه شديد يا خير .

از جنابعالي اين سوال را دارم كه در مورد نوشته خود شفاف نوشته تا متوجه شويم . اين نوشته را (مردم دشتستان و علی الخصوص برازجان میدانند این مسایل از کجا اب میخورد.از شهری که نه دوست دارد برازجان پیشرفت کند و نه دشتستان.)

در ضمن جناب آب پخش ياد آور مي شوم كه مقصر اصلي خود برازجاني هايي كه در رأس امور در سالهاي 1358 بودند مي باشد زيرا كه بخش سعدآباد را تجزيه كردند تا نتواند پيشرفت كند .
1392/04/23 - 07:33
0
0
مسئولین بزرگوار توجه بفرمایید: اول شهرستان بوشکان به دلیل دوربودن از برازجان وبعدجاهای دیگر
1392/04/22 - 09:50
0
1
من مانده ام که چرا مسئولین بی لیاقتی خود را ـ در جذب سرمایه ـ به بزرگی دشتستان ربط می دهند؟!!!
مگر سرمایه بنا به مساحت و جمعیت به هر منطقه اختصاص داده نمی شود؟ پس چرا باید اعتبارات اختصاص داده شده به شهرستان بوشهر با شهرستان دشتستان قابل مقایسه نباشد؟
این چه فکری است که بگوییم ما زیر نظر برازجان هستیم و برازجان دارد حق ما را می خورد؟!!
پس برازجان هم خود زیر سیطره ی بوشهر و بوشهر هم زیر نظر تهران و تهران هم که مرتب آمریکا و انگلیس را مقصر می کند....
اصلا هر چه هست زیر سر انگلیس است...
باور کنید این مسائل جز طنزی تلخ چیز دیگر نیست.
نماینده ای که قول تجزیه ی دشتستان را داده فط شعار می دهد و تا کنون یک حرف کارشناسی شده ما از ایشان نشنیده ایم البته منتظر چنین حرفهایی از ایشان هم نبوده ایم ولی انتظار از مردم داریم که دیگر به این حرف های ساده لوحانه توجه نکنند.
بیاییم و فکرمان ، همتمان و اتحادمان را برای جذب سرمایه ی واقعی دشتستان یکی کنیم و خواهان این باشیم که اعتبارات واقعی دشتستان به آن اختصاص داده شود.
با درود به مردم عزیز
1392/04/22 - 08:51
0
0
چه وقت این سرزمین از وجود خائنین پاک می شود.
1392/04/22 - 04:13
0
0
جناب سعداباد میتوانید یکی از موفقیت های خودتون که شهرداری برازجان به گفته شما مصادره کرده رو نام ببرد؟!مردم دشتستان و علی الخصوص برازجان میدانند این مسایل از کجا اب میخورد.از شهری که نه دوست دارد برازجان پیشرفت کند و نه دشتستان.ولی زهی خیال باطل .مردم دشتستان بزرگند و بزرگ فکر میکنند.
1392/04/22 - 01:10
0
0
برازجانی ها درپشت خاکریز دشتستان بزرگ تنهابه دنبال برازجون بزرگ هستند آنها گوشه چشمی حتی به دهقاید که چسبیده به برازجون است هم ندارند انشاالله باوجود نماینده ای آگاه و استانداری شجاع وبی پروا این آرزوی دیرینه محقق میشود درایران بخش 59ساله وجودندارد سعداباد59 است که بخشداری داردو40سال است شهرداری
برازجان تمام موفقیت های این 3بخش رابنام خود مصادره میکند.
1392/04/21 - 23:32
0
0
تفکیک دشتستان ....!!
پاسخ: ایرانی ارجمند نظرات خود را محترمانه و منطقی بنویسید تا قابل انتشار باشد. موفق باشید.
مردم دشتستان اگاه هستند و فرمانداری ویزه را خواستارند. به امید موفقیت دشتستان کبیر و دشتستانی بزرگ.
1392/04/21 - 14:46
0
0
متاسفانه برای ما برازجونی ها و خوشبختانه برای شهرهای دیگر شهرستان این جدایی یا تجزیه دیر یا زود به وقوع می پیوندد
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...