امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 12 دي 1400 - 08:27

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۱۰/۱۲‍

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۱۰/۱۲‍
 
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. روحیه پرتوقعی دارید و همیشه به دنبال خوشی‌های بزرگ می‌گردید. در سال تولدتان سخت‌گیری را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید گاهی اوقات خوشی‌های کوچک در زندگی صفای بیشتری دارد. مدتی است که از خودتان غافل شده‌اید و آن‌گونه که باید و شاید به خودتان نمی‌رسید. در سال تولدتان فکری به حال این شرایط بردارید و حسابی خودتان را تحویل بگیرید. زمستان امسال را با کار و تلاش بیشتری ادامه دهید. مطمئن باشید هر چقدر بیشتر تلاش کنید، به همان‌ اندازه دستاورد بیشتری به کارنامه زندگی شما اضافه می‌شود. فروردین سال آینده زمان عاشقی شماست. در این ماه گرفتار عشقی جگرسوز خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. تابستان سالی که از راه می‌رسد زمان استراحت و تفریح شماست. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید در کنار اعضای خانواده و دوستان خوش بگذرانید. در شهریور سالی که از راه می‌رسد با مشکلی روبه‌رو می‌شوید. این مشکل را به تنهایی نمی‌توانید حل کنید. با این حال غم به دل خود راه ندهید، زیرا دوستان و آشنایان دست یاری به سمت شما دراز خواهند کرد. در آبان سال آینده با افراد سرشناسی آشنا خواهید شد. این آشنایی را به زمینه‌ای برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با تجربه‌های سودمند به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به سالی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.
 
فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۴۰۰
 
احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر سرحال هستید و انرژی زیادی دارید. به کمک این روحیه، کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. یکی از عزیزان شما در بستر بیماری است و امروز اصلا حال‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای پرستاری از این عزیز انجام دهید و لحظه‌ای ایشان را تنها نگذارید. امروز خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه در نزد دوستان و اطرافیان نیز به فرد کم‌ارزشی تبدیل شده‌اید. برای ترک این عادت ناپسند از همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان کمک بگیرید.  کارها را سر موقع انجام دهید و همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید.  به همسر یا عشق‌زندگی‌تان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند.  یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها در منزل امروز برای شما دردسر درست می‌کند و زحمت‌های زیادی روی دست‌تان می‌گذارد.
 
فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۴۰۰
 
روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی تفریح کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. شرایط  برای معامله و تجارت مساعد نیست. به صلاح‌ شما است که هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. در محبت همسر یا عشق‌زندگی‌‌‌تان شک و تردیدی ندارید، امروز زمان مناسبی است که محبت عشق‌زندگی‌تان را پاسخ دهید. در غیر این صورت عشق‌زندگی‌تان از شما دلسرد خواهد شد. اوضاع بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود و کارها به خوبی انجام نمی‌شود. اجازه ندهید این شرایط زمینه نگرانی شما را فراهم کند و انجام کارهای دشوار را به روزهای آینده موکول کنید.   عازم سفر هستید. در این سفر با فردی آشنا می‌شوید و رفاقت بلندمدتی میان شما و این فرد شکل می‌گیرد.
 
فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۴۰۰
 
انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطراف‌تان وجود دارد، آرامش‌تان را حفظ خواهید کرد. برای انجام کاری قصد سرمایه‌گذاری دارید، امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، اما به خاطر داشته باشید که از این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به جیب نخواهید زد، اما اگر صبر پیشه کنید و زحمت‌ بیشتری برای این سرمایه‌گذاری بکشید، در درازمدت سود چشمگیری روانه حساب‌‌های بانکی‌تان خواهد شد.  اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز زمان عاشقی شما فرا می‌رسد و چشم شما به محبوبی خوش‌ قدوبالا خواهد افتاد، این عشق را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین سروکار دارید. زمانی که از دست می‌دهید هرگز باز نمی‌گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا حتی لحظه‌ای از عمر باارزش شما هدر نرود.  از شلوغی خسته شده‌‌اید و می‌خواهید مدتی از جمع فاصله بگیرید، این رویکرد هیچ اشکالی ندارد و بهتر است در اولین فرصت کمی به خودتان مرخصی بدهید و از تنهایی لذت ببرید.
 
فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۴۰۰
 
امروز کودک درونتان بیدار شده و فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید. یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی‌ که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پول‌تان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید.  یکی از اطرافیان امروز حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند و زمینه افزایش اعتماد‌به‌نفس‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت شما نیز محبت ایشان را تمام‌و‌کمال جبران کنید. تمایلی به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید با خودتان خلوت کنید. امروز دوستی قدیمی به دیدارتان می‌آيد و خاطره‌های خوش گذشته را در ذهن‌ شما تداعی خواهد کرد. روز خوبی در انتظار شما است به شرط اینکه مواظب جیب‌تان باشید و ولخرجی نکنید.
 
فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۴۰۰
 
سلامت خود را جدی نمی‌گیرید و ورزش و تحرک را کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته باشید و با اختصاص زمانی از روز به ورزش، سلامت خود را تضمین کنید. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. فکر ناراحت‌‌کننده‌ای شما را آزار می‌دهد، این ناراحتی‌ را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و با آنها درددل کنید. احتمال زیادی وجود دارد که با حرف یا کار ناپسندی، زمینه دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کنید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.  یکی از آشنایان که فکر می‌کنید دوست‌دار شما است، نقشه‌های شومی برای‌تان کشیده و با دوستی و محبت به شما نزدیک شده تا رابطه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خراب کند. اجازه ندهید شرایط برای نقشه‌های پلید این فرد مهیا شود و در اولین فرصت حق این فرد را که نمک شما را خورده و نمکدان شکسته‌ را کف دستش بگذارید. امروز زندگی درس مهمی به شما می‌آموزد. این درس را از جان و دل پذیرا باشید و در‌ آینده تجربه‌هایی که امروز آموخته‌اید را به کار گیرید.
 
فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۴۰۰
 
برای رسیدن به آرامش، قسمتی از روز را با دوستان و آشنایان سپری کنید. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. دیدگاه خود به همسر یا عشق‌زندگی‌تان را تغییر دهید و به ایشان سخت‌ نگیرید. احتمال ایجاد گفت‌‌وگوی تندی میان شما و یکی از اعضای خانواده وجود دارد، به صلاح شما نیست که به این مشاجره دامن بزنید و بهتر است هرچه سریع‌تر دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید. صبر و بردباری در ارتباط با اطرافیان پیشه کنید و مردم‌دار باشید.
 
فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۴۰۰
 
 پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز از محل این سرمایه‌گذاری ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را با احتیاط بیشتری سرمایه‌گذاری کنید.  روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید.   شرایطی مهیا می‌شود تا زمان زیادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. در محبت و علاقه عشق‌زندگی‌تان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.   بیش‌از‌حد توان خود، کار می‌کنید و این وضعیت آسیب‌‌های جسمی و روحی را برای شما به دنبال خواهد داشت.
 
فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۴۰۰
 
یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکری‌تان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف‌تان تنها نمی‌گذارند.  زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. هزینه‌های زندگی شما از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قسمتی از پول خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. متوجه می‌شوید که همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز اصلا حوصله شما را ندارد و از هر فرصتی برای فرار از شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی و دلخوری شما را فراهم کند چرا که پس از گذشت مدتی عشق‌زندگی‌تان حوصله بیشتری پیدا می‌کند و در عشق و مهرورزی به شما چیزی کم نخواهد گذاشت.
 
فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۴۰۰
 
ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهنتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید، قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامت‌تان را به‌خطر بیاندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.    با مشکل مالی روبرو می‌شوید و برای حل این مشکل چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. مشکلی که سر راه‌تان قرار دارد را با مشورت با بزرگان فامیل پشت‌سر بگذارید. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند. در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی عاشقانه را سپری می‌کنید.
 
فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۴۰۰
 
اعضای خانواده برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده‌اند و روز خوبی انتظار‌تان را می‌کشد. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کارهای امروز به خوبی و خوشی انجام می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در انتهای روز، قدری خستگی در کنید و استراحت نمایید.  فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد.   اجازه ندهید انجام کارهای غیرضروری، وقت‌ باارزش‌تان را هدر بدهد.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به روزی ماندگار و عاشقانه تبدیل خواهد کرد. فرصتی را با خودتان خلوت کنید و به لحاظ ذهنی به آرامش برسید. در این فرصت تا می‌توانید استراحت کنید و برای روزهای شلوغ آینده آماده شوید.
 
فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۴۰۰
 
امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید، در غیر این صورت در آینده نزدیک گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. قصد انجام تغییرات مهمی در زندگی را دارید، اما از این تغییرات می‌هراسید و نگران هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و تصمیم خود را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که برای انجام این تغییر شما را یاری دهد. انسان خودساخته‌ای هستید و دستاوردهایی که در زندگی دارید را شخصا به دست آورده‌اید. این روحیه را ادامه دهید و به الگوی از موفقیت و خودساختگی برای دیگران تبدیل شوید. روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. اهل وقت‌گذراندن با اعضای منزل نیستید و این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید.  از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.  
 
فال روزانه ۱۲/ ۱۰/ ۱۴۰۰
 
با انجام کارهای خلاقانه ذهن خود را تقویت کنید. خرید ضروری برای منزل یا محل‌کار باید انجام دهید و این خرید وضعیت مالی‌تان را ضعیف خواهد کرد اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده پول قابل‌ملاحظه‌ای به دست‌تان می‌رسد. فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید.   سفری در پیش دارید و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در این سفر چشم شما به فردی می‌افتد و نرد عشق به این فرد می‌بازید. در نتیجه سفر آتی را مغتنم بدانید و این سفر را به فرصتی برای عاشقی و شادکامی تبدیل نمایید. قبل از اینکه مشکلی که به آن برخورد کرده‌اید دردسرهای زیادی برای شما درست کند، این مشکل را امروز حل کنید.  ایده‌ای بکر به ذهن‌تان می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر فراهم کنید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 4 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/01/30
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/30
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد
  • ادعاها درباره حمله اسرائیل به ایران / ساقط کردن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پتروشیمی پردیس حامی مهمترین رویداد بین المللی در حوزه تاب آوری انرژی
  • حضور کشتی گیران استان بوشهر در مسابقات بین المللی جام شاهد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 7 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 12 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...