کد خبر: 152093 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 شهريور 1400 - 15:21
با حضور مسئولین شهرستانی؛
دیدار با خانواده پهلوان عباس شجاعی فرد / جشن گلریزان آزادی زندانیان و راه اندازی زورخانه در اداره زندان /تصاویر

اتحادخبر: مسئولین شهرستانی برای عرض تسلیت  و ادای احترام به روح ملکوتی پهلوان عباس شجاعی فرد با خانواده آن مرحوم دیدار کردند‌.به گزارش خبرنگار اتحادخبر، ظهر روز یکشنبه بیست و هشتم شهریور ماه به همت مرکز نیکوکاری حضرت رقیه (سلام الله علیها) ، رؤسای ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) دشتستان، نماینده شورای شهرستان در شورای استان....

اتحادخبر- ساناز دانشگر: مسئولین شهرستانی برای عرض تسلیت  و ادای احترام به روح ملکوتی پهلوان عباس شجاعی فرد با خانواده آن مرحوم دیدار کردند‌.



به گزارش خبرنگار اتحادخبر، ظهر روز یکشنبه بیست و هشتم شهریور ماه به همت مرکز نیکوکاری حضرت رقیه (سلام الله علیها) ، رؤسای ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) دشتستان، نماینده شورای شهرستان در شورای استان، رئیس اداره زندان، نماینده تربیت بدنی، هیئت امنای مسجد امام علی (ع)، مسئول مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) و جمعی از مسئولین شهرستانی در منزل مرحوم پهلوان عباس شجاعی فرد برای عرض تسلیت به خانواده مغفور، تقدیر و تشکر از اقدامات خیرخواهانه او و ادای احترام به آن مرحوم حضور یافتند.

 


عضو سابق شورای پنجم در شهر برازجان ضمن تسلیت به خانواده داغدار شجاعی فرد گفت: آن مرحوم در زمان قید حیات خود به صورت گمنام و برای رضای خداوند از خیرین بنام ما بودند و اقدامات قابل تقدیری انجام دادند که‌ متاسفانه هیچگاه سعادت دیدار وی را نداشتیم.
سیده خدیجه حسینی با اشاره به کارهای نیک پهلوان سفر کرده در حوزه های گوناگون که باعث فرهنگ سازی شده اظهار کرد: این پهلوان که خادم امام حسین و عضو پایگاه بسیج امام علی (ع) بودند، در برهه زمانی که مرحوم شجاعی فرد آمار سو تغذیه کودکان در شهرستان را متوجه شد در رفع این مشکل ما را همراهی کرد و الحمدالله الان شیر خشک ۵۰ خانواده را تامین می کنیم.

 


وی ادامه داد: خوشبختانه با این اقدام ماهانه آمار سو تغذیه کاهش پیدا کرد که امیدواریم ادامه دهنده راه وی باشیم.
حسینی در خصوص اقدامات خیرخواهانه مرحوم شجاعی فرد افزود: وی نه تنها در زمینه شیر خشک بلکه در زمینه های مختلف از جمله بسته های غذایی، کمک رسانی در دوران کرونا، کمک هزینه درمانی و الخصوص کارآفرینی و ... اقدامات ارزنده ای را از خود بجای گذاشتند.
رئیس  خیریه حضرت رقیه (ع) بیان کرد: به زودی با همکاری اداره زندان دشتستان و هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان دشتستان شاهد جشن گلریزان آزادی زندانیان  بیاد پهلوان مرحوم عباس شجاعی فرد خواهیم بود.

حسینی در ادامه گفت: همچنین  با همکاری هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان دشتستان و اداره زندان دشتستان امیدوار هستیم به یاد پهلوان شجاعی فرد زورخانه ای در اداره زندان راه اندازی شود.
وی خاطرنشان کرد: در خیریه حضرت رقیه (ع) به یاد پهلوان نیکوکار  لوازم تحریر برای دانش آموزان خانواده های زندانیان، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و کودکان کار با برچسب های بیاد این بزرگوار و همچنین پک بهداشتی و بسته های غذایی ارائه می گردد.
در پایان با اهدای تندیس و لوح تقدیر به خانواده شجاعی فرد و با تقدیم گل به روح بزرگ ورزشکار با اخلاق و بنام دشتستانی ادای احترام شد.

 

























لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/152093