کد خبر: 151659 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 20 شهريور 1400 - 06:52
رکورد تاریخی فراز کمالوند در استعفا!
اتحادخبر: فراز کمالوند در ۲۰۰ روز ۴ بار استعفا کرده است، رکورد تاریخی که البته یک آمار منفی برای او محسوب می‌شود.

اتحادخبر: فراز کمالوند در 200 روز 4 بار استعفا کرده است، رکورد تاریخی که البته یک آمار منفی برای او محسوب می شود.

 

در سال های اخیر مربی های زیادی بوده اند که چندبار بین تیم های مختلف چرخیده اند اما هیچ کدام به رکوردی که فراز کمالوند به دست آورده نرسیده اند. سوم اسفند سال 1399 بود که فراز کمالوند از هدایت شاهین بوشهر کناره گیری کرد تا به کادرفنی استقلال اضافه شود و کارش را در این تیم آغاز کند، او در آن زمان هدایت تیمی را نیمه کاره رها کرد که شانس صعود به لیگ برتر داشت اما جذابیت های استقلال باعث شد او چنین تصمیمی بگیرد.

 

کمالوند اما زمانی که استقلال برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان حضور داشت، با پیشنهاد سرمربیگری سایپا روبرو شد و برای اینکه یک بار دیگر شانس سرمربیگری یک تیم لیگ برتری داشته باشد از استقلال جدا و راهی تیمی شد که بتواند آن را از سقوط نجات بدهد.

 

در آن زمان کمالوند مدعی شد از شرایط سایپا آگاهی کامل داشته است که هدایت این تیم را قبول کرد اما  وقتی کار از کار گذشت و دید این تیم شرایط ماندن ندارد، برای اینکه سقوط نارنجی پوشان به پای او نوشته نشود از هدایت سایپا کناره گیری کرد.

 

کمالوند اما حدود یک ماه پیش هدایت تراکتور را برعهده گرفت، در حالی که به خوبی می دانست در این تیم دیگر خبری از ریخت و پاش های سال های قبل نیست اما ظاهرا به دلیل دیگری با اکبر ایمانی و اینکه مدیران باشگاه خواستند او به تمرینات برگردد، این مربی ترجیح داد برای چهارمین بار در طول 200 روز گذشته از سمت خود استعفا کند.

کمالوند به رکورد تاریخی هر 50 روز یک استعفا رسیده است و در این بین او ابدا نمی تواند ادعا کرد که از شرایط باشگاه هایی که انتخاب کرده اطلاعی نداشته است چون او بعد از هر انتخابش مدعی بود که انتخاب هایش با چشم باز بوده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/151659