کد خبر: 152871 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 17 مهر 1400 - 07:51
فال روزانه ۱۴۰۰/۰۷/۱۷‍

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۷/۱۷‍

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۷/۱۷‍

 
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال تولدتان زمان عاشقی شماست. در این سال فرصت‌های زیادی برای ابراز مهر و محبت به دلدار فراهم می‌شود. این فرصت‌ها را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. در این سال شرایطی پیدا می‌‌کنید تا با افراد تازه‌ای آشنا شوید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستان خود را گسترش دهید. ماه‌های سال تولدتان را با کار و تلاش مضاعف ادامه دهید تا به دی برسید. در این ماه ایده‌ای خلاقانه‌ به ذهن شما خطور می‌کند. این ایده را جدی بگیرید و مطمئن باشید انجام آن دستاوردهای زیادی در زندگی برای شما به دنبال خواهد داشت. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سال‌‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.
 
فال روزانه ۱۷/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
سلامتی خود را دست‌کم گرفته‌اید و با خوردن خوراکی‌های مضر و ناسالم، راه اضافه وزن و بیماری را دنبال می‌کنید، به خاطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیداست و اجازه ندهید رژیم‌غذایی ناسالم و پرخوری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. فردی از شما تقاضای پول دارد، هر چقدر که در توان دارید به این فرد کمک کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا پولی که به وی قرض می‌دهید به شما بازپرداخت می‌شود.  یکی از اعضای خانواده رفتار ناپسندی را با شما در پیش گرفته و امروز حرفی می‌زند و زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این رفتار ناپسند ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلیل رفتار ناپسندش را جویا شوید. انسان خونسردی هستید و با آرامش و متانت کارها را به پیش می‌برید، این روحیه کمک‌حال شما در حل مشکلات خواهد بود و مطمئن باشید آرامشی که دارید به اطرافیان نیز منتقل می‌شود و اعضای منزل از اینکه در کنارشان حضور دارید، به آرامش می‌رسند.  روزی عاشقانه را در پیش دارید و بوی خوش عشق را در هوا احساس می‌کنید، این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید و امروز را با عشق و محبت به پایان برسانید.  اجازه ندهید انجام کارهای غیرضروری، وقت‌ باارزش‌تان را هدر بدهد.  احتمال ایجاد سوء‌تفاهمی میان شما و آشنایان وجود دارد. به صلاح شما نیست که این سوء‌تفاهم را ادامه دهید و در اولین فرصت از در دوستی و صلح با دوستان وارد شوید.  
 
فال روزانه ۱۷/ ۰۷/ ۱۴۰۰
امروز از شر مشکلی بزرگ خلاص می‌شوید. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. یکی از اعضای خانواده در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شما است. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای این فرد انجام دهید و به ایشان ثابت کنید که در لحظه‌های دشوار وی را تنها نمی‌‌گذارید.   همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالا است، این خرید را انجام دهید و از کالایی که خریداری می‌کنید کمال استفاده را ببرید.  در اولین فرصت دست اعضای خانواده را بگیرید و برای تفریح و گردش بیرون بروید.
 
فال روزانه ۱۷/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  قصد انجام کار مهمی دارید، اما با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نکرده‌اید و به همین دلیل نیز تمامی جوانب این کار مهم را در نظر نگرفته‌‌اید. امروز فرصت مناسبی است تا نظر افراد با تجربه را جویا شوید و پس از مشورت و نظرخواهی، بهترین تصمیم را برای انجام این کار مهم اتخاذ کنید.  فردی عاشق شما شده و امروز عشق بی‌پایانش را به شما ابراز خواهد کرد. این عشق را با تمام وجود پذیرا باشید و خاطره خوش این لحظه‌‌ها را برای همیشه در قلب خود جاوید نمایید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.  
 
فال روزانه ۱۷/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به کمک این پول، اوضاع مالی‌تان را بهبود بخشید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید.  مدتی است که به خودتان نمی‌رسید و حوصله ندارید. اجازه ندهید این روحیه بر شما غلبه کند و به فردی بی‌مسئولیت تبدیل شوید. در عوض در اولین فرصت دستی به سروروی‌تان بکشید و مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید. بر این باور هستید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد، این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید. یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های ایشان باشید.
 
فال روزانه ۱۷/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، نظر اعضای منزل را جویا شوید و با آنها مشورت کنید. این رویکرد نه‌تنها دستاوردهای مهمی برای شما به دنبال خواهد داشت، بلکه صمیمیت بیشتری میان اعضای خانواده برقرار می‌کند.    فرصتی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای خیر و مذهبی، به لحاظ روحی آرامش پیدا کنید. همسر یا عشق زندگی‌تان روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.  از بودن در کنار اعضای خانواده سیر نمی‌شوید و حضور درمیان اهل منزل به شما کمک می‌کند گذر زمان را احساس نکنید. این روحیه را برای برقراری رابطه‌ای عمیق میان اعضای خانواده به فال نیک بگیرید.
 
فال روزانه ۱۷/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
شخصیت باثباتی ندارید و اطرافیان آن‌گونه که بایدوشاید روی شما حساب باز نمی‌کنند، اجازه ندهید اوضاع از چیزی که هست بدتر شود و از امروز به فکر ایجاد تغییرهای اساسی در شخصیت خود باشید. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را غرق در محبت و مهربانی می‌کند. علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی با خودتان خلوت کنید.   خستگی نمی‌شناسید و اطرافیان همیشه شما را در حال کار و تلاش می‌بینند، ادامه این وضعیت به نفع شما نیست و احتمال زیادی وجود دارد که کار زیاد شما را به بستر بیماری بیاندازد. در اولین فرصت کمی از کار دوری بگیرید و به خودتان استراحت بدهید.
 
فال روزانه ۱۷/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز از محل این سرمایه‌گذاری ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارویک‌ زحمت بدست آورده‌اید را با احتیاط بیشتری سرمایه‌گذاری کنید.  امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق‌زندگی‌تان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید. انتظارهای بی‌جایی از اطرافیان دارید و با توقع‌های نادرست خود، آشنایان را تحت فشار قرار می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال ندارد. در نتیجه در اولین فرصت اخلاق خود را تغییر دهید و توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارید. فرصتی مهیا می‌شود تا خریدی که مدت‌ها است به فکر آن هستید را انجام دهید. 
 
فال روزانه ۱۷/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
انسان صبوری هستید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. ایده خلاقانه‌ای که در سر دارید را اجرا کنید و درآمد‌تان را افزایش دهید. اعضای خانواده علاقه زیادی به شما دارند و از بودن در کنارتان سیر نمی‌شوند. زندگی را سخت‌گرفته‌اید و بیش‌از‌حد ذهن‌تان را به حاشیه‌های زندگی مشغول می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به‌ غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیش‌از‌حد سخت نگیرید و ایشان را تحت فشار نگذارید. فردی که به او پول قرض داده‌اید، امروز قرض خود را پرداخت می‌کند. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.
 
فال روزانه ۱۷/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
اطرافیان را با اعمال‌نظرهای خود به تنگ‌آورده‌اید و اصرار زیادی دارید که اطرافیان بر طبق نظرهای شما زندگی کنند، این رویکرد نه تنها شما را به انسان مستبدی تبدیل می‌کند، بلکه زمینه تنهایی و انزوای شما را فراهم خواهد کرد، در نتیجه اعمال‌نظرهای بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید تا طبق میل خودشان زندگی کنند.  یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند.  خبری خوشحال‌کننده از یکی از یکی از فامیل‌های دور به دست شما می‌رسد. در رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید با روز حساسی طرف هستید و ممکن است همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرف ناپسندی بزند و زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت از در مهر و محبت با عشق‌زندگی‌تان وارد شوید. کار عقب‌افتاده‌ای دارید و مدتی است که از زمان انجام این کار گذشته است، این وضعیت امروز برای شما دردسر درست می‌کند و اطرافیان شما را برای انجام‌ندادن این کار سرزنش خواهند کرد. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کارها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود. امروز فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود بکشید و وضعیت شلوغ اطراف خود را مرتب کنید.  احساس می‌کنید که اعتمادبه‌نفس خود را از دست داده‌اید و مانند همیشه قوی نیستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این احساس گذراست و زودتر از چیزی که فکرش را بکنید دوباره اعتمادبه‌نفس خود را بدست خواهید آورد.
 
فال روزانه ۱۷/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموال‌تان بزند. به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید. به اعضای منزل قول دا‌ده‌اید که برای گردش و تفریح بیرون بروید، به قول خود وفا کنید و از بودن در کنار اهل منزل لذت ببرید. امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. به این عشق بها بدهید و مطمئن باشید با عشق ماندگاری سروکار دارید. نگرانی‌ها را با انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه کنار بگذارید.  اگر فکری به حال نگرانی‌های خود بردارید در آینده از بستر بیماری سر در می‌آورید.
 
فال روزانه ۱۷/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
نگرانی‌های بیش‌ازحدی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید.  شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و برنامه‌های مهمی برای آینده بریزید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان گرفتار بستر بیماری است و حال خوشی ندارد، امروز را به پرستاری از ایشان اختصاص دهید و تا بهبودی کامل، لحظه‌ای وی را تنها نگذارید. اعضای خانواده نگران حال شما هستند و برای رعایت حال اهل منزل هم که شده بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید.
 
فال روزانه ۱۷/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
فکرهای ناراحت‌کننده‌ای امروز به ذهن شما خطور می‌کند. به صلاح شما نیست که بگذارید این افکار ناراحت‌کننده روز شما را خراب کند. در نتیجه جلوی هرگونه فکر منفی را بگیرید و روز را با آرامش‌خاطر به پایان برسانید.  روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید. مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد، یکی از اعضای فامیل برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود، پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. خبر ناخوشایندی به دست شما می‌رسد و زمینه ناراحتی‌تان را فراهم می‌کند. به خاطر داشته باشید که آرامش کلید موفقیت است و قضاوت‌های عجولانه را کنار بگذارید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. یکی از اعضای خانواده شما امروز به موفقیتی دست پیدا می‌کند. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و در شادی وی سهیم باشید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/152871