امروز: سه شنبه 04 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 21 آذر 1400 - 15:37
با حضور امام جمعه و فرماندار دشتستان؛

اتحاد خبر : شهردار برازجان معارفه شد. به گزارش اتحاد خبر،در آئینی با حضور فرماندار دشتستان، امام جمعه برازجان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر برازجان و جمعی از مسئولان شهرستان، مرتضی قدوسی به عنوان شهردار جدید برازجان معرفی و از خدمات محمدحسن محمدی شهردار پیشین و همچنین بهزاد احمدی و امرالله عباسی سرپرستان شهرداری طی چند ماه اخیر تشکر و قدردانی شد...

اتحاد خبر - ساناز دانشگر: شهردار برازجان معارفه شد.

در آئینی با حضور فرماندار دشتستان، امام جمعه برازجان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر برازجان و جمعی از مسئولان شهرستان، مرتضی قدوسی به عنوان شهردار جدید برازجان معرفی و از خدمات محمدحسن محمدی شهردار پیشین و همچنین بهزاد احمدی و امرالله عباسی سرپرستان شهرداری طی چند ماه اخیر تشکر و قدردانی شد.

 

وحدت رمز موفقیت توسعه شهری است
فرماندار دشتستان در این آئین با تاکید به اینکه در حوزه توسعه شهری بدون شک شهرداران و شوراها خط مقدم توسعه هستند گفت: رمز موفقیت یک شهردار در ایجاد وحدت است؛ هر جایی که آرامش، همدلی و همکاری را به عنوان سرفصل اصلی قراردادیم موفقیت گام به گام به ما نزدیک می شود.



فتح الله نوروزی با اشاره به توسعه پایدار شهری اظهار کرد: اگر به دنبال توسعه شهری هستیم باید در راستای پیش بینی و درآمد پایدار شهری اقدام کنیم که این یکی از خواسته ها و نگاه ما به شهردار جدید است.

توجه ویژه به مشارکت اجتماعی
وی با تاکید به اینکه باید به مقوله مشارکت اجتماعی در برنامه ها و فعالیت ها توجه ویژه ای کرد افزود:  شهردار نبایستی تنها به دنبال حوزه های عمرانی باشد؛ امروز بحث مهارت اجتماعی، مهارت زندگی و تقویت این دو مقوله مهم در راستای توسعه شهری نقش آفرین است. بدون شک تعامل با مردم توجه مشارکت اجتماعی است.

وی ادامه داد: اگر به دنبال توسعه شهری هستیم باید رفتار؛ اقدام، برخورد ما بر اساس قانونمندی و بدون تبعیض باشد که  اگر این کار را کنیم می توانیم ادعا کنیم در راستای توسعه شهری گام برداشته ایم.



مسئولان پاسخگوی مطالبات مردم باشند
فرماندار دشتستان با اشاره به این نکته که پرسشگری حق مسلم مردم و پاسخگویی وظیفه مسئولین است در ادامه گفت: در راستای توسعه شهری شهردار جدید و همه مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

نوروزی در خصوص پاسخگویی به مردم دشتستان بیان کرد: با افتخار همیشه در حوزه کاریمان پاسخگوی مردم باشیم چرا که مردم دشتستان بسیار مردم خوب، فهیم و آگاه هستند و شعور اجتماعی بسیار بالایی دارند.

 

برای تودیع آماده ام
فرماندار دشتستان گفت: صادقانه می گویم با تغییر دولت هشت فرماندار تغییر کرده است و من نیز متن خداحافظی جلسه تودیع و معارفه ام را آماده کرده ام. قدردان مردم دشتستان هستم. خدا را شاکرم که در اواخر دوره مدیریتم در دشتستان کار کردم. میخواهم به شهردار جدید بگویم قدر این مردم را بدانید.

شفافیت و فسادگریزی در برنامه مدیران لحاظ شود
وی درخصوص اینکه شهردار شفافیت  را در برنامه اش داشته باشد افزود: فساد گریزی یکی از مطالب بسیار مهم و کلیدی است که در برنامه کلیه مدیران باید لحاظ شود و نکته دیگر در دسترس بودن مسئولان است و توجه به کرامت شهروندی فراموش نشود که اگر مردم دو نکته را از ما شاهد باشند ما را همراهی می کنند. ببینند با صداقت با آن ها حرف می زنیم و ببینند که ما تبعیض قائل نمی شویم.

شهردار روحیه کار تیمی داشته باشد
نوروزی با اشاره به اینکه شهرداران سرداران جبهه خدمت رسانی در شهر هستند گفت: دقت و پایبندی شهردار به جایگاه نظارتی شورا باید مد نظر قرار بگیرد و همچنین شهردار باید روحیه تیمی داشته باشد و از حرکت های انفرادی پرهیز شود. علم و مدیریت دو بال موفقیت یک شهردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دو اقدام مهم و تاثیر گذار شهردار سابق برازجان
نوروزی ضمن تبریک به شهردار جدید،  خداقوت و تشکر از شهردار سابق برازجان افزود: صادقانه بگویم هر بار که به محمدحسن محمدی شهردار سابق برازجان فکر می کنم در دو موضوع واقعا خوب و پیش قدم بودند که یکی سالن هزار نفری سردار سلیمانی و دیگری بحث بلوار شریعتی که بسیار تلاش کردند. بحث زیباسازی و بهسازی پارک ها اقدامات خوبی را داشتند.

مردم ولی نعمت ما هستند
امام جمعه شهر برازجان با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک امانت است گفت: مردم ولی نعمت ما هستند؛ مردم صاحب این انقلاب هستند و اگر ایثار و فداکاری آن ها نبود در این جایگاه نبودیم پس شهردار جدید پست را برای خود فرصتی برای خدمت به  خلق خدا بداند.



حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح اظهار کرد: در شرایط کنونی باید کار و مدیریت جهادی باشد و هر کسی در این جایگاه قرار می گیرد باید انقلابی و مردمی کارکند. مطالبه مردم برخورداری از مدیر فسادستیز، انقلابی، کارآمد و پاکدست  است. مدیری باید باشد که با اشرافی گری مقابله کنند و مدیرانی که خود را خادم مردم بدانند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

توجه ویژه شهردار جدید به حاشیه شهر و فضای سبز
وی الزامات مدیریت کارآمد را را مردمی بودن بیان کرد و ادامه داد: مدیر خوب مدیری است که با توکل بر خدا و استفاده از نیروهای صالح، توانمند و متخصص کار جهادی و شبانه روزی انجام دهد.  یکی از مواردی که شهردار جدید باید به آن توجه کند توسعه بی رویه شهر و ایجاد حاشیه نشینی است که هزار نفر به شکل قانونی و غیر قانوی در حاشیه شهر قرار دارند و از خدمات شهری برخورد نیستند‌. در خصوص کمبود فضای سبز با توجه به جمعیت شهر برازجان و توجه به مبلمان شهری ، وجود نخاله ها، دره ها و دیوارکشی آن ها باید چاره ای اندیشیده شود.

عدالت، شفافیت و صداقت با مردم
رئیس شورای اسلامی شهر برازجان نیز ضمن تقدیر از شهردار سابق و تبریک به شهردار جدید گفت: از شهردار جدید انتظار داریم عدالت، شفافیت،صداقت با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد چرا که اگر با مردم صادق نباشید مردم می دانند.

 

 

شایسته سالاری بدون نگاه سیاسی

ارسطو قائدی در ادامه اظهار کرد: شهردار جدید شایسته سالاری را مدنظر قرار دهند و همه نیروهای شهرداری را استفاده کنند و همچنین از افراد توانمندی که هم فکر و هم خط او نیستند استفاده کنند و همچنین پارکینگ های شهرداری را تعطیل کنند.

رسیدگی به پرسنل شهرداری و اتمام پروژه های ناتمام
وی در ادامه افزود: در مبحث اجرایی شهر رسیدگی به پرسنل شهرداری، نیروهای کارتی، بیمه کارکنان شهرداری مد نظر شهردار جدید باشد چرا که اگر به  پرسنل شهرداری رسیدگی شود می توان به شهر رسیدگی کرد و همچنین اتمام پروژه های ناتمام شهرداری مثل سالن هزار نفری سردار سلیمانی، انجام پروژه ممیزی، ادامه دلگشا و ... را داریم که انتظار می رود در برنامه های شهردار جدید قرار گیرد.

هر آمدنی رفتنی دارد مهم عملکرد است
شهردار سابق برازجان ضمن تشکر از همه مسئولان علی الخصوص کارکنان شهرداری و مردم شهر برازجان سر تعظیم فرود آورد و گفت: زمان مسئولیت خیلی زود می گذرد. در پی هر آمدنی رفتنی وجود دارد لیکن مهم عملکرد است و ماندگاری ما را ثابت می کند و البته عکس آن وجود دارد. دعا می کنم توانسته باشم خدمتگزار خوبی برای شهر برازجان بوده باشم و رضایت خالق و مخلوق را کسب کرده باشیم.



با شعار مردم محوری شهردار شدم
شهردار سابق برازجان  با اشاره به شروع فعالیت اش در شهرداری برازجان اظهار کرد: با توکل به خدا و با شعار مردم محوری شروع به کار کردیم و یکسال هر روز هفته در بعداز ظهر ها با مردم ملاقات داشتیم که برای من باعث افتخار بود ضمن اینکه از تجربیات، انتقادات و پیشنهادات مردم یاد می گرفتم و حتی از انتقادات مغرضانه نیز درس گرفتیم.

پروره های مهم دوران شهردار سابق برازجان
محمد حسن محمدی با اشاره به پروژه های مهم دوران خدمت اش افزود: در همان سال چند پروژه به بهره برداری رساندیم که پایلوت استانی شد که جاده سلامت را طراحی و شروع به کار کردیم و در کنار آن پیست اسکیت را کار کردیم، مجموعه ورزشی ساحلی، سایت پسماند را برای اولین بار در استان توانستیم‌ دفن بهداشتی که خیلی کار دارد اما به عنوان پایلوت در استان قرار گرفت. مجتمع شهید سلیمانی را که یکی از مجتمع های بی نظیر در جنوب کشور است که ۹۰ درصد آن ساخته شده و مابقی را شهردار جدید  و مجموعه شهرداری ادامه می دهد. گذر ادامه شریعتی که سال ها روی زمین گذاشته بود که با توجه به تملک هایی که انجام شده شاید در تاریخ تعریض و تملک کم نظیر باشد. ادامه گذر دلگشا را در دستور کار قرار دادیم و شهید دستغیب شروع کردیم و فاز یک امام در حال کار است و همچنین کمربندی مرحوم فراشبندی و در آسفالت نوبت های سه ساله را به روز کردیم. این اتفاقات به لطف خداوند و دعای خیر مردم و حمایت مسئولین و پرسنل شهرداری رقم خورد. وگرنه من یک نفر بودم.

مردم بهترین داور هستند
وی با اشاره به اینکه بعد از ۲۵ سال شهرداری برازجان توانست یک درجه ارتقا بگیرد بیان کرد:  با توجه به مدارک و مستندات توانستیم درجه هشت شهرداری را به درجه ۹ ارتقا دهیم که همه این کارها به همت شورای اسلامی ، پرسنل شهرداری و مردم بود. مبلمان شهرداری را سعی کردیم تغیر دهیم که اتفاقات خوبی در سطح شهر افتاد. اعتقاد دارم یکی از مولفه های اصلی شهری ارتقا مبلمان است چون جوانان ما نیاز دارند جایگاهی برای تفریح داشته باشند. نیامده ام که گزارش کار بدهم چون عملکرد ما مشخص است. هر چند اعتقاد دارم در این مسیر خطاها و نواقص زیاد بود اما هر چه توانستیم برای مردم کار کنیم کمتر حرف بزنیم. مردم بهترین داور هستند. از همه مردم تشکر می کنم. اگر کاستی بود حلال کنید.

با شورای شهر و مسئولان شهرستان هماهنگ عمل می کنم
شهردار جدید برازجان نیز در جمع مسئولان ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زینب گفت: از خداوند می خواهم نگاه رحمت را در راه خدمت به مردم نسبت به بنده حقیر ارزانی بدارد و خالصانه از درگاهش تمنا دارم آن گناهانی که موجب انحراف من از مسیر الهی و صراط مستقیم می شود بر من ببخشد.

مرتضی قدوسی افزود: در ابتدا از حسن اعتماد شورای شهر برازجان تشکر می کنم. این حمایت و پشتیبانی را در ادامه مسیر از شورای شهر برازجان طلب می کنم. اگر موفقیتی و عملکرد شهرداران است همه از پشتیبانی صادقانه اعضای شورای شهر است. در ادامه مسیر خودم را موظف به هماهنگی با اعضای شورای شهر، فرماندار شهرستان، امام جمعه و همه مسئولین و مدیرانی که خدمت رسان مردم در شهر برازجان هستند می دانم.

آمده ام تحولی متفاوت را رقم بزنم
مرتضی قدوسی با تاسف به اینکه عملکرد ضعیف و منفعت طلبانه برخی مسئولان اعتماد بین مردم و مسئولین به پایین ترین حد خود رسیده است افزود: اینجاست که مسئولیت ما را سنگین تر می کند. به فضل خدای بزرگ آمده ام که با خدمت صادقانه به مردم و با حمایت از همه همکاران و مسئولین شهرستان تحولی متفاوت را در خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.



من فرزند خمینی و سرباز خامنه ای هستم
وی ادامه داد: نسبت به اهداف و آرمان های نظام پایبند هستم. بر اساس همین مبحث حرکت خواهم کرد و تمام توان و تلاشم را خواهم کرد. من فرزند مکتب خمینی کبیر هستم. سرباز آیت الله خامنه ای  هستم  و پیرو مکتب شهید سلیمانی هستم و خاضعانه دست یاری و همکاری را به سوی همه مسئولین جهت ساختن شهر دراز می کنم و خودم را موظف و مکلف می دانم در راستای آبادانی و ساختن شهر و هماهنگی محضی با مسیولین و شورای اسلامی داشته باشم.



به هیچ وجه نگاه سیاسی در مدیریت شهری ندارم
قدوسی افزود: به مردم قول می دهم که حافظ منافع و اموال آن ها باشم و تا آخرین توانی که دارم در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنم و در مقابل منافع مردم با هیچ چیزی معامله نکنم. کیسه ای ندوخته ام. نگاه سیاسی به هیچ وجه در مدیریت شهری اعمال نخواهم کرد و افراد را با توجه به شایستگی به کار خواهم گرفت و از دانش دوستان استفاده خواهم کرد. دعوت می کنم  اگر اشخاص حقیقی و حقوقی با شهرداری مشکل دارند به شهرداری مراجعه کنند تمام مشکلات فی ما بین حل شود.

 

شهردار برازجان معارفه شد/ تصاویر اختصاصی اتحاد خبر



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1400/10/03 - 21:41
0
0
سلام آقای قدوسی
خدا قوت
تو را خدا فکری بحال زمینهای تعاونی فرهنگیان (فرهنگ شهر ۲)کنید
بعد از۱۵ سال واگذاری

نگذارید مثل ۶۹ هکتاری
آبرسانی
والفجر.
شهرک پردیس

بدون مجوز شروع بساختن کنیم


منتظریم
صبرمان برسرآمد
خسته شدیم از. وعدهای مسئولان در این چند. سال
1400/09/25 - 09:54
1
2
افتادکی آموز اگر طالب فیضی ///// هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
1400/09/22 - 09:31
3
4
درود بر شما!
شهری در سطح و قد و قواره برازجان، نیازمند فردی در کسوت شهرداری است که سطوح بالای مدیریتی را گذارنده باشد. دارای تحصیلات عالیه در موضوع برنامه ریزی شهری و مدیریت شهری باشد. شهری مانند برازجان، جای تجربه اندوزی افراد بی تجربه که سابقه حتی یک روز مدیریت شهری را نداشته اند، نیست.
1400/09/22 - 07:01
2
4
آقای قدوسی حرف تا عمل فاصلش زیاده.هر وقت تونستی کاری برای شهر انجام بدی اونوقت ادعاهات درسته
1400/09/21 - 23:21
1
3
چه خوب است که حاج آقا قائدی که شهردار را به پرهیز از مسائل سیاسی انذار می فرمایند یادشان نرود که خود حاج آقا قائدی با توصیه یک حاج آقا دیگر به ایشان (شهردار) رای دادند : پرهیز از مسائل سیاسی یعنی همین!!
1400/09/21 - 21:55
1
4
با سلام خدمت آقای قدوسی لطفا خانه های بی سند بالای ۶۹هکتاری وآبرسانی هم خدمات براشون قایل شوید بخدا من با قرض وام ونداری وبدبختی تونستیم یه سر پناهی بسازیم عاجرانه التماس میکنیم که سرپناه ما فقیر فقرا رو تخریب نکنیند
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تولید 24 هزار تن میگو پرورشی در استان بوشهر در سال ۱۴۰۲
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • شفاف‌سازی آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم / ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر 2 برابر شد
  • بازنده جنگ سخت را برنده جنگ نرم نکنید
  • دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند
  • اتمام ساخت قطعات پل دسترسی مجتمع بندری نگین/ فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری/تاکید مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بر لزوم شتاب بخشی به پروژه ها
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/03
  • نیروگاه اتمی بوشهر چقدر برق تولید می‌کند؟
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/03
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/04
  • سود سال 1402 آریا از طریق سجام واریز شد
  • ادامه لغو کنسرت ها در بوشهر
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • دکتر یوسفی؛ مدیری در کنار همکاران
  • .: لیلادانا 1 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 3 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 3 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 4 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 4 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 4 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 7 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 8 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 10 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...