کد خبر: 152667 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 10 مهر 1400 - 10:26
آیفون ۱۳ با رنگ های جدید و جذاب

اتحادخبر: آیفون ۱۳ در رنگ‌های مختلف مانند مدل‌های سال گذشته روانه بازار خواهد شد و سلیقه‌های مختلف به دنبال آن‌ها خواهند رفت.

اتحادخبر: آیفون ۱۳ در رنگ‌های مختلف مانند مدل‌های سال گذشته روانه بازار خواهد شد و سلیقه‌های مختلف به دنبال آن‌ها خواهند رفت.

آیفون ۱۳ با رنگ های جدید و جذاب

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بازرگانی سیب، راه‌های زیادی وجود دارد که شما بتوانید سبک موردنظر خود را انتخاب کرده و بهترین رنگ را انتخاب کنید. آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ پایه دارای تنوع رنگی بیشتری هستند و اگر به چنین موضوعی اهمیت می‌دهید، بهتر است که به سراغ آن‌ها بروید. احتمالا ایده خوبی هم خواهد بود که لوازم جانبی خاصی را هم با آن‌ها ست کرده و یک خرید شیک و جذاب را تجربه کنید. آیفون ۱۳ استاندارد همراه با پنج گزینه رنگی در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید به صورتی اشاره کنیم.


آیفون ۱۳ در نسخه‌های پرو تنها چهار گزینه رنگی دارد و هر رنگی که انتخاب کنید، حداقل تا چند سال آینده با شما همراه خواهد بود و بنابراین باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشید. اگر مطمئن نیستید، بهتر است که هنگام خرید آیفون ۱۳ به‌صورت کامل بررسی کرده و ببینید که از چه رنگی بیشتر خوشتان می‌آید و با ست شما بیشتر سازگار خواهد بود. خرید ایفون ۱۲ در سال گذشته شامل شرایط مشابهی بود و امسال نیز باید دقت لازم را هنگام خرید داشته باشید. ایفون ۱۲ پرو مکس هم مانند امسال طیف رنگ محدودتری داشت و چند رنگ خاص مانند نقره‌ای و طلایی را می‌توانستید برای گوشی خود در نظر داشته باشید.

 

انتخاب رنگ شیک متناسب با سلیقه

 

انتخاب رنگ به دلایل زیادی می‌تواند اهمیت زیادی هنگام خرید ایفون ۱۲ و آیفون ۱۳ داشته باشد. باید به لوازم جانبی خود توجه کرده و ببینید که کدام مورد می‌تواند بیشترین سازگاری را سلیقه شما داشته باشد. اگر به احتمال خیلی پایین، خراشی روی گوشی شما بیفتد، کدام رنگ بیشتر می‌تواند آن را پوشش دهد؟ این‌ها همه سوالاتی هستند که باید هنگام خرید به آن‌ها توجه کرده و بهترین تلاش را در خرید یک گزینه رنگی مناسب داشته باشید. به بیان ساده، رنگی که شما انتخاب می‌کنید، بیش از سلیقه، باید به کارای گوشی و پوشش نقص‌ها در آینده نیز ارتباط داشته باشد.

 

در گذشته، اپل نسخه قرمز رنگ آیفون را جدا از محصولات اصلی خود روانه بازار می‌کرد، اما این بار اوضاع فرق کرده است و همراه با نسخه‌های پرو در اختیار شما قرار می‌گیرد. نورپردازی می‌تواند زیبایی این رنگ را بیشتر به شما نمایش دهد و برجستگی آن بیشتر به چشم می‌خورد. می‌توانید محصولات دیگر اپل با برچسب‌های قرمز را همراه با آن تهیه کرده و شرایط ایده‌آلی هنگام استفاده از آن داشته باشید. ایفون ۱۲ پرو مکس نیز چنین شرایطی داشته و می‌توانید گزینه ارزان‌تر را با همان سیستم رنگی دریافت کرده و از آن لذت ببرید.
طرفداران اپل مدت‌هاست که رنگ صورتی آیفون را نیز درخواست می‌کنند و امسال ارائه آن خواهیم بود. با خرید آیفون ۱۳ رنگ صورتی می‌توانید رنگ بسیار ظریف صورتی را تجربه کرده و به اندازه‌ گزینه‌های دیگر آن را در جلب توجه دیگر افراد قرار دهید. اگر ترجیح می‌دهید که شخصیت بیشتری به گوشی خود و دیگر لوزام جانبی بدهید، می‌توانید از این رنگ استفاده کرده و شرایط ایده آلی را تجربه کنید.

 

رنگ آبی جذاب آیفون ۱۳ زیر نور مهتاب

 

اپل عنوان خاصی به این رنگ داده است و بهترین تجربه‌ای است که به شما خواهد داد. رنگ آبی سیرا امسال مورد توجه زیادی توسط مخاطبین قرار خواهد گرفت و موردی است که در مدل‌های سال گذشته نداشتیم این رنگ را می‌توانید همراه با یک قاب روشن مورد استفاده قرار داده و حتی بدون آن نیز باز زیبایی خاصی از نظر حمل گوشی هوشمند خود خواهید داشت.
بنابراین به این نتیجه می‌رسیم که زیبایی در طراحی گوشی هوشمند آیفون، علاوه بر طراحی و استفاده از بدنه شیک، به رنگ آن هم بستگی دارد و با هر رنگی که بتوانید ارتباط بهتری برقرار کنید، می‌توانید آن را خریداری کرده و رضایت بیشتری از خرید خود داشته باشید. آیفون ۱۳ چنین شرایطی را برای شما فراهم کرده و می‌توانید هنگام خرید به آن توجه کنید. رنگ‌های مات هم می‌توانند مورد توجه بسیاری خریداران باشند و رنگ‌های مشخص‌تر نقره‌ای و مشکی را نیز می‌توانید در زمره انتخاب‌های خود داشته باشید.

روش خرید آیفون ۱۳ در بازرگانی سیب

 

از طریق بازرگانی سیب، می‌توانید رنگ‌های مختلف آیفون ۱۳ را با توجه به سلیقه خود خریداری کرده و حافظه‌های داخلی آن‌ها را نیز نسبت به نیاز خود انتخاب کنید. در بازرگانی سیب، امکان خرید اقساطی با شرایط ساده برای شما فراهم شده است و می‌توانید اقدام کنید. آیفون ۱۳ یقینا هنگام ورود به ایران، قیمت نجومی خواهد داشت، اما می‌توانید با خرید اقساطی، شرایط بهتری را برای خود رقم زده و امکان داشتن آن را داشته باشید. آیفون ۱۳ در کنار خرید ایفون ۱۲ می‌تواند تصمیم خوبی در سال جاری برای شما باشد و شرایط خرید با هزینه پایین‌تر در ابتدا و پرداخت مابقی در طول سال برای شما فراهم شده است.
از بهترین قابلیت‌های آیفون ۱۳ می‌توانیم به پردازنده گرافیکی آن اشاره کنیم که در نسخه‌های پرو دارای یک هسته بیشتر نسبت به نسخه‌های استاندارد است و احتمالا گزینه بهتری برای تماشای فیلم و تجربه بازی نیز خواهد بود. تراشه آیفون ۱۳ دارای فناوری مشابه بوده اما ترانزیستورهای بیشتری در آن به کار رفته است که کارایی بیشتری نسبت به تمام گوشی‌های اندرویدی در اختیار شما قرار خواهد داد. بنابراین، حتی در صورتی که خرید ایفون ۱۲ را در سال گذشته تجربه باشید، می‌توانید با آیفون ۱۳ در سال جاری، شرایط ایده‌آلی را تجربه کنید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/152667