کد خبر: 154719 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 26 آبان 1400 - 11:06
یک مسئول در ستاد امر به معروف فارس:
شبکه راهبردی روابط عمومی در ادارات فارس راه‌اندازی می‌شود

اتحادخبر:  مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس از راه‌اندازی شبکه راهبردی روابط عمومی در تمام ادارات استان خبر داد.

اتحادخبر:  مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس از راه‌اندازی شبکه راهبردی روابط عمومی در تمام ادارات استان خبر داد.

شبکه راهبردی روابط عمومی در ادارات فارس راه‌اندازی می‌شود

به گزارش ایسنا؛ مرتضی نداف با اشاره به برگزاری نخستین مجمع مسئولین روابط عمومی و امور بین‌الملل دستگاه‌های حاکمیتی کشور بیان کرد: این نشست در راستای هم‌افزایی و تشریک مساعی روابط عمومی دستگاه‌های حاکمتی با اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد و همچنین در راستای تشکیل شبکه راهبردی روابط عمومی و امور بین الملل وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های حاکمیتی به منظور ترویج و توسعه فریضتین برگزار شد.

 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، او افزود: مقرر شده با همکاری و تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی، شبکه راهبردی روابط عمومی در تمام ادارات استان هم راه‌اندازی شود.

 

مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس ادامه داد: در این نشست تشکیل قرارگاه عملیات لشکر سایبری، اطلاع‌رسانی و انعکاس در راستای اخذ مجوز شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد و محلات و همچنین تشکل‌های های مردمی مطالبه‌گر، انعکاس اخبار حوزه امر به معروف و نهی از منکر توسط روابط عمومی دستگاه‌ها، رصد و تحلیل و بررسی اطلاعات و محتواهای مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر در رسانه‌های داخلی و خارجی و عملیات روانی مناسب در حوزه اطلاع‌رسانی تصویب شد.

 

نداف همچنین مشارکت و هم‌افزایی روابط عمومی دستگاه‌ها در نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و نشست‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مشارکت در تولید محتوای مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر توسط روابط عمومی استان‌ها، مشارکت حداکثری در برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای مدیران روابط عمومی دستگاه‌های سراسر کشور با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی داخلی برای جذب و برون داد برنامه‌های حوزه‌های امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب را از دیگر مصوبات این نشست عنوان کرد.

او خاطرنشان کرد: این نشست با حضور جعفر صادق‌منش؛ قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مهرداد توکلی؛ مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد، رضا بازرگان؛ مدیرکل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی ستاد با مدیران و نمایندگان روابط عمومی و امور بین‌الملل دستگاه‌ها و وزاتخانه‌های کشور در محل سالن جلسات شهدای امر به معروف و نهی از منکر ستاد برگزار شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/154719