کد خبر: 151724 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 شهريور 1400 - 07:19
معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد؛
تزریق واکسن به همه افراد بالای ۱۸ سال استان بوشهر تا ۴۵ روز آینده

اتحادخبر:  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با تامین واکسن به شکل فعلی، پیش بینی می‌شود تا ۴۵ روز آینده کل جمعیت بالای ۱۸ سال استان را حداقل با یک دوز واکسن پوشش دهیم.عبدالمحمد خواجه‌ئیان اظهار داشت: در راستای تسریع در واکسیناسیون کرونا در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و همچنان در حال افزایش مراکز واکسیناسیون هستیم.وی با اشاره به...

اتحادخبر:  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با تامین واکسن به شکل فعلی، پیش بینی می‌شود تا ۴۵ روز آینده کل جمعیت بالای ۱۸ سال استان را حداقل با یک دوز واکسن پوشش دهیم.

تزریق واکسن به همه افراد بالای ۱۸ سال استان بوشهر تا ۴۵ روز آینده

به گزارش مهر؛ عبدالمحمد خواجه‌ئیان اظهار داشت: در راستای تسریع در واکسیناسیون کرونا در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و همچنان در حال افزایش مراکز واکسیناسیون هستیم.

 

وی با اشاره به تزریق واکسن کرونا به ۴۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان بوشهر بیان کرد: ۳۳۳ هزار و ۱۱۶ نفر در استان بوشهر تاکون حداقل یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: تاکنون ۲۰۸ هزار و ۳۷۰ نفر معادل ۲۸.۱ درصد از افراد بالای ۱۸ سال استان بوشهر هر دو نوبت واکسن را تزریق کرده‌اند.

 

افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون

 

وی از دریافت محموله‌های جدید واکسن کرونا در استان طی روزهای اخیر خبر داد و افزود: با این حجم واکسن دریافتی در حال برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت روزانه واکسیناسیون استان هستیم.

خواجه‌ئیان افزود: برای افزایش ظرفیت روزانه واکسیناسیون استان بوشهر از همکاری سایر ادارات و حمایت فرمانداری‌ها و استانداری برای افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون در مراکز فقط از طریق ثبت‌نام در سامانه سلامت و دریافت پیامک امکان‌پذیر است ادامه داد: در حال حاضر متولدین ۱۳۶۵ و قبل از آن با ثبت نام در سامانه می‌توانند در استان بوشهر واکسن دریافت کنند.

 

واکسیناسیون گروه دانشجویان و طلاب

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه افراد بدون ثبت نام و دریافت پیامک باعث ازدحام در مراکز نشوند تصریح کرد: برنامه واکسیناسیون گروه دانشجویان و طلاب از طریق ثبت نام در سامانه و دریافت پیامک در حال انجام است.

وی اظهار داشت: در صورتی که روند کنونی واکسیناسیون ادامه یابد تا یک ماه و نیم آینده همه جمعیت بالای ۱۸ سال استان بوشهر حداقل یک دز واکسن کرونا را دریافت خواهد کرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/151724