کد خبر: 152859 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 14 مهر 1400 - 20:25
در نشستی با حضور رئیس ورزش و جوانان دشتستان؛
برنامه های هیئت کونگ فو دشتستان در هفته ناجا و تربیت بدنی تشریح شد

اتحاد خبر:صبح امروز نشستی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان،رئیس و دبیر هیئت کونگ فو و ورزش های رزمی دشتستان برگزار گردید.






اتحاد خبر:صبح امروز نشستی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان،رئیس و دبیر هیئت کونگ فو و ورزش های رزمی دشتستان برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی هیئت کونگ فو شهرستان دشتستان،صبح امروز نشستی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان،رئیس و دبیر هیئت کونگ فو و ورزش های رزمی دشتستان برگزار گردید.

 

 

رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان در این نشست با گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت:این هفته یادآور تلاش ها و ایثارگری ها و از خودگذشتگی های پرسنل خدوم ناجا در راستای برقراری نظم و امنیت در کشور است. علی محمد کمارج افزود:آحاد جامعه قدردان زحمات نیروهای جان برکف ناجا هستند و تلاش‌های بی شائبه این عزیزان را می بینند و می ستایند. رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی ابراز داشت:هفته تربیت بدنی را در پیش داریم و انشالله برنامه های خاص این هفته نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد. در این نشست که عبدالصاحب اقدسی رئیس و جعفر طلائیان دبیر هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی دشتستان حضور داشتند برنامه های این هئیت در بمناسبت گرامیداشت هفته ناجا و هفته تربیت بدنی تشریح شد.

 

تجلیل از ورزشکاران شاغل در نیروی انتظامی، میثاق با شهدای والامقام،برگزاری مسابقات ممای به صورت مجازی برای بانوان کونگ فو کار در رده های سنی مختلف و گردهمایی مربیان،کونگفو کاران از جمله این برنامه هاست.


 


 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/152859