کد خبر: 156745 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 12 دي 1400 - 22:24
فرماندار سابق دشتستان در مراسم تودیع:
۸۳۲ روز خدمتگزاری مردم دشتستان را افتخار خود می دانم/ برای پست فرمانداری لابی نکردم/ دشتستان را یکپارچه می خواهم

اتحاد خبر: فرماندار  سابق شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی و ایام فاطمیه گفت: اعضای شورای اداری شهرستان دشتستان گنجینه های ارزشمندی هستند و افتخار می کنم دوره مدیریتم را در دشتستان سپری کردم.به گزارش اتحاد خبر، فتح الله نوروزی ضمن تشکر از همه مدیران و دستگاه های اجرایی دشتستان افزود: در مدت ۸۳۲ روز خدمتم ...

اتحاد خبر - ساناز دانشگر: فرماندار  سابق شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی و ایام فاطمیه گفت: اعضای شورای اداری شهرستان دشتستان گنجینه های ارزشمندی هستند و افتخار می کنم دوره مدیریتم را در دشتستان سپری کردم.



به گزارش اتحاد خبر، فتح الله نوروزی ضمن تشکر از همه مدیران و دستگاه های اجرایی دشتستان افزود: در مدت ۸۳۲ روز خدمتم در شهرستان دشتستان در میان دستگاه هایی اجرایی یک اختلاف نظر ندیده ام.

وی ادامه داد: آبان ۹۸ را در دشتستان تجربه کردیم که اگر دادستان، نیروی انتظامی، رئیس دادگستری، مقاومت سپاه پای کار  نبود معلوم نبود چه اتفاقی رقم می خورد.

نوروزی افزود: با افتخار اعلام می کنم آنچه در آبان ۹۸ بود تهدید را به فرصت تبدیل کردیم که عکس های ایستگاه های کرونا را مشاهده کنید جوانانی بودند که ما آن ها را عفو دادیم که مدیون تک تکشان هستم و صمیمانه از فعالان اجتماعی سپاسگزاری می کنم.

فرماندار سابق دشتستان گفت: ائمه جمعه دشتستان در حوزه شهرستان هیچ اختلاف نظری نداشتند.
وی ادامه داد: از مدیران ،شوراهای اسلامی در ۹ شهر و ۱۰۰ روستا، دهیاران  و سه معاونم، شش بخشدار و همکارانم در فرمانداری سپاسگزار هستم و تشکر می کنم.
نوروزی ضمن تشکر از همراهی رسانه های دشتستان افزود: از رسانه های دشتستان ۸۳۲ روز همراهی، همکاری دیدم و در راستای توسعه شهرستان نقش آفرینی کردند که نقدشان نیز چراغ راه ما بود.

وی با اشاره به دو نکته در بدو ورود خود به دشتستان بیان کرد: دشتستان را یکپارچه می خواهم که امروز خوشحالم روزی دشتستان را ترک می کنم که شهرستان دشتستان یکپارچه است.

نوروزی با اشاره به اینکه از ابتدا مسائل شهرستان را کلی دیدیم و با همفکری همگان تصمیم گیری کردیم ادامه داد: به این رفتار خودم افتخار می کنم و خدا را شاهد می گیرم که  از ابتدا این رفتار را داشتم  و این برای آن نبود که دو روز بیشتر در مسئولیت بمانم.

وی با تاکید به اینکه در راستای خدمت به مردم تلاش کنیم افزود: در دشتستان آمده بودم  دل ها را به همدلی، فکر ها را به همفکری و جهت ها را به هم سویی و مسئولیت ها را همگانی داشته باشم.

نوروزی با صدای رسا اعلام کرد: در حد وسع و توانم سعی کردم در راستای پیشرفت شهرستان دشتستان اقداماتی را داشته باشم.
وی با اشاره به پاسخگویی به مردم در فرمانداری ادامه داد: هیچ فردی به فرمانداری نیامده که بی پاسخ بماند.

نوروزی افزود :هیچ فردی وارد دشتستان نشد که نگاهش کنم که روی پیشانی اش اصلاح طلب یا اصولگرا نوشته است به همین دلیل است که مردم همیشه به من ابراز محبت کرده اند که صمیمانه از آن ها تشکر می کنم.

وی در ادامه بیان کرد: روزی که برای فرمانداری دشتستان منصوب شدم لابی نکردم و هیچ فردی را نخواستم که از اقای استاندار بخواهد من در  شتستان ماندگار شوم.



نوروزی با تاکید به داشته های دشتستان گفت: مردم دشتستان از داشته های خوب شهرستان است.
وی با اشاره به خوشی های دوره مدیریت اش افزود: بدون شک حضور در شهرستان دشتستان و همراهی با مردم خوب دشتستان است ‌که مردمانی فهیم، آگاه، روشن، قدردادن دارد.

نوروزی ادامه داد: یکی از اقدامات مهمی که در تاریخ سیاسی شهرستان رقم خورد و به یادگار خواهد ماند برگزاری بدون حاشیه دو انتخابات بود .

وی افزود: خداوند را شاکرم که محبت خدمت به مردم فهیم دشتستان نصیبم شد تا روزگاری زیبا را در جمع  پرشور مردم بافرهنگ و شهیدپرور شهرستان سپری کنم.

نوروزی با تاکید به اینکه خوشبختانه در دشتستان همه چیز گواه بر موضوع است افزود: از تمامی وقتمان در  راستای خدمت به مردم اقدام کردیم ‌که سال ۹۸ دوازده درصد تملک دارایی تخصیص پیدا کرد و سال ۹۹ حدود ۳۰ درصد برای پروژه های خاص اختصاص یافت.
وی ادامه داد: خوشبختانه در حوزه شهرستان در مناسبت های مختلف پروژه های خوبی را داشتیم که تقدیم مردم خوب شهرستان کردیم.
نوروزی  افزود: در حوزه  منبع پایدار آب اقدامات خوبی رقم خورد و خوشبختانه در حوزه آبخیزداری، برق و تقویت زیر ساخت برق، فرهنگ، ورزش اقدامات خوبی رقم خورده است.  

وی با اشاره به تلخ کامی های دوره مدیریت اش در دشتستان بیان کرد: فوتی های کرونا در شهرستان دشتستان از جمله تلخ کامی های ما بود که مدافعین سلامت و مردم جان خودشان را از دست دادند و همچنین آتش سوزی هایی داشتیم.

نوروزی در پایان  ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای سرپرست فرمانداری گفت: قطعا دشتستان عزیز در خاطرم به یادگار خواهد ماند و بدون شک دعای خیر مردم همراهم خواهد بود و از مردم و مدیرانم حلالیت می طلبم.

 

آغاز مراسم تودیع و معارفه فرماندار دشتستان/ تصاویر اختصاصی

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/156745