امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 20 شهريور 1400 - 06:38

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۶/۲۰‍

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۶/۲۰‍
 
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. یکی از آشنایان در سال تولدتان بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کند و از هر شرایطی برای کمک به شما بهره می‌گیرد. لطف این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت کمکهای ایشان را جبران کنید. در این سال روابط دوستان و خانوادگی شما افزایش پیدا می‌کند و دوستان جدیدی به جمع رفقایتان اضافه می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سالی سرشار از خاطره‌های خوش را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. در این سال به فکر پیشرفت بیشتر در کار و زندگی باشید. برای رسیدن به هدفهایی که در نظر گرفته‌اید، به دنبال منابع الهام‌بخش باشید و مهار‌ت‌های خود را تقویت کنید. در اواخر آبان امسال شرایطی برای پیشرفت در محل کار مهیا می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. در سال تولدتان سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد تا به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان دست پیدا کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به آرزوهای خود جامه عمل بپوشانید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با دستاوردهای چشمگیر به پایان برسانید تا این سال به برگ زرینی در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
به لحاظ سلامتی و شادابی امروز چیزی کم‌و‌کسر نخواهید داشت. اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و انتظارات‌شان را برآورده کنید. روزی سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید و به لحاظ مالی نیز پولی خوبی به دست‌تان می‌رسد تا نگرانی‌های‌تان خاتمه پیدا کند. روحیه‌ای عیب‌جو و مشکل‌پسند دارید، این رفتار را کنار بگذارید و دوستان بیشتری پیدا کنید.    محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلب‌تان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. روحیه‌ای خونگرم و مردم‌دار دارید، به لطف این روحیه، دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. عشق زندگی‌تان امروز به یاد دوران خوش گذشته افتاده و خاطره‌های عاشقی را در دل شما زنده می‌کند. اجازه ندهید مشکلات پیش‌پا‌افتاده زمینه افسردگی و کسالت شما را فراهم کند. به هر قیمتی که شده مشکلات را از سر راه بردارید و زندگی را با تلاش و کوشش ادامه دهید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
خطری شما را تهدید می‌کند و بهتر است که امروز در حد امکان منزل را ترک نکنید.  از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این رفتار باعث شده تا اعضای خانواده احساس کنند آن‌گونه که باید و شاید آنها را دوست ندارید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت با رفتار و گفتار خود به اهل منزل ثابت کنید که دوستان‌شان دارید و اهمیت زیادی برای آنها قائل هستید.  حس‌‌و‌حال زیادی برای عاشقی دارید و برنامه‌ای عاشقانه برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان کشیده‌اید. این برنامه را عملی کنید و محبت بی‌پایان خود را به پای عشق‌زندگی‌تان بریزید. امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید.  فرصتی را پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. از این فرصت بهترین استفاده را ببرید و خستگی را از جسم و روح خود بیرون کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطراف‌تان وجود دارد، آرامش‌تان را حفظ خواهید کرد. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد. فردی از اطرافیان در بستر بیماری است، این فرد را از محبت‌های خود بی‌نصیب نگذارید. دیری نخواهد پایید که بیماری این فرد برطرف می‌شود و لطف شما را جبران می‌کند. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی‌تان است و طعم عشقی گرم و پرحرارت را خواهید چشید. فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید. دیری نخواهد پایید دانشی که امروز فرا می‌گیرید، دستاورد مهمی را برای شما به ارمغان بیاورد. اعضای خانواده امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان را حسابی تحویل خواهند گرفت. بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع کنید چرا که احتمال دارد سند یا چیز مهمی را فراموش کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز را به انجام کار سختی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید، اختصاص دهید. انجام این کار رضایت خاطر شما را به دنبال خواهد داشت و نگرانی‌های‌تان را از بین می‌برد. دست‌تان را روی زانوی خود بگذارید و فکری برای افزایش درآمد بردارید. سفری کوتاه در پیش دارید و در این سفر لحظه‌های شادی را تجربه خواهید کرد. این فرصت را مغتنم بدانید و برای مدتی هم که شده از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید و به جسم و ذهن‌تان استراحت بدهید. وقت خود را با فکر به چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت، تلف نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را با معنای عشق واقعی آشنا می‌کند. به خاطر داشته باشید که راه ورود به قلب دوستان و آشنایان از میان محبت و صفا می‌گذرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.   روزمرگی‌های زندگی شما را حسابی خسته و افسرده کرده و به اندازه‌ای درگیر کارهای روزانه می‌شوید که فرصتی برای خودتان پیدا نمی‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی بیشتر شما را فراهم کند، امروز مهارت‌های مدیریت‌زمان را فرا بگیرید و با اولویت‌‌بندی کارها، در میان حجم زیاد کارها و روزمرگی‌های زندگی، وقتی برای خودتان پیدا کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان از حرف‌های شما ناراحت شود. زندگی را بدون برنامه‌ریزی ادامه داده‌اید و این وضعیت زمینه شکست و سرخوردگی شما را فراهم کرده است. امروز زمان مناسبی است تا برنامه‌ای عمل‌گرایانه طرح کنید و زندگی با با نظم و برنامه‌ریزی دنبال نمایید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که محبت بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزش‌تان تلف شود. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. در غیر این‌صورت ادامه رفت‌و‌آمد با این افراد چیزی به غیر از ناراحتی برای شما به دنبال نخواهد داشت.   عادت‌های ناپسندی دارید و سلامت خود را با این رفتار به خطر انداخته‌اید. در اولین فرصت فکری به حال اصلاح این عادتها بردارید و سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
برای درمان بیماری‌ها حتما به پزشک مراجعه کنید و از خوددرمانی پرهیز نمایید. مدتی است که از کسی پول قرض کرده‌اید یا وامی گرفته‌اید، امروز موعد پرداخت این پول فرا رسیده و کسی که از ایشان پول گرفته‌اید انتظار بازپرداخت این قرض را دارد. این پول را حتی اگر از زیر سنگ‌ هم شده فراهم کنید و دِین خود را ادا نمایید.   خبری از اعضای خانواده نمی‌گیرید و کاری به مشکلات آنها ندارید، ادامه این وضعیت زمینه دلخوری و بی‌توجهی اعضای خانواده نسبت به شما را فراهم خواهد کرد. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیشتری به مشکلات اهل منزل بدهید و از هر فرصتی برای حل مشکلات آنها بهره بگیرید. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، اما محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این وضعیت باعث شده تا عشق‌زندگی‌تان احساس کند که مانند سابق ایشان را دوست ندارید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه سردی و دلخوری ایشان را فراهم کند، امروز عشق‌بی‌پایان خود را نثار عشق‌زندگی‌تان کنید و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق خود را در رفتار و گفتار نشان دهید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.  مدت زیادی است که فکر انجام کاری ذهن شما را حسابی مشغول کرده، امروز زمان مناسبی است که بدون هرگونه نگرانی و ناراحتی،‌ این کار را انجام دهید. کارهای مهم را با دقت و تمرکز انجام دهید و سهل‌انگاری را کنار بگذارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنین‌تان را پشت‌‌گوش نیاندازید. در غیر این صورت طولی نخواهد کشید که راهی بستر بیماری شوید.  امروز قصد سرمایه‌گذاری بلند‌مدتی را دارید اما روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب نکرده‌اید و این سرمایه‌گذاری به‌غیر از ضرر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت.   فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به روزی ماندگار و عاشقانه تبدیل خواهد کرد. از بودن در تنهایی لذت می‌برید، امروز روز شماست چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا در گوشه‌ای بنشینید و حسابی با خودتان خلوت کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌های‌تان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید،‌ در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. مشکل مالی که گرفتار آن هستید را به کمک یکی از دوستان که وضع مالی مناسبی دارد حل کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا بعد از ظهر به همراه دوستان بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید.  قصد خرید دارید و مجبور می‌شوید وقت و هزینه زیادی را امروز به خرید اختصاص دهید. مشکلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد می‌شود و اگر امروز این مشکل را حل نکنید، در آینده با دردسرهای بیشتری روبرو خواهید شد. تصمیم‌های مهم زندگی را به تنهایی اتخاذ نکنید و با افرادی که تجربه بیشتری نسبت از شما دارند مشورت کنید. از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
کسی به غیر از خوبی و محبت از شما چیز دیگری ندیده و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرید، امروز چنین فرصتی پیش می‌آيد و با گرفتن دست افتادگان، نوع‌دوستی خود را به اطرافیان ثابت کنید. امروز هرگونه سرمایه‌گذاری و فعالیت مالی را کنار بگذارید. در غیر این‌صورت پول کلانی را از دست می‌دهید.     فکر و خیال عاشقی را از سر بیرون کنید چرا که امروز اصلا زمان مناسبی برای عشق و عاشقی نیست. امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیاندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید.   قسمتی از روز را به انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه اختصاص دهید و با انجام این کارها به آرامش برسید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز از خواب که بلند شده‌اید، احساس می‌کنید کودک درونتان زنده شده و حس و حال بسیار خوب و با نشاطی دارید. این روحیه را به فال نیک بگیرید و روز را با شادی و نشاط مضاعفی به پایان برسانید.   فردی به شما پیشنهاد سرمایه‌گذاری می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و زمینه افزایش درآمدتان را فراهم کنید. شرایطی که در منزل برقرار است امروز زمینه ناراحتی‌ شما را فراهم می‌کند. از رسیدگی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان غافل‌شده‌اید و این وضعیت باعث شده تا عشق‌زندگی‌تان به این فکر بیافتد که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت، وقت بیشتری را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری کنید و از امروز به بعد، بیشتر از همیشه به عشق‌زندگی‌تان محبت نمایید. بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند و فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید.  یکی از اعضای خانواده امروز با تقدیم‌ هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
دعای فردی عابد و سالک پشت‌ سر شما است و امروز از دعای خیر این فرد بی‌نصیب نخواهید ماند. بخت با شما یار است و به‌‌رغم اینکه انتظارش را نداشته‌اید، پولی به دست‌تان می‌رسد. جانب اعتدال را در سخاوتمندی‌های خود نگه دارید و خودتان را بیش‌از‌حد وقف دیگران نکنید. ادامه این رویکرد نه‌تنها جلوی موفقیت‌های شما را می‌گیرد،‌ بلکه باعث می‌شود از حال خودتان غافل شوید و آن‌گونه که باید و شاید به خودتان نرسید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و یاد ایام قدیم افتا‌ده‌اید، از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و روز را با خوشی و شادکامی ادامه دهید. انسان مردم‌داری هستید و این روحیه را ادامه دهید و تعداد دوستان‌تان را بیشتر کنید.  ناراحتی‌هایی که بین شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد شده را فراموش کنید. دنیا را سخت نگیرید و مشکلات را نمک زندگی بدانید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 14 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱‍ [حدود 1 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • نقدی بر مجموعه داستان " خین‌جوشون " اثر مختار فیاض
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 14 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 18 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...