کد خبر: 152448 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 04 مهر 1400 - 12:52
استاندار جدید بوشهر:
واکسیناسیون مردم اولویت کاری ما خواهد بود / رئیس‌جمهور هفته آینده به استان بوشهر سفر خواهد کرد

اتحاد خبر : استاندار جدید بوشهر گفت: اولویت ما این است که با انجام کامل واکسیناسیون، مردم استان از این شرایط خارج شوند و توسعه زندگی و توسعه کار از سر گرفته شود، رسیدگی به وضعیت معیشت مردم استان که در همین راستا هفته آینده میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت خواهیم بود. بعد از آن به سراغ کارهای اصلی فرهنگی و تعلیم و امور زیربنایی و تولیدی و صنعتی...

اتحاد خبر – ثریا شیری: استاندار جدید بوشهر گفت: اولویت ما این است که با انجام کامل واکسیناسیون، مردم استان از این شرایط خارج شوند و توسعه زندگی و توسعه کار از سر گرفته شود، رسیدگی به وضعیت معیشت مردم استان که در همین راستا هفته آینده میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت خواهیم بود. بعد از آن به سراغ کارهای اصلی فرهنگی و تعلیم و امور زیربنایی و تولیدی و صنعتی، کشاورزی خواهیم رفت و شاهد اقدامات موثری خواهیم بود.



به گزارش اتحاد خبر، احمد محمدی‌زاده صبح روز یکشنبه در آیین معارفه خود با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی هستیم اظهار کرد: ما بخاطر داریم که قبل از انقلاب در این استان توسعه و پیشرفت و بهداشت و درمانی وجود نداشت و زندگی سخت و مشکل بود.
وی افزود: امروز علیرغم اینکه انقلاب تا به این اندازه کشور را به پیشرفت رسانده باز هم بعضی از مردم راضی نیستند و دانشگاه‌ها باید روی این موضوع آسیب‌شناسی کنند.
محمدی‌زاده با اشاره به اینکه دشمن با تمام ظرفیت در تلاش است تا مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی دلسرد و ناامید کند، ادامه داد: با این وجود شرایط امروز ما نسبت به جنگ تحمیلی متفاوت است. در جنگ تحمیلی ما هیچ سلاح پیشرفته‌ای نداشتیم و کشورهای دیگری نیز در مقابل ایران به عراق کمک می‌کردند ولی به یاری خدا ما به عهدی که با اسلام داشتیم پایبند ماندیم. شرایط امروز ما متفاوت است. کشورهایی که با ایران دشمنی دارند قدرت گذشته را ندارند و شرایط ما به مراتب از گذشته بهتر است.

 


استاندار جدید بوشهر افزود: من یقین دارم روز به روز موفقیت‎‌های ما بیشتر خواهد شد و نتیجه این جنگ اقتصادی منجر به استقلال اقتصادی خواهد شد.
محمدی‌زاده با بیان اینکه استان بوشهر در آستانه یک جهش در همه ابعاد است، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و کمک کنیم که استان بوشهر در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، تعلیم و تربیت، دانشی جهش داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه جوان‌گرایی یک انتخاب نیست، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: همه کسانی که نسل اول انقلاب هستند، با من هم عقیده هستند که باید از ظرفیت جوانان انقلابی استفاده کنیم. و ما حتما در انتصاباتمان درون‌گرا و درون‌سازمانی فکر خواهیم کرد.

 


محمدی‌زاده با اشاره به اینکه اولویت کار استانداری جدید بوشهر، واکسیناسیون است، گفت: اولویت ما این است که با انجام کامل واکسیناسیون، مردم استان از این شرایط خارج شوند و توسعه زندگی و توسعه کار از سر گرفته شود، رسیدگی به وضعیت معیشت مردم استان که در همین راستا هفته آینده میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت خواهیم بود. بعد از آن به سراغ کارهای اصلی فرهنگی و تعلیم و امور زیربنایی و تولیدی و صنعتی، کشاورزی خواهیم رفت و شاهد اقدامات موثری خواهیم بود.

 

تکریم و معارفه استاندار بوشهر باحضور وزیر کشور/ تصاویر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/152448