کد خبر: 151760 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 21 شهريور 1400 - 10:35
مدیر سازمان تعاون روستایی فارس:
سامانه یکپارچه تعاونی‌های فارس ملی می‌شود

اتحادخبر:  مدیر سازمان تعاون روستایی فارس از پیاده سازی سامانه یکپارچه تعاونی های استان (سامیت) در سطح ملی خبر داد.

اتحادخبر:  مدیر سازمان تعاون روستایی فارس از پیاده سازی سامانه یکپارچه تعاونی های استان (سامیت) در سطح ملی خبر داد.

سامانه یکپارچه تعاونی‌های فارس ملی می‌شود

هدایت‌الله رحیمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود در فرایند برگزاری مجامع و آموزش‌های حضوری در تشکل‌ها، گفت: در راستای لزوم ادامه روند فعالیت‌های شبکه تعاون روستایی فارس، سامانه مدیریت یکپارچه تعاونی‌های فارس در سال۹۹ تولید و پیاده سازی شد.

 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی فارس، او خاطرنشان کرد: با کسب تجربه موفق یکساله از این سامانه در فارس، طرح استفاده ملی سامیت به سازمان مرکزی ارائه شد که  با همکاری دفتر توسعه و آموزش و ترویج تعاونیهای سازمان مرکزی سامانه  سامیت مورد تایید قرار گرفت و سپس با برگزاری جلسات توجیهی با روسای ادارات آموزش استان‌ها، این سامانه بعنوان طرح ملی با محوریت فارس برای سایر استانها نیز پیاده سازی و اجرایی خواهد شد.

 

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس، همچنین اهداف این سامانه را مدیریت و یکپارچه سازی اطلاعات و داده‌های جاری در سطح شبکه، مدیریت و پایش اطلاعات اعضا و پرسنل شبکه، برگزاری فرایند مجامع بصورت الکترونیکی، برگزاری جلسات، آموزش‌ها و آزمون‌های آنلاین، ایجاد پرونده الکترونیکی برای اعضا و اشخاص فعال در شبکه عنوان کرد.

 

به گفته رحیمی، معاونت توسعه تشکل‌ها و نظام بهره برداری این سازمان آماده همکاری و ارائه آموزش‌های لازم به سایر استان‌ها با همکاری دفتر توسعه و آموزش تعاونی‌ها است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/151760