کد خبر: 155612 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 آذر 1400 - 08:30
رئیس شبکه بهداشت گناوه:
واکسیناسیون همگانی دانش‌آموزان اولویت بازگشایی مدارس گناوه است

اتحادخبر:  رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: واکسیناسیون همگانی دانش آموزان اولویت بازگشایی مدارس شهرستان گناوه است.

اتحادخبر:  رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: واکسیناسیون همگانی دانش آموزان اولویت بازگشایی مدارس شهرستان گناوه است.

واکسیناسیون همگانی دانش‌آموزان اولویت بازگشایی مدارس گناوه است

به گزارش مهر، عصمت حیدری  در نشست مشترک با ادارات آموزش و پرورش گناوه و بندر ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: با توجه به روند بازگشایی مدارس و اهمیت سلامت دانش آموزان فراهم آوردن شرایط لازم برای حفظ سلامت فرهنگیان و دانش آموزان و سایر کارکنان مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه خاطر نشان کرد: در این راستا ضرورت دارد پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس در مدارس با تاکید بر واکسیناسیون به نحو مطلوب اجرا شود.

 

حیدری بیان داشت: بازرسان و مراقبین سلامت شبکه بهداشت و درمان گناوه پایش و نظارت و ارزیابی‌های دوره‌ای و مستمر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ شرایط مطلوب در مدارس خواهند داشت.

 

وی اشاره کرد: در کنار فعالیت مراقبین سلامت، مدیران و مربیان و رابطین بهداشتی باید تاکید ویژه ای بر رعایت اصول کلی پیشگیری از کرونا من جمله واکسیناسیون همگانی، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از تجمعات، استفاده از ماسک، تهویه مناسب کلاس‌ها داشته باشند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه اظهار داشت: شناسایی و پیگیری دانش آموزان و عوامل اجرای مدرسه که مبتلا یا مشکوک به کووید هستند یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای تضمین سلامت دانش آموزان و کارکنان دیگر و ادامه روند بازگشایی مدارس است.

 

در نشست مشترک شبکه بهداشت و درمان گناوه با ادارات آموزش و پرورش گناوه و بندر ریگ؛ مراقبت‌های بهداشتی-پزشکی و واکسیناسیون دانش آموزان، رعایت شیوه نامه‌های بهداشت محیط در مدارس، اجرای برنامه‌های مکمل یاری دانش آموزان در مدارس، ارجاع و معرفی فرهنگیان جامانده از واکسیناسیون به پایگاه‌های واکسیناسیون در ادامه همکاری‌های این دو ارگان مصوب شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/155612