کد خبر: 152038 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 شهريور 1400 - 13:24
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس:
ایران هنوز هم در حال دفاع در جبهه فرهنگی است / تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس

اتحاد خبر ثریا شیری: سرهنگ علیرضا غریبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه جنگی که سال 59 بر ایران تحمیل شد یک جنگ نابرابر بود، اظهار کرد: ایران از نظر قدرت نظامی ضعیف بود اما قدرتی وجود داشت که در ارتش عراق وجود نداشت و آن ایمان و استقامت بود. قدرت و نیروی ایران، آرمان های سربازان ایرانی بود، نه سلاح و...

اتحاد خبر ثریا شیری: سرهنگ علیرضا غریبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه جنگی که سال 59 بر ایران تحمیل شد یک جنگ نابرابر بود، اظهار کرد: ایران از نظر قدرت نظامی ضعیف بود اما قدرتی وجود داشت که در ارتش عراق وجود نداشت و آن ایمان و استقامت بود. قدرت و نیروی ایران، آرمان های سربازان ایرانی بود، نه سلاح و قدرت نظامی و فیزیکی.




به گزارش اتحاد خبر؛ وی با اشاره به اینکه امروزه نیز کشور در حال دفاع است و جبهه امروز، جبهه فرهنگی است، افزود: دشمن نقطه قوت ما را شناخته و باید در جبهه فرهنگی از ایران دفاع کنیم و نباید از تحرکات دشمن غافل شویم، بلکه باید با قدرت، باور، ایمان و اعتقادی که داریم نظام را حفظ کنیم.

غریبی در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: تجلیل از یک میلیون پیشکسوت افتخارآفرین دفاع مقدس و مقاومت در سراسر کشور و افتتاح نمایشگاه ملی «در لباس سربازی»، گرامیداشت حماسه عملیات کمان 99، روز ایثار و تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان و روز عطرافشانی مزار مطهر شهدا و دیدار از جانبازان، پاسداشت سربازان از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی همچنین دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با امام جمعه، رونمایی از تولیدات هنری، مانور دریایی 170 فروند شناور، آیین رونمایی از 24 کتب دفاع مقدس و ... را دیگر برنامه های شاخص این هفته دانست.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/152038