کد خبر: 154855 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 آبان 1400 - 08:35
مدیرکل فناوری اطلاعات بوشهر:
استان بوشهر دارای بیشترین درصد دسترسی خانواده‌ها به اینترنت است

اتحادخبر:  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر گفت: استان بوشهر دارای بیشترین درصد دسترسی خانواده‌ها به اینترنت است.علی سملیان  اظهار داشت: به منظور تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های متنوعی را نیز در دستور کار داریم.وی از بهبود وضعیت شاخص‌های ارتباطی در استان خبر داد و اضافه کرد: درصد خانوارهای ...

اتحادخبر:  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر گفت: استان بوشهر دارای بیشترین درصد دسترسی خانواده‌ها به اینترنت است.

استان بوشهر دارای بیشترین درصد دسترسی خانواده‌ها به اینترنت است

به گزارش مهر؛ علی سملیان  اظهار داشت: به منظور تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های متنوعی را نیز در دستور کار داریم.

 

وی از بهبود وضعیت شاخص‌های ارتباطی در استان خبر داد و اضافه کرد: درصد خانوارهای دارای دسترسی به اینترنت یکی از شاخص‌های مهم ارتباطی است که استان بوشهر دارای رتبه اول کشور در این شاخص است.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر با اشاره به مهمترین شاخص‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات بیان کرد: دسترسی به فناوری اطلاعات و ارتباطات، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهارت فناوری اطلاعات و ارتباطات از مهمترین شاخص‌ها است.

 

وی با اشاره به ارتقای شاخص توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان بوشهر از ۶.۹ در خرداد به ۷.۰۴ در شهریورماه افزود: وضعیت استان بوشهر در میانگین شاخص توسعه فاوا در کشور با امتیاز ۷.۱ خوب اعلام شده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/154855