کد خبر: 151781 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 شهريور 1400 - 07:20
توزیع کتاب‌های درسی در استان بوشهر آغاز شد

اتحادخبر:  معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کار توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان از امروز در این استان آغاز شد.

اتحادخبر:  معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کار توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان از امروز در این استان آغاز شد.

توزیع کتاب‌های درسی در استان بوشهر آغاز شد

به گزارش ایسنا؛ غلامرضا دانش‌فر افزود: کتاب همه دانش آموزانی که ثبت سفارش داده‌اند تا قبل از شروع مدرسه در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

 

وی بیان کرد: در زمان حاضر ۹۳ درصد از دانش‌آموزان استان بوشهر کتاب‌های درسی خود را ثبت سفارش کرده و دانش‌آموزانی که تاکنون  کتاب‌های درسی خود را سفارش نداده‌اند برای اینکه با مشکل مواجه نشوند به سامانه ثبت سفارش کتاب به نشانی irtextbook.ir مراجعه کنند.

 

دانش‌فر اضافه کرد: در حوزه ابتدایی تاکنون ۱۲۹هزار و ۶۵۱ دانش آموز ثبت سفارش کتاب انجام داده اند و توزیع منطقه‌ای انجام شده، در مقطع متوسطه اول نیز ۴۸هزار و ۵۹۲ ثبت سفارش انجام و کتاب‌ها تامین و در اختیار مدرسه‌ها قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: همچنین در مقطع متوسطه دوم نظری نیز ۲۲هزار و ۴۹۵ مورد ثبت سفارش انجام شده و کتاب‌ها به صورت کامل تامین و در اختیار مدرسه‌ها قرار گرفته است.

دانش‌فر یادآور شد: براساس آمارها در حوزه ابتدایی و متوسطه اول و دوم نظری کتاب‌ها به صورت ۱۰۰ درصد تامین شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در بخش متوسطه دوم فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیز کتاب‌های تخصصی کامل تامین شده و تنها در حوزه عمومی هنوز کاستی‌هایی وجود دارد که این مشکل کشوری است و بزودی برطرف می‌شود.

وی یادآور شد: در زمان حاضر چهار هزار و ۳۰۵ دانش در مقطع متوسطه دوم فنی و حرفه ای و  سه هزار و ۷۹۷ دانش آموز نیز در رشته‌های کاردانش برای کتاب ثبت سفارش کرده‌اند.

 ۲۳۳ هزار دانش آموز در بیش از ۱۰هزار کلاس درس در قالب ۲ هزار مدرسه در استان بوشهر برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ساماندهی شده اند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/151781