کد خبر: 153577 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 آبان 1400 - 10:24
سرپرست شهرداری برازجان خبر داد؛
بهسازی حدفاصل میدان شهدا تا استادیوم تختی در دستور کار قرار گرفت

اتحاد خبر:سرپرست شهرداری از در دستور کار قرار دادن بهسازی حد فاصل میدان شهدا تا استادیوم تختی خبر داد و اظهار کرد: عملیات بهسازی این بلوارها به طول دو کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت...

اتحاد خبر:سرپرست شهرداری از در دستور کار قرار دادن بهسازی حد فاصل میدان شهدا تا استادیوم تختی خبر داد و اظهار کرد: عملیات بهسازی این بلوارها به طول دو کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری برازجان، بهزاد احمدی فرد اعلام کرد:  اجرای این عملیات در راستای زیباسازی شهر، اصلاح روشنایی، کاشت گونه های جدید درختی، درختچه و گل و گیاه در راستای ایجاد فضای سبز با نشاط در شهر است.

احمدی فرد با اشاره به اهمیت المان سازی در نقاط مختلف شهر عنوان کرد: نصب المان های متفاوت با موضوع های مختلف و مرتبط با هر مکان در این مسیر نیز مشخص شده که المان هایی از جمله المان شهدای سلامت، المان حجاب، المان ورزش و المان دانش آموز از جمله المان های مد نظر جهت نصب در این مسیر هستند.

وی با اعلام اینکه بهسازی این مسیر با تصویب شورای اسلامی شهر در دستور کار قرار گرفته ادامه داد: این بلوارها با قرار گرفتن در مراکز اصلی شهر به عنوان مهم‌ترین بلوارهای شهر امروز شکل جدیدی از بلوار با مفهوم کارکرد شهری را به خود خواهند گرفت.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/153577