کد خبر: 153692 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 04 آبان 1400 - 14:42
اختصاصی اتحاد خبر
انتخاب شهردار برازجان به جلسه فردا موکول شد/ جزییات و گزینه ها

اتحاد خبر: نشست شورای اسلامی شهر برازجان با موضوع انتخاب شهردار دقایقی پیش بدون نتیجه قطعی در انتخاب شهردار پایان یافت. ارسطو قائدی رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر برازجان در گفتگو با اتحاد خبر گفت: در جلسه امروز علاوه بر آقایان جلال الدین برزگر و مرتضی قدوسی که قبلا برنامه خود را به شورا ارائه نموده بودند، آقای علی نامی نظری نیز به ارائه....

اتحاد خبر: نشست شورای اسلامی شهر برازجان با موضوع انتخاب شهردار دقایقی پیش بدون نتیجه قطعی در انتخاب شهردار پایان یافت.

 

 

 ارسطو قائدی برازجانی رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر برازجان در گفتگو با اتحاد خبر گفت: در جلسه امروز سه شنبه علاوه بر آقایان جلال الدین برزگر و مرتضی قدوسی که قبلا برنامه خود را به شورا ارائه نموده بودند، آقای علی نامی نظری نیز به ارائه برنامه پرداخت.

به گزارش اتحاد خبر، سخنگوی شورای اسلامی شهر برازجان افزود: در پایان جلسه امروز بین ۳ گزینه مذکور رای گیری به عمل آمد که توافق و نتیجه قطعی حاصل نشد لذا مقرر شد در جلسه فردا چهارشنبه مجددا بین این سه گزینه رای گیری و شهردار انتخاب شود.

لازم به ذکر است شورای ششم شهر برازجان ۳ ماه پیش و در ابتدای فعالیت خود بهزاد احمدی فرد را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرده بود ولی در ادامه و بنا به دلایلی اوایل هفته جاری امرالله عباسی عطیبه جایگزین وی تا تعیین شهردار شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/153692