کد خبر: 153721 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 آبان 1400 - 09:25
۵۵ جایگاه‌ سوخت بوشهر به مدار توزیع بازگشت

اتحادخبر:  مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر گفت: در زمان حاضر ۵۵ جایگاه‌ سوخت این استان به مدار فعالیت و توزیع سوخت به صورت دستی و با نرخ آزاد بازگشته است. مهرداد بیوکی روز چهارشنبه افزود: استان بوشهر ۷۹ جایگاه سوخت دارد که به دلیل خارج شدن سامانه کارت سوخت از مدار از ظهر دیروز (سه‌شنبه)  امکان سوخت رسانی در...

اتحادخبر:  مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر گفت: در زمان حاضر ۵۵ جایگاه‌ سوخت این استان به مدار فعالیت و توزیع سوخت به صورت دستی و با نرخ آزاد بازگشته است.

۵۵ جایگاه‌ سوخت بوشهر به مدار توزیع بازگشت

به گزارش ایرنا؛ مهرداد بیوکی روز چهارشنبه افزود: استان بوشهر ۷۹ جایگاه سوخت دارد که به دلیل خارج شدن سامانه کارت سوخت از مدار از ظهر دیروز (سه‌شنبه)  امکان سوخت رسانی در این جایگاه ها وجود نداشت که با تلاش صورت گرفته در زمان حاضر ۵۵ جایگاه به صورت دستی به مدار فعالیت بازگشتند.

 

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود تا ظهر امروز مابقی جایگاه‌های سوخت رسانی در استان بوشهر نیز به مدار فعالیت بازگردند.

 

بیوکی اظهارداشت: در زمان حاضر در ۵۵ جایگاه‌ بازگشته به مدار فعالیت امکان عرضه بنزین و گازوئیل فقط به نرخ دوم (قیمت آزاد) وجود دارد. 

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر گفت: در این وضعیت سهمیه بنزین یارانه‌ای در کارت‌های سوخت ذخیره می‌شود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

 

به گفته بیوکی استان بوشهر هیچ کمبودی در زمینه تامین سوخت ندارد و از لحاظ ذخیره سازی نیز در وضعیت مطلوبی است.

وی همچنین شایعه افزایش نرخ سوخت را تکذیب کرد.

 

به گزارش ایرنا، علی فروزنده، سخنگوی وزارت نفت پیش از این با بیان اینکه سامانه کارت سوخت از مدار خارج شده است، گفته بود که سهمیه‌ها حفظ خواهد شد، زیرا سامانه آفلاین است وکارشناسان در حال رفع مشکل هستند. 

 از ظهر دیروز سه‌شنبه مراجعان به جایگاه‌های سوخت کشور برای دریافت بنزین با کارت هوشمند سوخت با مشکل مواجه شدند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/153721