کد خبر: 153441 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 مهر 1400 - 09:54
عملیات لایروبی کانال ها ی درجه یک و دو درشبکه آب پخش به منطقه تلسبز رسید

اتحادخبر:  مدیرعامل شرکت بهره ‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت:  با عنایت به شروع دور آبیاری پس از برداشت محصول نخیلات و ضرورت آبیاری به موقع ،عملیات لایروبی درشبکه آب پخش سرعت گرفت .

اتحادخبر:  مدیرعامل شرکت بهره ‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان گفت:  با عنایت به شروع دور آبیاری پس از برداشت محصول نخیلات و ضرورت آبیاری به موقع ،عملیات لایروبی درشبکه آب پخش سرعت گرفت .


به گزارش روابط عمومی شرکت بهره ‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر؛روح اله محمدی از لایروبی کانال تل میل در منطقه تلسبز به طول تقریبی دو کیلومتر خبردادو افزود: سالانه قبل از شروع هر دور آبیاری، این شرکت اقدام به لایروبی کانال های آبیاری می نمایدتا با کاهش پرتی آب بتواند حداکثرآب موجود را در کانال های درجه 3و4 تحویل باغداران نماید.


این مقام مسئول اظهارداشت: باغداران با لایروبی کانال های فرعی خود نهایت همکاری ومساعدت را با مامورین توزیع آب نمایندو پرداخت به موقع آب بهاء در خدمت رسانی بیشتر به باغداران بسیار اثرگذارخواهد بود.

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی استان بوشهر تصریح کرد: از هیچ کوششی برای خدمت به باغداران فروگذارنبوده و بیان داشت: علاوه برلایروبی وپاکسازی کانال ها ، این شرکت اقدام به ساخت پل، نهربند و دریچه های کنترل آب نموده که این موارد باعث تجهیز و نوسازی شبکه آبیاری می گردد.










لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/153441