کد خبر: 156325 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 دي 1400 - 11:14
استاندار بوشهر:
پروژه‌های راهسازی نیمه تمام بوشهر تکمیل شود

اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: در راستای ایمنی جاده‌ها و کاهش تصادف‌ها، سرعت بخشی در اجرای پروژه‌های راهسازی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از جمله کمربندی‌ها ضروری است.به گزارش ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک استان بوشهر افزود: برخی پروژه‌های راهسازی این استان نیمه تمام است که این مهم زمینه حادثه‌خیزی این محورها را فراهم کرده است...

اتحاد خبر: استاندار بوشهر گفت: در راستای ایمنی جاده‌ها و کاهش تصادف‌ها، سرعت بخشی در اجرای پروژه‌های راهسازی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از جمله کمربندی‌ها ضروری است.


 

به گزارش ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک استان بوشهر افزود: برخی پروژه‌های راهسازی این استان نیمه تمام است که این مهم زمینه حادثه‌خیزی این محورها را فراهم کرده است.

وی با تأکید بر تکمیل کمربندی‌های محور جاده‌ای آب‌پخش، گناوه، بزرگراه اهرم به برازجان و ورودی دیلم تصریح کرد: باقیمانده این پروژه‌ها باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل و راه‌اندازی شود.

 

استاندار بوشهر برطرف شدن معارض در اجرای پروژه‌های راهسازی را ضرورت دانست و تأکید کرد: با تکمیل پروژه‌های راهسازی در جاده‌های استان بوشهر زمینه جلوگیری از حوادث جاده‌ای فراهم می‌شود.

 

محمدی‌زاده گفت: ناتمام ماندن برخی پروژه‌های راهسازی زمینه حادثه‌خیز شدن محورهای جاده‌ای بویژه در محورهای گناوه، دیلم و آب‌پخش فراهم کرده است.

وی  گفت: ایمنی جاده‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیزی در محورهای ارتباطی استان بوشهر با توجه به گردشگر پذیر بودن این استان باید در اولویت قرار بگیرد.

استاندار بوشهر بیان کرد: در آستانه عید نوروز از هم اکنون محورهای ارتباطی استان بوشهر پر تردد شده و بر ترافیک این محورها هر روز افزوده می‌شود و همین امر ضرورت تکمیل کمربندی جاده گناوه، دیلم و آب‌پخش و پروژه بزرگراه اهرم به برازجان دوچندان می‌کند و باید در دستور کار مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر و فرمانداران شهرستان‌های یاد شده قرار گیرد.

 

محمدی‌زاده افزود: باید راهکارهای لازم با نیروی انتظامی برای ایجاد پلیس راه در محور عسلویه و تأمین زمین مورد نیاز این پروژه ارائه شود.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی در اجرا طرح‌ها و حفاری‌ها در جاده‌ها و خیابان‌ها با نیروی انتظامی هماهنگی‌های لازم انجام گیرد.

استاندار بوشهر با تأکید بر ایجاد پارکینگ در نقاط پر تردد مرکز استان بوشهر تصریح کرد: ایجاد پارکینگ در خیابان پر تردد امام خمینی (ره) شهر بوشهر با تعامل مسئولان نیروگاه اتمی، فرماندار، شورای شهر و شهرداری بوشهر ضروری است.

محمدی‌زاده فعال شدن دوربین‌های کنترل ترافیک در محورهای مختلف استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و خواستار برنامه‌ریزی دقیق دستگاه‌های متولی برای تکمیل پروژه‌های راهسازی در محورهای مختلف جاده‌ای این استان شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/156325