امروز: پنجشنبه 30 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 18 مهر 1400 - 07:30

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۷/۱۸‍

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۷/۱۸‍
 
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال تولدتان اتفاق‌های غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق‌ها ممکن است در نگاه اول ناخوشایند به نظر برسد، اما غم به دل خود راه ندهید، زیرا در نهایت همه چیز به نفع شما تمام می‌شود. در این سال فرصت‌های زیادی برای آشنایی با دوستان جدید پیدا می‌کنید. این فرصت‌ها را به فال نیک بگیرید و رفاقت‌های تازه‌ای شکل دهید. اطرافیان در سال تولدتان بیشتر از همیشه به فکر شما خواهند بود. لطف دوستان را پیش خود نگذارید و محبت‌هایی که به شما می‌کنند را جبران کنید. اواخر امسال زندگی به شما سخت می‌گیرد و با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوید. اجازه ندهید این مشکلات شما را از پا در بیاورد. دی ماه امسال فرصتی برای استراحت پیدا می‌‌کنید. از این فرصت‌ نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های آرامش‌بخشی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. سال‌ آینده را با برنامه‌ای منظم آغاز کنید. این سال را به گونه‌ای به پایان برسانید تا به یکی از بهترین سال‌های زندگی شما تبدیل شود.
 
فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
رویکردی سخاوتمندانه را در زندگی در پیش بگیرید. به خاطر داشته باشید که گله و شکایت از شرایط زندگی چیزی را تغییر نمی‌دهد و به فکر راه‌کارهای کاربردی برای بهبود وضعیت زندگی‌تان باشید.  از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان خواهد رسید. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. رازی در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با یکی از اطرفیان در میان بگذارید. به صلاح شماست که رازداری پیشه کنید و سفره دلتان را پیش هیچ‌کس باز نکنید. اهل گذشت و بخشش نیستید و این روحیه دشمنان زیادی برای شما به دنبال داشته است. از امروز به فکر تغییر این روحیه باشید و با چشم‌پوشی بر خطای اطرافیان، بزرگواری خود را به دوست و آشنا ثابت کنید. قصد خرید دارید و مجبور می‌شوید وقت و هزینه زیادی را امروز به خرید اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه نگران سلامتی‌تان است. 
 
فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
رهسپار مسافرت هستید، اما در این مسافرت حادثه‌ای در کمین نشسته و بهتر است که قید سفر را بزنید. به لحاظ مالی روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال ولخرجی شما بسیار است، در چنین روزهایی بیشتر از همیشه حواس‌تان را به خرج‌های‌تان جمع کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز قرضی بالا نیاورده باشید. روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند.  دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید. ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده و مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت.  به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. در غیر این صورت از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید آسیب جدی به شما وارد می‌شود. 
 
فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
بر هوا و هوس خود غلبه کنید و اجازه ندهید هوسرانی کار شما را به جاهای باریک بکشاند. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکی‌تان نشده‌است. اما امروز سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل‌توجهی را به جیب خواهید زد. یکی از اعضای خانواده گرفتار مشکل مالی است و بدهی سنگینی بالا آورده، هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل این فرد انجام دهید و مطمئن باشید که محبت‌های شما از چشم ایشان پنهان نخواهد ماند و در آینده در مشکلات دست شما را خواهد گرفت. سلیقه‌ها و نظرهای همسر یا عشق‌زندگی‌تان را جدی بگیرید. روز خسته‌کننده‌ای را درپیش دارید و تا انتهای روز فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید.  کار شایسته‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند.
 
فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند. حادثه‌ای در کمین شما است و بهتر است امروز بیشتر مواظب سلامت خود باشید. مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید. انسان جذابی هستید و این روحیه امروز به کمک‌تان می‌آید تا دوستان بیشتری پیدا کنید.  زمانی برای استراحت و خلوت پیدا می‌کنید. به لطف این فرصت، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.  غمی در دل دارید و این غم فکر و ذکر شما را اشغال کرده است، امروز زمان مناسبی دست می‌دهد تا این ناراحتی را با یکی از دوستان صمیمی درمیان بگذارید.
 
فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید اما خسته نخواهید شد. مشکلات مالی زیادی دارید و این وضعیت باعث شده تا تمرکزتان را از دست بدهید. مدتی است که رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان رو به سردی گذاشته و آتش عشق‌تان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌زندگی‌تان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.  فرصتی پیدا می‌کنید تا در منزل بنشینید و با استراحت و تفریح، انرژی کسب کنید. به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و امروز بیشتر از همیشه قدر زمان را بدانید.  اهمیتی به رعایت بهداشت نمی‌دهید و خوردن خوراکی‌های ناسالم و آلوده، سلامت شما را در معرض خطر قرار داده‌ است، قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را روانه بستر بیماری کند، بهداشت و پاکیزگی بیشتری را در زندگی در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که روی بیماری و ناخوش‌احوالی را نبینید.
 
فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید.   حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب اتفاق‌های اطراف‌تان باشید. در غیر این صورت با اتفاق ناگواری روبرو خواهید شد و روزتان خراب می‌شود. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند.  گره‌ای در کار شما افتاده و این وضعیت زمینه نگرانی‌تان را فراهم کرده است، برای حل این مشکل فکری جدی بردارید و اجازه ندهید این شرایط بیشتر از این ادامه پیدا کند.
 
فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
 روز خوبی را برای کسب درآمد آغاز کرده‌اید و پول چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و وضعیت مالی خودتان را تقویت کنید. امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید.  به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، اما جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایای‌تان می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید. 
 
فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز کرده‌اید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و سرمایه‌گذاری سودآوری را آغاز کنید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف‌تان تنها نمی‌گذارند.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید.  اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم کنید و به آنها ثابت نمایید که نقش‌ چشمگیری در موفقیت‌های شما دارند.
 
فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
ذهن آشفته‌ای دارید و همیشه نگران هستید، در اولین فرصت‌ کارهای‌تان را مرتب کنید و شرایط آشفتگی ذهنی را از بین ببرید. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد.  امروز زمان مناسبی است تا نگرانی‌های خود را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای غم و غصه‌های شما است. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید.  امروز فکر منفی و نگران‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند، اما این فکر پایه و اساسی ندارد و بهتر است به جای فکر کردن به چیزهای منفی، روحیه‌ای مثبت‌گرا در پیش بگیرید و همیشه نیمه پر لیوان را ببینید. با مطالعه مطالب و برنامه‌های مثبت، رویکردی آینده‌نگرانه به زندگی پیدا کنید.
 
فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. امروز به مشکل مالی بر خواهید خورد و به رغم اینکه نمی‌خواهید برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، چاره‌ای به غیر از حل این مشکل با اندوخته‌های خود نخواهید داشت. نیازی نیست بیش‌ازحد خودتان را به زحمت بیاندازید و این مشکل مالی را با پولی که قبلا پس‌انداز‌ کرده‌بودید حل کنید و مطمئن باشید در آینده جای خالی این پول، پُر خواهد شد.  اهل حضور در جمع نیستید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعی‌تان را گسترش دهید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی‌تان به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما می‌افتد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. یکی از دوستان شما را به منزل خودش دعوت می‌کند و به رقم اینکه انتظار نداشته‌اید، در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌‌گذرد و خاطره‌‌ای فراموش‌نشدنی در ذهن‌تان باقی می‌ماند.  
 
فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
با انجام کارهای خیریه و انسان‌دوستانه به آرامش ذهنی و قلبی برسید. حواس‌تان به دخل‌وخرج‌تان باشد، در غیر این صورت امروز حسابی ولخرجی خواهید کرد و از پول‌های شما چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. به خاطر داشته باشید که دخالت‌های بی‌جا در کارهای همسر یا عشق‌زندگی‌تان چیزی به غیر از دلخوری به دنبال ندارد.  مشکلی سر راه شما قرار می‌‌گیرد، این مشکل را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید و مطمئن باشید با مشکلی طرف نیستید که راه‌حلی برای آن پیدا نشود. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید. قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ثابت می‌کند که شایسته عشق و محبت شما است. زندگی را با دیدی مثبت نگاه کنید و منفی‌بافی را کنار بگذارید. این رویکرد دیدگاه شما را به زندگی گسترده‌تر خواهد کرد تا در آینده شاهد دستاوردهای بیشتری باشید.
 
فال روزانه ۱۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
در بستر بیماری افتادید و حال و روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که ناخوش‌احوالی شما دیری نخواهید پایید و از امروز نشانه‌های بهبودی را مشاهده خواهید کرد. فردی از شما تقاضای پول دارد، هر چقدر که در توان دارید به این فرد کمک کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا پولی که به وی قرض می‌دهید به شما بازپرداخت می‌شود.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر مشکلات مالی وجود دارد. اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال داشته است. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. مواظب باشید که عقل و منطق خود را در این عشق از دست ندهید و قبل از اینکه به دامن عشقی گرم و سوزان بیافتید، جوانب مختلف این کار را دوباره بررسی نمایید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. 



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 3 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 12 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۲‍ [بيش از 3 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/29
  • بارش باران باعث ورود خسارت به تاسیسات برق استان بوشهر شد
  • رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد
  • اتمام طرح گردشگری دریایی نوروزی بنادر استان بوشهر / ارائه خدمات به 675 هزار و 950 گردشگر دریایی
  • برترین‌های مدیریت دانش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تجلیل شدند
  • افزایش ۵درصدی تردد درون استانی در ایام نوروز
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • کدام کشورها بیشترین میزان جرایم سایبری در جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌های هوشمند مجهزند
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اطلاعیه فرماندهی انتظامی بوشهر پیرامون حجاب صادر شد
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تکنیک های کنترل خشم کودک و نوجوان توسط والدین
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق 1 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 4 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 4 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 5 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 7 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 8 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 9 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...