کد خبر: 153562 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 01 آبان 1400 - 10:56
برگزاری یادواره شهدای ورزشکار کازرون

اتحادخبر:  دومین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان کازرون، با حضور معاون سپاه فجر فارس و مسئولان، ورزشکاران، خانواده ایثارگران و مردم برگزار شد.

اتحادخبر:  دومین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان کازرون، با حضور معاون سپاه فجر فارس و مسئولان، ورزشکاران، خانواده ایثارگران و مردم برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای ورزشکار کازرون

شامگاه پنجشنبه 29 مهر مراسم یادواره 135 ورزشکار شهید شهرستان کازرون، که به مناسبت هفته تربیت بدنی و با حضور معاون سپاه فجر و شماری از مسئولان، ایثارگران و مردم این شهرستان برگزار و طی آن از خانواده ورزشکاران شهید قدردانی شد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس، در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت، میلاد مسعود حضرت پیامبر(ص)، خاطرنشان کرد: اهدای مدال جهانی به شهید گمنام نشان دهنده انتقال صحیح فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان کشور است.

 

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه ناحیه کازرون، سرهنگ قاسم علیپور افزود: تاریخ کشور ایران نشان می دهد که مردان دفاع مقدس به خوبی جنگیدند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور جدا شود و باید قدردان شهدا، ایثارگران و رزمندگان انقلاب اسلامی باشیم.

 

علی پور ادامه داد: اگر در عاشورا ظهیربن قیر داشتیم این جا ظهیربن قیرها داریم و سلام برآن ها که از نفس و قامت و برخاک افتادند تا ما از نفس و قامت و برخاک نیفتیم و در نظام جمهوری اسلامی در هر مسئولیتی باید قدردان آن ها باشیم.

 

وی به اهمیت دشمن شناسی در زمان حال اشاره و اضافه کرد: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از همه ظرفیت ها علیه ما برای تغییر و انحراف فکری در جامعه استفاده می کند و خطر تحریف بغل گوش ماست و رسالت همه امروز سنگین است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر با بیان اینکه دشمن، اقتصاد را پاشنه آشیل نظام اسلامی دیده است، گفت: دشمن با هفت جنگ ترکیبی دیپلماتیک، جنگ نرم، جنگ اطلاعاتی، جنگ سیاسی، جنگ سایبری، جنگ نامنظم و جنگ اقتصادی وارد میدان شده و باید حواسمان به فرمایشات مقام معظم رهبری در برابر خطرها باشد.

وی به نقش رزمندگان شهرستان کازرون در دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: در دفاع مقدس در سخترین و حساس ترین نقاط نبرد رزمندگان شهرستان کازرون حضور فعال داشتند و امروز جا دارد به کمک خیرین و صنعتگران کازرونی جایگاه شهرستان کازرون در سایر رشته های قهرمانی همانند هندبال تقویت شود.

براساس این گزارش، در بخشی از یادواره مذکور، سرهنگ توکل فرمانده سپاه ناحیه کازرون و حاج رحیم قنبری از یادگاران دفاع مقدس، سخنرانی داشتند و در نهایت از خانواده شهدای ورزشکار و جانباز 70 درصد کازرونی قهرمان کشوری و جهانی، قدردانی و تجلیل شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/153562