کد خبر: 153570 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 آبان 1400 - 12:07
رئیس شورای شهر بوشهر:
بازار ماهی فروشان بوشهر ساماندهی می‌شود

اتحادخبر:  رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بازار ماهی‌فروشان بوشهر ساماندهی می‌شود.

اتحادخبر:  رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بازار ماهی‌فروشان بوشهر ساماندهی می‌شود.

بازار ماهی فروشان بوشهر ساماندهی می‌شود

به گزارش مهر، جعفر پورکبگانی صبح شنبه در بازدید از بازار ماهی فروشان شهر بوشهر اظهار داشت: آبزیان شرایط نگهداری خاصی دارند و این موضوع ارتباط مستقیمی با سلامت جامعه دارد.

وی با اشاره به اینکه بی توجهی به شرایط نگهداری آبزیان سلامت جامعه را تهدید می‌کند افزود: بازار ماهی فروشان شهر بوشهر روزانه پذیرای هزاران شهروند بوشهری و مسافران از نقاط مختلف است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه افراد از نقاط مختلف استان یا حتی خارج از استان برای خرید ماهی یا میگو به این شهر می‌آیند اضافه کرد: بازار ماهی فروشان شهر بوشهر به عنوان یکی از نمادهای شهر بوشهر به شمار می‌رود.

وی از بررسی وضعیت بازار ماهی‌فروشان و مشکلات آن خاطرنشان کرد: بهسازی و پاکسازی محیط بازار ماهی فروشان با در نظر گرفتن مسائل و نکات بهداشتی و همچنین مسائل زیباسازی برای مجموعه مدیریت شهری اهمیت فراوانی دارد.

پورکبگانی خاطرنشان کرد: ساماندهی عمده فروشان و دفع پس آب‌ها، جانمایی مخازن زباله، کف سازی محوطه بازار، آسفالت کوچه مجاور و جمع آوری پسماندهای بازار ماهی فروشان از اقداماتی است که باید مد نظر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: امیدواریم با تمهیداتی که در نظر گرفته می‌شود در آینده نزدیک شاهد بهبود وضعیت این بازار باشیم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/153570