کد خبر: 154982 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 آذر 1400 - 11:04
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر:
رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گاز سوز ومصرف بهینه گاز طبیعی ضروری است

اتحادخبر: مدیرعامل شرکت شرکت گاز استان بوشهر گفت: مشترکین گاز، باید هر ساله با شروع فصل سرد به کمک کارشناسان مربوطه ، قبل از استفاده ی وسایل گاز سوز خانه‌های خود را بازبینی کنند."

اتحادخبر: مدیرعامل شرکت شرکت گاز استان بوشهر گفت: مشترکین گاز،  باید هر ساله  با شروع فصل سرد به کمک کارشناسان مربوطه ، قبل از استفاده ی وسایل گاز سوز خانه‌های خود را بازبینی کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر، با تاکید بر لزوم رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان با توجه به افزایش میزان مصرف اظهار کرد: با توجه به کاهش دمای هوا و بالا رفتن مصرف گاز، مشترکان خانگی وسایل گازسوز درون خانه‌های خود را کنترل کنند تا شاهد بروز حوادث در خانه‌ها نباشیم

 

رحمانی افزود:  واحد امداد گاز یکی از واحدهای فعال شرکت گاز استان بوشهراست که با108  نیروی امدادی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی می باشند تا  خللی در روند گاز رسانی و حفظ جان مشترکین ایجاد نشود .

وی در ادامه تصریح کرد: در این روزها که مصرف گاز افزایش دارد با فرهنگ سازی مناسب ،رعایت مسائل ایمنی و مصرف اصولی گاز شهری همه ی ما میتوانیم در صرفه جویی آن موثر باشیم.

 

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از شهروندان خواست که الگوی مصرف گاز را در فصل سرد سال رعایت کنند و از بابت  تامین گاز مطمئن و پایدار اظهار داشت: با توجه به اینکه هیچ گونه بحث افزایش گاز بها را نداریم  ئودر صورتی که مردم در فصل سرد الگوی مصرف گاز را رعایت نمایند شرایط مطلوبی را خواهیم داشت..

رحمانی همچنین به فرارسیدن  فصل سرد اشاره کرد و تاکید داشت: کاهش دما و استفاده از وسایل گاز سوز، باعث بالا رفتن مصرف در منازل  خواهد شد که  چنانچه به نکات ایمنی دقت کامل را داشته باشم باعث بروز حادثه نخواهد شد.

  

یکی از مهمترین برنامه های شرکت گازدر بحث مسئولیت های اجتماعی اقدام به ترویج فرهنگ ایمن و بهینه گاز طبییعی در میان مشترکان است و شرکت گاز استان در این زمینه  در تمام طول سال از طریق  ظرفیت های رسانه های استان، صدا و سمای مرکز بوشهرو  فضای مجازی  که در اختیار دارد اخبار و اطلاعات ایمنی  و نحوه درست استفاده کردن از وسایل گاز سوز را به مشترکین خود آموزش می دهد. 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/154982