کد خبر: 152465 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 06 مهر 1400 - 07:34
فال روزانه ۱۴۰۰/۰۷/۰۶‍

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۷/۰۶‍

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۷/۰۶‍
 
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال تولدتان را با سردرگمی آغاز خواهید کرد. اجازه ندهید این سردرگمی زمینه افسردگی شما را فراهم کند. به هر اندازه که ماه‌های سال تولدتان را بیشتر پشت‌سر بگذارید، به همان اندازه سردرگمی‌های شما خاتمه پیدا می‌کند و در مسیر زندگی قرار می‌گیرید. در این شرایط هدفهای مهمی برای سال تولدتان مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و جدیت، دنبال انجام این هدفها باشید. در طول سالهای زندگیتان همیشه خودتان را دست کم گرفته‌اید. این شرایط باعث شده تا از اطرافیان یک سروگردن عقب‌تر بمانید. ادامه این روحیه اصلاً به صلاح شما نیست. در سال تولدتان باور بیشتری از توانمندی‌های خود داشته باشید و مطمئن باشید کاری نیست که از انجام آن ناتوان باشید. اواخر آبان امسال فرصتی برای پیشرفت در کار و زندگی پیش روی شما قرار می‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به دوستان و اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. مدتی است خودتان را فراموش کرده‌اید و مانند سوابق به خودتان نمی‌رسید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد. در سال تولدتان بیشتر به فکر خودتان باشید و از توجه به حال‌واحوال خود غافل نشوید. سال تولدتان زمان عاشقی شماست. در این سال گرفتار عشقی سوزان خواهید شد. به صلاح شماست که درهای قلب خود را باز بگذارید و پذیرای این عشق جدید باشید. سال تولدتان را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید تا این سال به یکی از بهترین سال‌های زندگی شما تبدیل شود.
 
فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
امروز کودک درونتان بیدار شده و فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید. پول غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد و این پول زمینه شادی و نشاط شما و اعضای خانواده را فراهم می‌کند. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید. نگرانی‌های خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل نکنید. انتقال این نگرانی‌ها چیزی به‌غیر از نگرانی و اضطراب برای ایشان به دنبال ندارد. بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید در کارهای امروز موفق خواهید بود. روز شلوغی را در پیش دارید اما به رغم کارهای زیادی که باید انجام دهید، فرصتی برای حضور در کنار خانواده پیدا می‌کنید. 
 
فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
اجازه ندهید خستگی و کسالت به شما غلبه کند و کارهای امروز را زودتر از همیشه انجام دهید. به خاطر داشته باشید که وقت طلا است و اجازه ندهید عمرتان هدر رود. فرصتی که برای فراگیری مهارت‌های جدید در اختیار دارید را به فال‌نیک بگیرید. به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، بیشتر از همیشه قدر پول و زمان را بدانید و به لطف پس‌انداز و وقت‌شناسی دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. رفتار شایسته‌ای با اعضای خانواده داشته باشید و به اهل منزل نازک‌تر از برگ گل نگویید. امروز صدای ساز عشق را در گوش خود می‌شنوید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این روز عاشقانه را به تنهایی به پایان نرسانید و دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و خودتان را مهمان عشقی آتشین و بی‌پایان کنید.  معامله مهمی را در پیش دارید و به نفع‌ شما است که قبل از هرگونه معامله‌ای، یک‌بار دیگر شرایط این معامله را بررسی نمایید. خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.
 
فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
مشکلی میان اهل منزل ایجاد می‌شود و این مشکل حسابی شما را نگران خواهد کرد. اگر شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، امروز حسابی ضرر می‌کنید. به نفع شماست که در این وضعیت معامله‌ای انجام ندهید و کارهای مهم را به روزهای آینده موکول کنید. از اعضای خانواده حمایت کنید و مواظب کوچک‌ترها باشید.  اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز زمان عاشقی شما فرا می‌رسد و چشم شما به محبوبی خوش‌ قدوبالا خواهد افتاد، این عشق را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین سروکار دارید.  ممکن است میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار سوء‌تفاهمی ایجاد شود. اجازه ندهید این سوء‌تفاهم بالا بگیرید و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.
 
فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
فضولی‌های بیش‌ا‌ز‌حد و نابجا را کنار بگذارید. در غیر این‌ صورت دوستان و آشنایان شما را ترد خواهند کرد و تنها و بی‌کس می‌شوید.   پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته‌اید، اما امروز مجبور می‌شوید این پول را خرج کنید. از خرج کردن این پول اصلاً نگران نشوید و در آینده با کار و تلاش بیشتر، جای خالی پولی که امروز خرج می‌کنید را پر نمایید.   اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی‌تان به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما می‌افتد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواس‌تان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید.
 
فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
تسلط بیشتری بر رفتار خود داشته باشید و احساساتی نشوید. سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات، سود چشمگیری را نصیب شما خواهد کرد. از این سرمایه‌گذاری درس بگیرید و در آینده با سرمایه‌گذاری‌های هدفمند، درآمد بیشتری روانه حسابهای بانکی خود کنید. غم و غصه‌های زندگی را با حضور در کنار اعضای خانواده فراموش کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی به شما داده، اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت‌ نگیرید و بد قولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید. مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید.
 
فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
مواظب رژيم‌غذایی‌تان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. موقعیت کاری جدیدی پیدا می‌‌کنید و این شغل افزایش درآمد و رفاه شما را به دنبال دارد. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان اهمیتی به شما نمی‌دهد و مدتی است که با رفتار و گفتار خود به شما ثابت کرده که از هر فرصتی برای نادیده‌ گرفتن شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار را از ایشان جویا شوید.  امروز فرصتی دست می‌دهد تا به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید. اجازه ندهید اعضای خانواده بیش‌از‌حد وقت شما را بگیرند. در غیر این صورت توجه بیش‌از‌حد به اطرافیان نه تنها زمینه افسردگی شما را فراهم می‌کند، بلکه جلوی دستیابی شما به موفقیت‌های بیشتر را نیز خواهد گرفت و زندگیتان را مختل می‌کند.
 
فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبرو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دست‌تان خواهد داد. امروز احتمال گم‌شدن پول یا کالایی گران‌قیمت وجود دارد، در چنین شرایطی شش‌دانگ حواس‌‌تان را جمع کنید و روز را بدون از دست‌دادن مال و ثروت به پایان برسانید. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را در پیش‌روی خود قرار دهید.  به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و با مشکلی مواجه نخواهید شد. فرصتی پیدا می‌کنید تا به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید. از این فرصت برای فراگیری مهارت‌‌های جدید بهره بگیرید.  همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان رفتار سخت‌گیرانه‌ای دارد و زندگی را به شما تنگ کرده‌است، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که سخت‌گیری‌های بی‌دلیل را کنار بگذارد.
 
فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. چشم‌ از دارایی‌های‌تان بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشید. در غیر این صورت پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را از کف خواهید داد.  روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و برای سلامتی و رفاه اعضای خانواده خودتان را به آب و آتش می‌زنید، این روحیه را حفظ کنید و مطمئن باشید زحمت‌های شما از دید اهل منزل پنهان نمی‌ماند. روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دل‌تان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه نمایید. انسان زحمت‌کشی هستید و در طول سال‌های زندگی‌تان لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نداشته‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. خوش‌گذرانی و شب‌نشینی‌های طولانی مدت را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و زندگی باشید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.
 
فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبرو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالی‌تان را به خطر نیاندازید.   احساس می‌کنید که اطرافیان رفتار مناسبی با شما ندارند و از این وضعیت ناراحت هستید، اما به خاطر داشته باشید که رفتار نامناسب دیگران، درواقع آینه‌‌ای از رفتار شما است و از آنجایی که شما با اطرافیان رفتار ناپسندی دارید، دیگران نیز به شما احترام نمی‌‌گذارند. در نتیجه اگر به دنبال آبرو و احترام بیشتری می‌گردید، از امروز احترام بیشتری برای اطرافیان قائل شوید و مطمئن باشید که ایشان نیز احترام شما را همیشه حفظ خواهند کرد.  فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. احساس می‌‌کنید فردی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان نظر بدی دارد، اما این احساس نادرست است و متوجه خواهید شد که این فرد به غیر از نیت خیر، به دنبال چیز دیگری نیست.
 
فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. انسان خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید، این روحیه زمینه دلخوری و ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده و مانند سابق روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کند. در نتیجه در اولین فرصت این روحیه را تغییر دهید و به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که اگر سرتان برود، حرف‌تان نخواهد رفت. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کارهای امروز مشکلی نخواهید داشت. بار سفر بسته‌اید و عازم مسافرت هستید، از خطرهای احتمالی این سفر هراسی نداشته باشید و خاطرتان جمع باشد که سفری پرسود و فایده‌ را تجربه خواهید کرد. تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق‌زندگی‌تان نیست و از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌زندگی‌تان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هر کس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد.
 
فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما این فرد بدحساب است و به صلاح شما است که پولی به او ندهید. اهمیت زیادی به انجام درخواست‌های اطرافیان می‌دهید و از خودتان غافل شده‌اید.  یکی از اطرافیان توقعی از شما دارد که از انجام آن ناتوان هستید. این شرایط زمینه دلخوری این فرد را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به ایشان ثابت کنید هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای رضایت وی انجام خواهید داد.  شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید.
 
فال روزانه ۰۶/ ۰۷/ ۱۴۰۰
 
عادت ناپسندی دارید و امروز بهترین زمان برای ترک این عادت است. کنار گذاشتن این عادت ناپسند در دراز مدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت.  برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی ناراحت و عصبانی است. در چنین شرایطی بهتر است که از ایشان دوری کنید و اجازه دهید آب‌ها از آسیاب بیافتد و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان برطرف شود. فرصتی از روز را به پیاده‌روی و تفکر اختصاص دهید. شرایطی پیدا می‌کنید تا با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید. با بودن در کنار اعضای خانواده از اوقات فراغت خود نهایت استفاده را ببرید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/152465