کد خبر: 152394 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 مهر 1400 - 21:28
‍در راستای حفاظت از منابع طبیعی استان بوشهر صورت گرفت؛
حماسه دوستداران طبیعت در ماهور روستای محمدجمالی / تصاویر

اتحاد خبر: عصر جمعه دوم مهرماه 1400 خورشیدی، دوستداران طبیعت و منابع طبیعی استان بوشهر، این بار نیز در ماهور زیبای روستای محمدجمالی گرد هم آمدند و با آبیاری نهال های کاشته شده در محدوده ی مرز سنگ شکن و مراتع این روستا، یک بار دیگر دین خود را به طبیعت ادا نمودند.

اتحاد خبر _ مصطفی صفری: عصر جمعه دوم مهرماه 1400 خورشیدی، دوستداران طبیعت و منابع طبیعی استان بوشهر، این بار نیز در ماهور زیبای روستای محمدجمالی گرد هم آمدند و با آبیاری نهال های کاشته شده در محدوده ی مرز سنگ شکن و مراتع این روستا، یک بار دیگر دین خود را به طبیعت ادا نمودند.



به گزارش اتحاد خبر،این حرکت حماسی و زیبا که در قالب برنامه ی «پسین پاماهور» و با حضور اهالی روستای محمدجمالی و اعضای انجمن دیده بان زیست بوم برگزار گردید، با همیاری و حضور رضا موحدی فرد یکی از اعضای دفتر دکتر رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز همراه بود که وی پس از شنیدن نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات دوستداران طبیعت، قول مساعد داد تا در آینده ای نزدیک زمینه ی حضور دکتر رضایی را در جمع این دوستداران طبیعت فراهم نماید.

این هفته برنامه «پسین پاماهور» در حالی برگزار شد که به دلیل وجود تپه ماهورها، مسافت طولانی و عدم امکان نزدیک شدن ماشین های حمل تانکرهای آب به نهال ها، آبرسانی و آبیاری به تعدادی از آن ها با کمک گرفتن از موتورسیکلت صورت پذیرفت.

نکته ی پررنگ برنامه ی این هفته نیز، حضور فعال و چشمگیر نونهالان و کودکان علاقمندی بود که در کنار بزرگسالان و گام به گام با آن ها، فرهنگِ دوستی و مهربانی با طبیعت را در طینت خود نهادینه نمودند.

کودکان سبز سرزمینمان که در روز جمعه، قهرمانانه مشق دوستی با طبیعت نمودند اینان بودند؛

پارمیس رضایی
سام رضایی
پارسا حسینی
پرهام عمرانی
ایلیا عمرانی
شهاب عمرانی

آرین عمرانی
سپهر عمرانی
بزرگمهر صداقت
حسین چراغی
امیرحسین احمدنژاد
دلارام احمدنژاد

رضوان گودرزی
آرمان افراسیابی
سعید نجاتی
امیررضا عمرانی
احمدرضا عمرانی
هستی عمرانی
پریسا عمرانی
و
حسام عمرانی

 

 






























































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/152394