کد خبر: 155241 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 آذر 1400 - 08:29
استاندار بوشهر: قلمرو انقلاب اسلامی جهانی شده است

اتحادخبر: استاندار بوشهر گفت: قلمرو انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگی، سیاسی، و نظامی از مرزهای جغرافیایی کشور و منطقه گذشته و در بقیه نقاط جهان توسعه یافته است.

اتحادخبر: استاندار بوشهر گفت: قلمرو انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگی، سیاسی، و نظامی از مرزهای جغرافیایی کشور و منطقه گذشته و در بقیه نقاط جهان توسعه یافته است.

استاندار بوشهر: قلمرو انقلاب اسلامی جهانی شده است

به گزارش ایرنا، احمد محمدی زاده روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گناوه افزود: اگر مروری بر تاریخ معاصر ایران کنیم ، بخش‌های زیادی از خاک کشور جدا شد و اما تنها دوره‌ای که ایران موفق  شده از قلمرو سرزمین خود دفاع کند و یک ذره از خاکش جدا نشود ،  در ۴۲ سال گذشته در انقلاب  اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب به وقوع پیوسته است.

 

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس همه دشمنان علیه ملت بودند و امام با همین مردم ایستادگی کرد و یک قطعه از سرزمین عزیزمان جدا نشد.

استاندار بوشهر افزود: بعد از اینکه رهبر کبیر انقلاب را تثبیت کرد و قلمرو فرهنگی انقلاب اسلامی را توسعه داد ،  رهبری انقلاب به دست حضرت آیت الله العظمی خامنه ای  افتاد و ایشان با حکمت ، درایت ،مدیریت ،رهبری و فرماندهی بسیار هوشمندانه و زمان شناس ، این قلمرو را توسعه داد.

وی ادامه داد: امروز قلمرو انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیایی ایران گذشته است و در همه نقاط عالم می توانید آن  را پیدا کنید و به قسمت های مدیترانه قرار گرفته است.

 

محمدی زاده گفت: این چه قدرت و عظمتی است که خداوند به دست امام راحل و رهبر معظم انقلاب  و برکت خون شهدا ،  قلمرو انقلاب اسلامی  را در مدیترانه و دریای سرخ  و قبرس گسترش داده  است.

 

وی گفت: در حالیکه در دوران قبل از انقلاب مردم بلحاظ کیفی زندگی سختی داشتند، با رهبری امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب و خون شهدا ، پیشرفت و تحولات شگرفی در  حوزه سخت افزاری شامل عمران و آبادی  و هنرم افزاری دانش، پدیداری نخبگان و صاحبان اندیشه بدست آمده است.

                                                                                                                                    استاندار بوشهر: قلمرو انقلاب اسلامی جهانی شده است

افزایش سفرهای دریایی

وی با اشاره به درخواست مردم بندر گناوه برای سفر دوم دریایی شناورهای باری ، افزود: ما در استان مصوب کردیم تا پایان آذرماه ، سفر اول دریایی شناورها انجام شود و برای  سفر دوم درخواست برای  زمستان کردیم که صورت گیرد.

استاندار بوشهر گفت: راهبرد ما در استان بوشهر در شرایط فعلی ، جذب منابع مردم برای توسعه و عمران است.

وی اضافه کرد: در گناوه صاحبان سرمایه های زیادی داریم که از مسئولان شهر توقع دارم دست به دست دهند و زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی را فراهم کنیم.

وی با تقدیر از مهرجو فرماندار سابق گناوه گفت: ایشان شخصیتی با صداقت است که از ویژگی های اخلاقی و تواضع ایشان درس می گیرم و این شاخصه ها  نیازهای امروز ما است.

محمدی زاده افزود: در دوران مدیریت ایشان و دیگر مدیران که به رغم وضعیت اقتصادی کشور ، خروج آمریکا از برجام و تحریم های ظالمانه ، مدیریت و کارکردن سخت و دشوار بود ، مجدانه مدیریت و کار کردند و از این شخصیت در  استان بهره خواهیم برد.

استاندار بوشهر ادامه داد: برای سکانداری فرمانداری شهرستان گناوه  با  بزرگان و نخبگان و توده مردم مشورت کردیم و به تجمیع رسیدیم که سردار سپاه اسلام ، محمدتقی صفری ، فردی  تحصیلکرده و پیشکسوت جهاد و شهادت را برگزینیم.

وی گفت: فرماندار جدید گناوه افتخار دارد نه تنها در عرصه دفاع مقدس بلکه در عرصه دفاع از ائمه اطهار(ع) نیز  تلاش کردند و کمااینکه  در ۶ ماه در آستانه  شهادت قرار گرفتند .

محمدی زاده در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گناوه توصیه کرد: از شما انتظار دارم که دوره اختلافات و کشمکش ها را کنار گذشته و تمام توان خود را جهادوار صرف خدمت به شهر و مردم مومن و ولایتمدار کنید.

استاندار بوشهر گفت:  مردم وقتی ما را انتخاب می کنند ، امیدها به ما بستند، می خواهند خدمت  و کارشان را تسهیل ، عمران و آبادانی را  یک قدم به جلو ببریم و ایفای نقش کنیم.

در این آیین محمدتقی صفری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گناوه معرفی و از زحمات و خدمات غلامرضا مهرجو فرماندار سابق تقدیر شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/155241