کد خبر: 154993 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 02 آذر 1400 - 12:06
در دیدار شهردار و مدیرعامل توزیع برق شیراز تاکید شد؛
تعامل بیشتر دوایر دولتی با هدف ارتقاء رفاه شهروندان در شیراز

اتحادخبر:  شهردار و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز در جلسه‌ای که با هدف بررسی راهکارهای بهبود همکاری‌های دو مجموعه برگزار شد، بر لزوم تعامل بهتر و مطلوبتر برای ارتقاء سطح رفاه و کیفیت زندگی شهروندان در این کلانشهر تاکید کردند.

اتحادخبر:  شهردار و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز در جلسه‌ای که با هدف بررسی راهکارهای بهبود همکاری‌های دو مجموعه برگزار شد، بر لزوم تعامل بهتر و مطلوبتر برای ارتقاء سطح رفاه و کیفیت زندگی شهروندان در این کلانشهر تاکید کردند.

تعامل بیشتر دوایر دولتی با هدف ارتقاء رفاه شهروندان در شیراز

به گزارش ایسنا؛ مدیرعامل و جمعی از معاونان شرکت توزیع نیروی برق شیراز، در نشستی صمیمانه با شهردار و معاونان شهرداری شیراز، به بررسی راهکارهای ارتقاء سطح همکاری‌های دو مجموعه در مسیر افزایش رفاه شهروندان پرداخته و بر لزوم توسعه مراودات و بهره گیری مطلوبتر از ظرفیت‌ها، تاکید کردند.

 

به گزارش ایسنا به نقل از توزیع نیروی برق شیراز، شهردار شیراز در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به انرژی‌های نو با هدف کاهش اثرات مخرب زیست محیطی، با اشاره به اهمیت تعامل بین دستگاهی در بهبود فعالیت‌های عمرانی و توسعه ای در شهرها، تاکید کرد که هرجا شاهد همراهی و تعامل بهتر بین دستگاههای خدمات رسان بودیم، ارتقاء رفاه شهروندی نتیجه آن بوده است.

 

سید احسان اصنافی، ضمن ابراز رضایت از همکاری خوب بین توزیع برق و شهرداری خاطر نشان کرد که خوشبختانه در چند سال اخیر به طور مستمر شاهد ارتقا سطح همکاری و تعامل بین این دو مجموعه بوده‌ایم.

 

اصنافی گفت: مردم دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف را در حکم واحد و سوار بر یک کشتی می دانند، بنابراین خط کشی و فاصله گذاری در عملکرد دوایر مختلف، از منظر افکار عمومی وجود ندارد و ارزیابی نهایی مردم از خدمات نظام اداری کشور، برپایه کل اقدامات اجرایی شده است.

وی بر ایجاد یک اتاق مشترک الکترونیک با هدف هم افزایی بیشتر و کاهش مراودات و مکاتبات فیزیکی و تسریع در امور تاکید و خاطرنشان کرد که با گسترش دولت الکترونیک با مشارکت همه دستگاهها، می توان رضایت مندی بیشتر مردم را شاهد بود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز نیز گفت: خوشبختانه هماهنگی‌ بین مجموعه‌های توزیع برق و شهرداری شیراز به واسطه تعاملات مناسب، ارتقاء یافته و به سطح مطلوبی رسیده است.

 

او با استقبال از پیشنهاد شهردار در زمینه معرفی نمایندگان ارتباطی بین دو سازمان و تبادلات اداری برپایه وب سرویس با هدف تسهیل در ارائه خدمات شهری به شهروندان، خاطرنشان کرد که باید از نگاههای بخشی و سازمانی فراتر رفته و با دیدی جامع نگر در مسیر بهبود و توسعه همکاریهای بین سازمانی و در نهایت ارتقا نظام اداری تلاش کنیم.

 

زراعت پیشه وجود تعامل بین بخشی را منجر به رقم خوردن رویدادها و ارائه خدماتی مطلوب به لحاظ کمی و کیفی به شهروندان دانست و گفت: یکی از مصادیق همکاری بین ۲ مجموعه توزیع برق و شهرداری شیراز را می‌توان در بحث نوسازی و بهسازی روشنایی معابر در محدوده‌های تاریخی و گردشگری و زمینی کردن شبکه بویژه در مناطق اطراف شهرداری شیراز و شاه بیت این همکاری جرای طرح روشنایی معابر در بلوار ارم و بلوار ازادی و ادامه آن از فلکه گاز تا حافظیه و ... را می توان به عینه دید.

او گفت: شرکت توزیع برق با توجه به مسائل مالی و قوانین موجود امکان اجرای طرح ها به صورت هوایی را دارد، اما با همکاری شهرداری‌ها می‌توان شبکه را زمینی و متناسب با هر بافت و فضای موجود شهری طراحی و اجرا کرد.

زراعت پیشه با بیان اینکه طرح‌های مشترکی در دستور کار قرار دارد که امیداست با همراهی شهردار جدید شیراز، تسریع شده و گسترش یابد، گفت: از جمله این طرح‌ها که به زیبایی و ایمنی بیشتر شهر کمک خواهد کرد، زمینی کردن بخش‌هایی از شبکه بویژه در مناطق مرکز شهر و مناطق گردشگری و همینطور محدوده‌های خیابان دانش‌آموز، خیابان همت، خیابان عفیف آباد و بلوار جمهوری است.

او با اشاره به موضوع مطرح شده در خصوص اجرا و تکمیل قرارداد تامین روشنایی معابر، حد فاصل میدان الله تا میدان نمازی بیان و خاطرنشان کرد که بخشی از این طرح بر عهده شهرداری و بخشی بر عهده شرکت توزیع نیروی برق شیراز است.

زراعت پیشه با اشاره به استفاده غیرایمن برخی پیمانکاران از امکانات و تجهیزات شبکه توزیع برق، خاطرنشان کرد که امکان بهره‌برداری مجاز و ایمن از شبکه، با هماهنگی بین دستگاهی وجود خواهد داشت.

وی در خصوص بحث موضوع پدافند غیرعامل نیز گفت: درخواست ما اینست که مجموعه مدیریت شهری، زیرساختی را فراهم کند که در شرایط خاص اگر با قطع یکباره برق مواجه شدیم، در مسائل ترافیکی و ایمنی، خصوصا در تامین برق چراغ‌های راهنمایی، دوربین‌های نظارتی و حتی روشنایی معابر، دچار مشکل نشویم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز یکی از اتفاقات خوب حاصل تعامل ۲ مجموعه را، استفاده از درختان متناسب در محدوده شبکه‌های برق دانست و گفت: بسیاری از رخدادها در شیراز که به واسطه هماهنگی بین بخشی حادث شده، منجر به ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و رفاه حال آنان است.

زراعت پیشه همچنین در خصوص تامین برق اماکن مذهبی خصوصا مساجد نیز یادآور شد: برای مساجد یک انشعاب۲۵ آمپر به شکل رایگان تامین می‌شود اما تامین برق مورد نیاز اماکن تجاری، زایر سرا و .. متعلق به مساجد، نیازمند خرید اشتراک جداگانه خواهد بود و برق آن نیز رایگان نیست.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/154993