کد خبر: 151826 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 شهريور 1400 - 12:26
مدیریت آب و فاضلاب جزیره خارگ به بخش خصوصی واگذار می‌شود

اتحاد خبر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از واگذاری مدیریت آب و فاضلاب جزیره خارگ به بخش خصوصی خبر داد. به گزارش اتحاد خبر، عبدالکریم جمیری شامگاه شنبه در نشست بررسی وضعیت آبرسانی به جزیره خارگ از برگزاری نشست هماهنگی بین وزارتخانه‌های نفت و نیرو برای استقرار نمایندگی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در جزیره خارگ خبر داد...

اتحاد خبر_میثم احمدی زاده، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از واگذاری مدیریت آب و فاضلاب جزیره خارگ به بخش خصوصی خبر داد.


جمیری رئیس مجمع نمایندگان استان ،مجلس از تمام ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم  استفاده می کند - نوای جنوب


 به گزارش اتحاد خبر، عبدالکریم جمیری شامگاه شنبه در نشست بررسی وضعیت آبرسانی به جزیره خارگ از برگزاری نشست هماهنگی بین وزارتخانه‌های نفت و نیرو برای استقرار نمایندگی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در جزیره خارگ خبر داد و با اشاره به مشکلات زیرساختی جزیره خارگ در حوزه آب و فاضلاب اظهار کرد: مردم جزیره خارگ از مشکلات موجود در حوزه تأمین و توزیع آب شرب و همچنین ساماندهی فاضلاب سال‌هاست که نارضایتی دارند.
 
وی بیان کرد: اکنون وزارت نفت متولی تأمین آب آشامیدنی ساکنان جزیره خارگ است ولی در زمینه توزیع و مدیریت آب و جمع‌آوری فاضلاب مشکلات زیادی وجود دارد.
 
جمیری از نشست تخصصی با مسئولان شرکت ملی نفت و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خبر داد و بیان کرد: در این نشست نتایج مطالعات انجام شده مورد بررسی قرار گرفت و با توافقی که بین شرکت ملی نفت و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شد قرار است مدیریت آب و فاضلاب جزیره خارگ به بخش خصوصی واگذار شود.
 
وی خاطر نشان کرد: در نشستی که پایان شهریورماه با مشارکت مدیرعامل شرکت ملی نفت و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب برگزار می‌شود نتایج این اقدامات و مطالعات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و برای انتخاب پیمانکار بخش خصوصی و انجام مناقصه تصمیم‌گیری می‌شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/151826