کد خبر: 153742 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 آبان 1400 - 11:17
سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان خبر داد؛
آزمایشگاه بیمارستان شهید صادق گنجی مجهز به یک دستگاه اتوآنالیزر بیوشیمی مدرن شد

اتحادخبر: سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: آزمایشگاه بیمارستان شهید صادق گنجی مجهز به یک دستگاه اتوآنالیزر بیوشیمی مدرن شد.شهرام جلال پور ضمن اعلام این خبر گفت: با تلاش و همت مسئولین شهرستانی و استانی یک دستگاه اتو آنالیزر پیشرفته از محل اعتبارات توسعه بیمارستان‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خریداری و...

اتحادخبر: سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: آزمایشگاه بیمارستان شهید صادق گنجی مجهز به یک دستگاه اتوآنالیزر بیوشیمی مدرن شد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید صادق گنجی، شهرام جلال پور ضمن اعلام این خبر گفت: با تلاش و همت مسئولین شهرستانی و استانی یک دستگاه اتو آنالیزر پیشرفته از محل اعتبارات توسعه بیمارستان‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خریداری و تحویل بیمارستان شد.

وی ضمن اشاره به راه‌اندازی دستگاه مزبور در آزمایشگاه بیمارستان، اظهار داشت: این دستگاه یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه تست‌های بیو شیمی در جهان است و قادر به انجام ۴۵۰ تست در ساعت خواهد بود.

جلال پور دستگاه اتو آنالیزر را یکی از دستگاه‌های پرکاربرد و مهم در آزمایشگاه خواند و افزود: با این دستگاه تست‌های مختلف بیو شیمی، چربی، اوره، اندازه‌گیری میزان قند خون، تست‌های آنزیمی و ... را می‌توان با دقت و کیفیت بسیار مطلوب انجام داد.

وی در ادامه عنوان کرد: این دستگاه اتو آنالیزر بیوشیمی مدل بی تی (بیو تکنیکا) ساخت کشور ایتالیا بوده و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خریداری‌شده است.
وی همچنین بیان داشت: تمام تلاش و همت خدمتگزاران نظام سلامت در استان و شهرستان بهبود شرایط بستری بیماران و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه‌شده به بیماران محترم و مردم عزیز بوده و همه مسئولین نظام سلامت شهرستان تمام تلاش و توان خود را در این زمینه به کار خواهند گرفت.

جلال پور از پیگیری‌های دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین دکتر کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و همکارانشان تشکر و قدردانی کرد.
لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/153742