کد خبر: 153651 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 04 آبان 1400 - 08:15
مرکز تخصصی کراتینه مو و بهترین روش‌های کراتینه
اتحادخبر: بهتر است برای کراتینه و صاف کردن موهای خود به مرکز تخصصی کراتینه مو مراجعه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. اما سوال این است که کدام مرکز تخصصی‌تر است؟ در این مطلب راهنمای شما خواهیم بود.

اتحادخبر: اگر قصد انجام کراتینه دارید، قبل از هر کاری ابتدا باید یک مرکز تخصصی کراتینه مو را انتخاب نمایید. این روز‌ها مراکز زیادی جهت کراتینه کردن مو فعالیت دارند. هر یک از این مراکز از روش‌های خاصی جهت کراتینه مو استفاده می‌کنند. البته نوع مواد و کیفیت آن‌ها در میزان تاثیرگذاری دخالت دارند و به هر میزان که کیفیت مواد بهتر باشد قطعا به نتیجه مطلوبی نیز دست می‌یابید. البته میزان تخصص افرادی که کراتینه انجام می‌دهند نیز مهم است؛ چرا که تجربه و دانش کافی باعث می‌شود تا از بهترین راه‌ها استفاده کنند تا به نتایج مطلوب تری دست یابند. در ادامه درباره بهترین مرکز تخصصی کراتینه مو و روش‌های کراتینه توضیحات بیشتری ارائه می‌شود.

 

مرکز تخصصی کراتینه مو و بهترین روش‌های کراتینه

مرکز تخصصی کراتینه مو

مرکز تخصصی کراتینه مو مرکزی است که توانایی لازم جهت انجام کراتینه مو را داشته باشد. اگرچه مراکز زیادی امروزه در این زمینه فعالیت دارند؛ اما یک مرکز تخصصی و مطمئن قطعا صاحب اعتبار و شهرت است. حال این شهرت و اعتبار با ارائه خدمات عالی، هزینه مناسب و رضایت مشتری حاصل می‌گردد. شما کدام مرکز تخصصی کراتینه مو را انتخاب کرده اید؟ قطعا هر کسی جهت انتخاب مراکز آرایشی و بهداشتی دلایل خاصی دارد، شاید هم همان اعتبار و شهرت بتواند دلیل قانع کننده‌ای برای مشتریان باشد. اما یک مرکز معتبر و حرفه‌ای بایستی تمام اصول و استاندارد‌ها را رعایت کند و بهترین کیفیت و خدمات را به مشتریان ارائه دهد. اما قبل از انتخاب یک مرکز معتبر باید بدانید که کراتینه چیست؟

 

کراتینه یک نوع پروتئین در مو‌ها و ناخن‌ها است که در صورت کمبود آن، مو‌ها فر یا مجعد دار می‌شوند. درواقع این پروتئین باعث تقویت مو و درخشندگی آن می‌شود که در صورت کمبود کراتینه می‌توان از طریق روش‌های کراتینه مو جهت تقویت اقدام نمود. این اقدام را دز سالن‌های زیبایی انجام می‌دهند که شما به سرعت تاثیر آن را نیز مشاهده می‌کنید؛ اما این تاثیر ممکن است حدود چند ماه دوام داشته باشد. درواقع انتخاب مواد درجه یک و باکیفیت نیز توسط آرایشگر اهمیت بسیاری دارد. اما جهت انجام کراتین در سالن‌های زیبایی بهتر است به مراکز معتبر مراجعه کنید تا به نتیجه و رضایت دلخواه برسید. در روش کراتینه در سالن‌ها ابتدا آرایشگر محصولات کراتین را روی مو‌ها قرار داده البته توسط اتوی مو این کار انجام می‌شود. حال مدت زمان کراتینه نیز به موهایتان بستگی دارد که حداکثر تا ۹۰ دقیقه یا بیشتر طول می‌کشد.

مرکز تخصصی کراتینه مو و بهترین روش‌های کراتینه

روش‌های کراتینه در مرکز تخصصی کراتینه مو

مرکز تخصصی کراتینه مو مجموعه‌ای است که به صورت تخصصی و با رعایت استاندارد‌ها اقدام به کراتینه مو‌ها می‌کند. مراکز تخصصی بهترین مکان جهت مراجعه هستند؛ چرا که در این مراکز افراد با تخصص بالا و استفاده از مواد کم خطر، کراتینه انجام می‌دهند. اما برای کراتینه روش‌های گوناگونی وجود دارد که عبارتند از:

کراتینه برزیلی

محبوب‌ترین و پرکاربردترین روش کراتینه، کراتینه برزیلی است. این روش مو‌ها را صاف کرده و بر چگالی آن نیز هرگز تأثیرات منفی نخواهد گذاشت. کراتینه برزیلی بیشتر برای مو‌های فر مناسب می‌باشد و قطعا نتایج مثبت و مطلوبی را به همراه دارد. در این روش، ابتدا کراتینه را روی مو‌ها پخش کرده و با کمک حرارت نفوذ محصول به داخل مو استفاده می‌کنند. مدت زمان کراتینه برزیلی در مرکز تخصصی کراتینه مو حدود یک ساعت طول می‌کشد، اما نتیجه آن تا ۳-۶ ماه باقی خواهد ماند.

کراتینه نرم

نوع دیگری از کراتینه به نام کراتین نرم است که این روش نیز بسیار پرکاربرد است. در این روش، مو‌های زائد را از بین می‌برند. این روش مناسب برای افرادی است که مو‌های ریز تا متوسط دارند. درواقع کسانی که مو‌های مجعددار دارند از این روش استفاده می‌کنند و چه بسا اینکه این روش فاقد فرمالدئید خواهد بود. درواقع آرایشگر در این روش، ابتدا محصول را روی تمام مو‌های شما به طور کامل پخش می‌کند. در نتیجه از یک اتوی حرارتی برای نفوذ مواد به عمق مو‌ها استفاده خواهد کرد. پس از اتمام کار، شما مو‌هایی صاف، براق و قابل کنترل دارید که این حالت تا دو ماه ماندگاری دارد.

مرکز تخصصی کراتینه مو و بهترین روش‌های کراتینه

بهترین روش ترکیبی کراتینه

برخی از روش‌های کراتینه روش‌های ترکیبی هستند. بدین معنا که دو روش اصلی کراتینه مو با یکدیگر ترکیب می‌شوند تا نتایج قابل قبول‌تری حاصل شود. این روش‌ها به شرح زیر هستند:

کراتین جاپزیلیان

از دیگر روش‌هایی که در یک مرکز تخصصی کراتینه مو جهت کراتینه کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد، کراتین جاپزیلیان است. این نوع کراتین ترکیبی از کراتین برزیلی و صاف کننده ژاپنی می‌باشد. بسیاری معتقدند که این روش موثرتر است؛ چرا که نتایج طولانی تری به همراه دارد. در این روش ابتدا از کراتین برزیلی جهت صاف کردن مو‌های فر استفاده می‌کنند در نتیجه از مواد ژاپنی برای از بین بردن کامل مو خوره استفاده خواهند کرد. مزیت اصلی این روش، عدم استفاده از صاف کننده‌های حرارتی می‌باشد چرا که تنها از یک خشک کن برقی جهت خشک کردن مواد و جذب آن در مو‌ها استفاده می‌کنند. این روش تا حدود ۵ ماه می‌تواند دوام داشته باشد.

کراتینه با محصولات مختلف

شاید بسیاری از شما چنین تصور کنید که کراتین مو تنها در مرکز تخصصی کراتینه مو انجام می‌شود. اما کراتین نوعی پروتئین است که به طور طبیعی در مو‌ها و ناخن‌های همه انسان‌ها وجود دارد. با کمک کراتین مو‌های شما براق‌تر و شاداب‌تر خواهند بود. این روز‌ها افراد از روش‌ها و حتی محصولات مختلفی برای رفع خشکی، فری مو، مجد، فنردار، حالت دار و ... استفاده می‌کنند. اگرچه برای درمان برخی از مشکلات باید کراتین را در مرکز تخصصی کراتینه مو انجام داد؛ اما روش‌هایی نیز وجود دارند، که در خانه به راحتی قابل انجام هستند.

مرکز تخصصی کراتینه مو و بهترین روش‌های کراتینه

کراتینه مو در سالن‌های زیبایی

در این نوع از کراتین، آرایشگر با کمک محصولات کراتین اقدام به کراتینه کردن می‌کند. البته باید گفت که این روش کمی تخصصی‌تر بوده و حتی ماندگاری بالاتری نیز خواهد داشت. حدود ۹۰ دقیقه زمان برای کراتینه به این سبک نیاز است که هیچ نیازی به دخالت دست شما نیست. چرا که آرایشگر با توجه به مهارت خود از این سبک استفاده می‌کند؛ اما نباید سه یا چهار روز پس از درمان مو‌های خود را شستشو دهید.

استفاده از محصولات کراتینه مو

در بازار بسیاری محصولات حاوی کراتین همانند سرم کراتین، شامپو‌ها و نرم کننده‌ها وجود دارند که با کمک آن‌ها می‌توانید مو‌های خود را تقویت کنید. البته این روش به زمان زیادی برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز دارد. از این محصولات بیشتر برای ترمیم مو‌های خشک، مو‌هایی که در اثر نور خورشید آسیب دیده اند، مو‌های رنگ شده و ... مناسب است.

مکمل کراتینه

اما دیگر روشی که نیاز به مراجعه مرکز تخصصی کراتینه مو ندارد، استفاده از مکمل کراتین است. معمولا مکمل‌های کراتین شبیه کپسول یا پودر هستند که در اکثر فروشگاه‌ها موجود می‌باشند. توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد این مکمل‌ها باعث تجمع مکمل در بدن شده که نتیجه نا مطلوبی را به همراه خواهد داشت

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/153651