کد خبر: 154848 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 30 آبان 1400 - 08:03
اولین حضور ژاوی کنار زمین به عنوان سرمربی بارسا
اتحادخبر: در هفته چهاردهم از رقابت‌های لالیگا، بارسلونا و اسپانیول در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفته اند و این بازی که به دربی کاتالونیا مشهور است این بار یک نکته ویژه دارد و آن هم حضور ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا در نیوکمپ است.

اتحادخبر: در هفته چهاردهم از رقابت های لالیگا، بارسلونا و اسپانیول در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفته اند و این بازی که به دربی کاتالونیا مشهور است این بار یک نکته ویژه دارد و آن هم حضور ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا در نیوکمپ است.

 

اولین حضور ژاوی کنار زمین به عنوان سرمربی بارسا

 

به گزارش فوتبالی؛ ژاوی پس از دورانی که در فوتبال قطر به عنوان سرمربی السد فعالیت می کرد، اکنون به بارسلونا برگشته است و هدایت آبی و اناری پوشان را بر عهده گرفته است. در واقع اوضاع بارسلونا با رونالد کومان به قدری خراب بود که مدیران بارسلونا در نهایت تصمیم گرفتند سرمربی هلندی را برکنار کنند و ژاوی هرناندز را به جای او به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب کنند.

 

ژاوی بدین ترتیب مقابل اسپانیول اولین تجربه خود را به عنوان سرمربی بارسلونا داشت. او به خاطر سال های زیادی که در خط هافبک بارسلونا به میدان رفته و همچنین کاپیتان این تیم بوده است، محبوبیت زیادی میان هواداران بارسلونا دارد و اکنون حضور او به عنوان سرمربی بارسلونا در نیوکمپ می تواند باعث دلگرمی هواداران آبی و اناری پوشان باشد و باید دید که به طور کلی روند نتیجه گیری او در این باشگاه به چه شکل خواهد بود و آیا می تواند تغییری در بارسلونا ایجاد کند یا خیر.

اولین حضور ژاوی کنار زمین به عنوان سرمربی بارسا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/154848