کد خبر: 152974 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 18 مهر 1400 - 11:52
از فردا؛
رطوبت نسبی و شرجی هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد

اتحادخبر:  کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا، رطوبت نسبی و شرجی هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد.پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد وزش بادهای شمال غربی تا اوایل امشب روی خلیج فارس و سواحل ادامه خواهد داشت و در پی آن دریا نیز متلاطم و مواج خواهد بود.وی اضافه کرد...

اتحادخبر:  کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا، رطوبت نسبی و شرجی هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

رطوبت نسبی و شرجی هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد

به گزارش مهر؛ پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد وزش بادهای شمال غربی تا اوایل امشب روی خلیج فارس و سواحل ادامه خواهد داشت و در پی آن دریا نیز متلاطم و مواج خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: به تدریج از اوایل شب از شدت وزش باد کاسته خواهد شد و تا پایان هفته جوی نسبتاً آرام بر استان حاکم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: از فردا تا پایان هفته غبار محلی و افزایش رطوبت نسبی و شرجی به عنوان پدیده‌های غالب در سطح استان پیش بینی می‌شود.

 

وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی، در برخی از ساعات وزش باد و فردا در برخی نقاط عمدتاً نواحی جنوبی مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

 

مساعدی افزود: جهت وزش باد امروز شمال غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد از فردا در سواحل شمالی و مرکزی شمال غربی تا جنوب غربی و در سواحل جنوبی متغیر با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر، در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر و از بامداد فردا به تدریج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/152974