کد خبر: 155070 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 04 آذر 1400 - 08:54
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر:
جهش تولید مسکن در استان بوشهر محقق می‌شود

اتحادخبر:  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: همگام با دولت جهش تولید مسکن را در بوشهر رقم می‌زنیم و در این راستا هیچ‌گونه فرصتی را از دست نخواهیم داد.علیرضا مقدم ظهر چهارشنبه در نشست با امام‌جمعه برازجان اظهار داشت: تأمین مسکن از نیازهای ضروری جامعه است.وی تصریح کرد: در هر نقطه از شهرستان دشتستان اگر زمین مناسب...

اتحادخبر:  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: همگام با دولت جهش تولید مسکن را در بوشهر رقم می‌زنیم و در این راستا هیچ‌گونه فرصتی را از دست نخواهیم داد.

جهش تولید مسکن در استان بوشهر محقق می‌شود

به گزارش  مهر، علیرضا مقدم ظهر چهارشنبه در نشست با امام‌جمعه برازجان اظهار داشت: تأمین مسکن از نیازهای ضروری جامعه است.

 

وی تصریح کرد: در هر نقطه از شهرستان دشتستان اگر زمین مناسب جهت ساخت مسکن در اختیار داشته باشیم، اقدام به ساخت‌وساز خواهیم کرد، در غیر این صورت از طریق رایزنی با اداره کل منابع طبیعی، زمین‌هایی را به محدوده روستا اضافه می‌کنیم و در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

 

امام‌جمعه شهر برازجان نیز در این نشست با اشاره به نقش‌آفرینی بنیاد مسکن در تأمین مسکن محرومان، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته عمران و آبادانی قابل‌ملاحظه‌ای توسط بنیاد مسکن در سطح شهرستان دشتستان صورت گرفته که در بازدیدهای میدانی این مهم قابل‌ملاحظه است.

 

حجت‌الاسلام حسن مصلح ضمن قدردانی از مقاوم‌سازی‌های صورت گرفته در شهرستان دشتستان، نسبت به ایجاد مسکن مناسب تأکید کرد و اظهار داشت: رفع مشکلات بخش مسکن نیازمند اقدامی انقلابی و جهادی است و همکاری بانک‌های عامل با مردم و تسهیلگری در پرداخت تسهیلات مسکن را می‌طلبد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/155070