کد خبر: 152302 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 مهر 1400 - 10:06
استاندار جدید بوشهر مطرح کرد؛
آغاز فصل جدیدی در استان بوشهر/ رفع خستگی از چهره سرزمین پر نعمت

اتحادخبر:  استاندار جدید بوشهر از آغاز فصل جدیدی در حیات استان خبر داد و گفت: رفع خستگی از چهره استان پر نعمت بوشهر در دستور کار است. سردار احمد محمدی‌زاده در پیامی خطاب به مردم استان بوشهر نوشت: اربعین سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تسلیت عرض می‌کنم.وی اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار...

اتحادخبر:  استاندار جدید بوشهر از آغاز فصل جدیدی در حیات استان خبر داد و گفت: رفع خستگی از چهره استان پر نعمت بوشهر در دستور کار است.

آغاز فصل جدیدی در استان بوشهر/ رفع خستگی از چهره سرزمین پر نعمت

به گزارش مهر، سردار احمد محمدی‌زاده در پیامی خطاب به مردم استان بوشهر نوشت: اربعین سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تسلیت عرض می‌کنم.

 

وی اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید گلگون کفن و با مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) خداوند بزرگ پیروزی را نصیبتان کرد. صدام و ارتش بعثی او برای همیشه نابود و از صفحه روزگار محو شدند.

 

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: با مجاهدت‌های شهدای هسته‌ای، شهدای مدافع حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قلمرو دفاعی ایران از یک طرف به دریای مدیترانه و از طرف دیگری تا دریای سرخ امتداد یافته است.

 

وی افزود: از اینکه با نفس‌های گرمتان دعایم کردید و حامی من شدید از تک تک شما سپاسگزارم. از همه خوبان از جمله سادات، مشایخ، خانواده معزز شهدا، پیشکسوتان جهاد و شهادت، دانشگاهیان، فرهنگیان و فعالان عرصه اجتماعی که از برادر کوچکتان حمایت کردید قدردانی می‌کنم.

محمدی‌زاده اضافه کرد: امیدوارم در فصل جدید از حیات استان بوشهر با وفاق، همدلی و همکاری همه بزرگان استان تحت زعامت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی بتوانیم نسبت به رفع خستگی از چهره استان پر نعمتمان بکوشیم.

 

وی گفت: از همه خواهشمندم که بنده را از نصایح و ارائه طریق‌های خود در انجام وظایف که از سوی دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی بر عهده دارم بی نصیب نسازید.

استاندار جدید بوشهر تاکید کرد: از همه مصرانه می‌خواهم از اقداماتی مانند تهیه و نصب بنر و پلاکارد، عکس و… جدا اجتناب کنید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/152302