کد خبر: 152446 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 04 مهر 1400 - 11:55
وزیر کشور در آئین معارفه استاندار جدید بوشهر:
بوشهر، نماد عزت و ایثار است / استفاده از ظرفیت دریا، از وظایف استاندار جدید

اتحاد خبر – ثریا شیری: وزیر کشور در آئین معارفه استاندار جدید بوشهر گفت: یکی از وظایف مهم استاندار جدید بوشهر، استفاده از جوانان انقلابی و سپردن کارهای مهم برای مسئولیت‌های مهم و بزرگ فردای انقلاب است. همچنین استفاده از ظرفیت دریا، تبادلات خارجی، حوزه‌های فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و... از دیگر وظایف استاندار جدید است. احمد وحیدی صبح روز یکشنبه در مراسم...

اتحاد خبر – ثریا شیری: وزیر کشور در آئین معارفه استاندار جدید بوشهر گفت: یکی از وظایف مهم استاندار جدید بوشهر، استفاده از جوانان انقلابی و سپردن کارهای مهم برای مسئولیت‌های مهم و بزرگ فردای انقلاب است. همچنین استفاده از ظرفیت دریا، تبادلات خارجی، حوزه‌های فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و... از دیگر وظایف استاندار جدید است.


 

به گزارش اتحاد خبر، احمد وحیدی صبح روز یکشنبه در مراسم معارفه استاندار بوشهر با بیان اینکه امروز وارد مرحله جدیدی از انقلاب با نام گام دوم انقلاب شده‌ایم و ترسیم این مرحله جدید بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: برای این مرحله، فداکاری‌های زیادی شده است که امروزه نام انقلاب اسلامی، عزت‎مند، پرقدرت و باصلابت در جهان مطرح است.



وحیدی افزود: زمان زیادی از فرمایش رهبر انقلاب نمی‌گذرد که فرمودند به عنوان پاسخ خون شهید سلیمانی، آمریکا باید از منطقه برود و چه ذلت‌بار از افغانستان فرار کرد و چه خفت‌بار در میان مردم عراق است.
وی با اشاره به اینکه مسیر انقلاب روشن است، اضافه کرد: این‌ها نشان می‌دهد که انقلاب ما یک انقلاب معمولی و عادی نیست و ادامه انقلاب سیدالشهداء است و انقلابی است که پنجه در پنجۀ ابرقدرت‌ها انداخته و آن‌ها را به زیر کشانده و اسیر کرده است. در دنیا کسی نمی‌تواند این کار را بکند. اما سربازان این سرزمین این کار را کردند.


وحیدی ادامه داد: ما در این سرزمین رئیسعلی‌های فراوانی داریم که عزت بخشیدند و نشان دادند که انقلاب اسلامی از تحریم ‌نمی‌ترسد و تسلیم نمی‌شود و زانو نمی‌زند. بلکه ما آن‌ها را وادار می‌کنیم که در مقابل جمهوری اسلامی زانو بزنند.
وی با تاکید بر اینکه بوشهر، نماد عزت، ایثار، بزرگی، اخلاق و اتحاد است، خاطرنشان کرد: بوشهر دروازه بسیاری از اتفاقات خوب از تمدن دریایی است و این تمدن دریایی می‌تواند دوباره در بوشهر شکل بگیرد.



وزیر کشور با تاکید بر اینکه حداقل 20 درصد از اقتصاد کشور در میان‌مدت باید از طریق ظرفیت اقتصاد دریایی باشد، گفت: اقتصاد دریایی ظرفیتی است که باید از آن استفاده کرد، یک زمانی ما به دریا رسیدیم اما خیانتی شد که دل به دریا نزدیم و از این ظرفیت بزرگ استفاده نکردیم.
وحیدی با اشاره به اینکه با تاب‌آوری و همدلی مردم بزرگ‌ترین و سخت‌ترین تحریم‌ها را تحمل کرده‌ایم، افزود: تحریم‌ها را خنثی می‌کنیم. ان‌شاءالله اتفاقات خوبی شکل خواهد گرفت.


وی ادامه داد: عزیزی را برای استانداری انتخاب کرده‌ایم که از جنس و شکل همین حرف‌هاست، 42 سال به دنبال شهادت در میدان‌های مختلف دویده است و با دانش و محکم و مردمی‌ست.
وحیدی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم استاندار جدید بوشهر، استفاده از جوانان انقلابی و سپردن کارهای مهم برای مسئولیت‌های مهم و بزرگ فردای انقلاب است. همچنین استفاده از ظرفیت دریا، تبادلات خارجی، حوزه‌های فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و... از دیگر وظایف استاندار جدید است.

 

تکریم و معارفه استاندار بوشهر باحضور وزیر کشور/ تصاویر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/152446