امروز: پنجشنبه 30 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 12 تير 1392 - 07:08

 فـال روزانه  1392/04/12

فال روزانه متولدین فروردین
   

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز شما چهارچوب ذهنی قبلی خود را فراموش می کنید و آماده ماجرای جدیدی می شوید. روحیه شما قویتر از همیشه است. احتمالاً با فردی آشنا می شوید که مثل خودتان پرانرژی است. از طریق گفتگوی غیرمنتظره ای رمانس وارد زندگی شما می شود. نگذارید این خبر ما به شما باعث شود که حواستان پرت شود، بلکه باید کارهای روزمره خود را بطور نرمال انجام دهید و منتظر آن لحظه بمانید. سرنوشت و روزگار به کام شماست. شما می توانید برای هر چیزی که می خواهید برنامه ریزی کنید و یک نقشه ثانویه هم همیشه داشته باشید، ولی اگر قدم اول را برندارید هرگز به اهدافتان نمی رسید. امروز روز خوبی برای برداشتن آن قدم اول و آغاز عملی کردن نقشه تان است.

     فال روزانه متولدین اردیبهشت
  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در روابط شخصی شما کیفیتی وجود دارد که شما را به زندگی تشویق می کند. این یکی از دلایلی است که احساسات شما نقش مهمی در مسائل بازی می کنند. شما با عواطف تان هدایت می شوید. امروز در بهترین موقعیت برای ملاقات با افراد زیادی قرار دارید و این به شما نیروی محرکی برای زندگی می دهد. بخاطر توانایی شما در جذب افراد در سطح فیزیکی است که رمانس وارد زندگی تان می شود. تیزهوشی شما و توانایی خوب صحبت کردن تان هم نقش زیادی در آن دارد. اگر داستان های عجیب و غریبی هم بلد باشید که تعریف کنید، بسیار جذاب خواهید شد. کائنات امروز به شما چراغ سبز داده تا در مورد چیزی که شک داشتید جلو بروید. موقعیتی مثل امروز ککم پیش می آید، پس از آن بهره ببرید. با اعتماد به نفس پیش بروید تا شکست نخورید. 

    فال روزانه متولدین خرداد
   

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

این دوره پر از مشکلات برای شماست و شما خودتان را زیر سوال می برید، به خصوص امروز شروع می کنید به فکر کردن درباره شخصیت خودتان. غرور شما خدشه دار شده است و در عملی کردن قصد خود مشکل دارید. حساسیت شما نمی گذارد که به ایده هایتان تحقق ببخشید. نیروی سخنرانی شما و توانایی شما در متقاعد کردن فردی که برایتان مهم و عزیز است، به کارتان می آید و او شدیداً تحت تأثیر قرار می گیرد و می خواهد شما را بهتر بشناسد. این رابطه بسیار رمانتیک خواهد شد. نگذارید تعارض بین شما و همکارتان امروز شما را از کار بیندازد. او را بخاطر رفتار بیفکرانه اش سرزنش نکنید. خودتان را جمع و جور کنید و وقت را هدر ندهید. روی حقیقت ماجرا تمرکز کنید. 

     فال روزانه متولدین تیر
        

 

 

شما از اینکه شناخته شوید نمی ترسید و در واقع از این قضیه خوشتان می آید. امروز می توانید با مهارت های خود در رهبری پز بدهید. شما به امروز نظم می دهید. مسئولیت های خود را می پذیرید و هوش شما کمکتان می کند تا با چالش های روز مبارزه کنید. متواضع باشید و سادگی را در کارهایتان پیاده کنید. امروز برای موفق شدن در رابطه با فرد خاصی باید تیزهوش و زرنگ باشید. اگر در مهمانی یا مناسبتی اجتماعی شرکت می کنید، باید ذهن بازی داشته باشید. برای آنکه رابطه ای در چشم شما جالب و ارزشمند جلوه کند باید گفتگوی جالب و هیجان انگیزی داشته باشید. فرد مقابل شما دل رئوف و مهربانی دارد. تلاش کنید تا این رابطه شکل بگیرد. شما در موقعیتی عالی هستید تا در رابطه با شغل خود پیشرفت کنید. اگر حس می کنید که شغلتان برایتان رضایت نمی آورد، شک نکنید و استعفا دهید و کار دیگری انجام دهید. فرصت های هیجان انگیزتری در انتظار شماست.

 

 

 فال روزانه متولدین مرداد

 

  

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

شما شخصیت دینامیکی دارید. باید سعی کنید از هدر دادن انرژی تان سر گفتگوهای بیهوده اجتناب کنید. عمل گرا تر باشید. هرگونه سازشی را خوب و با دقت در نظر بگیرید. اگر قوی بایستید و موضعتان را از دست ندهید، زودتر به اهدافتان می رسید. امروز شما همه آن چیزهایی که در مورد عشقتان غیرعادی و منحصر بفرد است را تحسین می کنید. امروز قضیه راجع به رمانس یا ایستادن زیر نور ماه و گفتن حرف های عاشقانه به هم نیست، بلکه قضیه راجع به تحسین و تکریم خودمان است. از هدیه های منحصر بفردی که هر دوی شما به این رابطه آورده اید لذت ببرید. امروز زیاد کله شق و لجوج نباشید. رئیستان شما را زیر نظر گرفته است. سرعت کارتان را زیاد کنید وگرنه عقب می مانید. از ریسک کردن نترسید و کاری بکنید که در آینده پاداش آن را بگیرید.

       فال روزانه متولدین شهریور
   

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

امروز از افرادی که شبیه شما هستند چیزهای زیادی یاد می گیرید. آنها می توانند به راحتی ایرادها را تشخیص دهند و ریشه مشکل را پیدا کنند. سعی کنید ذهن بازی داشته باشید و با موقعیت سازگار شوید و قبل از آنکه دیر شود اقدامی بکنید. نگذارید امروز عناصر غیرعادی در شخصیت کسی شما را از شناخت بهتر هم باز دارد. امروز باید آزادانه در مورد عادات و سرگرمی های عجیب او سوال کنید و با هم حرف بزنید. شاید شما گاهی در مورد چیزهایی که تأیید می کنید محتاط شوید، ولی اگر می خواهید در رابطه با او دچار مشکل نشوید باید احتیاط و محافظه کاری را کنار بگذارید. در محل کار نیز باید نظرتان را بیان کنید. ولی کلمات خود را درست انتخاب کنید تا به کسی بر نخورد. شاید دیگران پرخاشگر شوند و این بدان معناست که شما نباید سخت بگیرید و باید با آنها کنار بیایید.

 

فال روزانه متولدین مهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز باید موضع خود را در جمع مشخص کنید. شما وقتی بخشی از یک گروه باشید، نیروی زیادی درونتان دارید فقط در حرف زدن و ارتباط برقرارکردن کمی دستپاچه می شوید. شما همیشه می توانید موفق شوید. امروز کائنات انرژی مثبتی برایتان دارد. باید زندگی خود را زیر میکروسکوپ ببرید. فردی که از طریق اینترنت با او مکاتبه می کردید، تبدیل به چیزی بیش از یک اسم در صندوق نامه هایتان می شود. شاید ملاقات با او موفق شود و هر دوی شما شریک زندگی هم باشید. گفتگوی بین شما عجیب و غریب و بسیار هیجان انگیز است. امروز مراقب باشید زیرا ممکن است رئیستان بخواهد عملکرد شما را ارزیابی کند، پس آماده باشید. سعی کنید چیزی را شخصی نکنید و یادتان باشد که این فقط یک کار است و آخر دنیا که نیست. هر وقت دلتان خواست می توانید استعفا دهید.

فال روزانه متولدین آبان

 

 

شما همیشه می خواستید که دنیا را تغییر دهید و دوست دارید رویاهایتان را با دوستانتان در میان بگذارید. ولی امروز اشتیاق کافی برای تحقق رویاهایتان را ندارید. شما استراتژی های شخصی خود را زیر سوال می برید. نباید دائماً سعی کنید طرز تفکر دیگران را عوض کنید و آنها را متقاعد کنید. دوستان شما همانطور که هستید شما را دوست دارند. امروز احساسات پرشور و حرارت نیست که شما را به فرد خاصی نزدیک می کند، بلکه گفتگو با اوست که جالب می شود و شما به او علاقه نشان می دهید. چیزی که او می گوید تأثیر زیادی بر شما دارد و شما دوست دارید او را بهتر بشناسید. او اسرار زیادی دارد که دوست دارید آنها را کشف کنید. امروز شما شکست ناپذیرید، پس از این انرژی بالا به نفع خود بهره ببرید. با استفاده از اعتماد به نفس بالای خود و شخصیت پرنشاط تان امروز کارهای زیادی را انجام می دهید. زمان آن رسیده که نقشه جدیدی بکشید.

 

 

فال روزانه متولدین آذر

 

 

امروز شما دوست دارید برای همه چیز برنامه ریزی کنید. دوست دارید کنترل همه چیز در دستتان باشد. باید به اطرافیان خود هم گوش کنید. مدتی بی خیالش شوید، حتی با آنکه به این کار عادت ندارید. باید شخصیت خود را گسترش دهید. امروز شانس ملاقات با فرد بسیار جالبی را دارید، شاید از طریق اینترنت یا در مهمانی یا در مناسبتی اجتماعی. البته اگر در مهمانی هم او را ببینید ظاهر او نیست که شما جذب می کند، بلکه طرز فکر او شما را شیفته می کند. در طول مکالمات تان با هم شخصیت عالی او مشخص می شود. سرعت و شتاب اطرافیان شما باعث می شود که شما هم احساس شتابزدگی کنید. سعی کنید برای رسیدن به آنها سرعت تان را زیاد نکنید تا با سر به زمین نخورید. با شتاب کنونی خود پیش بروید تا کارها را خرابتر نکنید.

 

 

 

 

 

فال روزانه متولدین دی

 

 

 

شما مجذوب افرادی عجیب و غریب با شخصیت های نیرومند شده اید. ولی بدانید که پشت این مجذوب شدن، نیاز مبرمی به آزادی خوابیده است. آزادی در زندگی شما بیشتر رویاست تا واقعیت. زمان آن رسیده که کاری بکنید. از واقعیت های زندگی فرار نکنید. شاید انتظار ملاقات با فرد خاصی را نداشته باشید، به خصوص در رویدادی که امروز برنامه ریزی کرده بودید. ولی امروز متوجه می شوید که یک مکالمه عادی تبدیل به چیز بیشتری می شود. با آنکه این فرد از آن دست آدم هایی نیست که شما همیشه به آنها توجه می کنید، ولی رفته رفته بیشتر مجذوب او می شوید. امروز بیشتر وقت خود را صرف وقایع اطرافتان در محل کار می کنید و نمی توانید روی کار تمرکز کنید. بعضی چیزها نیاز به توانایی شما برای حل مسئله دارند. نقش دیپلمات را بازی کنید و آنها را حل کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن

 

 

 

امروز شما پایداری و ثبات خود را از دست می دهید. در تلاش هستید تا زندگی خود را بر اساس ارکان جدید دوباره بسازید. شاید بهتر باشد که دیدگاه خود به زندگی را تغییر دهید. باید برداشت خود را هم حفظ کنید، زیرا به شما اجازه می دهد که با هر موقعیتی سازگار شوید. باید کاملاً هشیار باشید و آماده هر چیزی باشید. سعی کنید ناامید نشوید. امروز از سرعت رابطه خاصی تعجب می کنید. یک دقیقه در حال وقت گذرانی با یک آشنا هستید و ناگهان متوجه می شوید که اتفاقی افتاده است. جریانی بین شما دو نفر هست و هر دوی شما می دانید که قرار بود یکدیگر را ملاقات کنید. سرنوشت می خواست که شما بهم برسید. رفتار بچگانه کسی در محل کار سر شما را درد می آورد. عصبانیت درون شما می جوشد و اگر حواستان نباشد، شما آن را سر اطرافیان خالی می کنید. صبورتر باشید.

 

فال روزانه متولدین اسفند

 

 

 

 

 

 

شما گرایش دارید به اینکه در پروژه های خود خیلی درگیر شوید. امروز باید موضع خود را روشن کنید. مشخص است که شما از ساعت ها کار کردن نمی ترسید و می خواهید در همه کارهایتان موفق شوید. ولی اطرافیان شما به سختی به گرد پایتان می رسند. شما زیادی پر انرژی هستید. اگر روزگار امروز چیز غیرمنتظره ای برایتان پیش آورد نگران نشوید. شما امروز متوجه می شوید که آیا لایق عشق هستید یا خیر. اگر در گوشه ای پنهان شده بودید و برای خودتان متأسف بودید، باید امروز خودتان را آماده سورپرایزی کنید. اگر کسی خواست با شما آشنا شود، به خودتان لطفی بکنید و جواب مثبت بدهید. امروز شما در محل کار در موقعیت خوبی قرار دارید تا در مورد شغلتان قدم های بزرگی بردارید. اطرافیان شما امروز به خوبی از رویاهای شما حمایت می کنند، پس نترسید و رویاهایتان را بزرگ کنید./ب



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۳۰ [حدود 13 ساعت قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تحقق دفاع مشروع
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 2 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 5 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 7 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...