کد خبر: 150835 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 شهريور 1400 - 07:01
اختصاصی سرویس ورزشی اتحادخبر
محمود حاجی زاده پیشکسوت فوتبال برازجان آسمانی شد

اتحاد خبر- محمدرضا کمالی نژاد: محمود حاجی زاده مدافع اسبق برازجان و مربی با سابقه باشگاه آبفا برازجان بر اثر کرونا درگذشت.

اتحاد خبر- محمدرضا کمالی نژاد: محمود حاجی زاده مدافع اسبق برازجان و مربی با سابقه باشگاه آبفا برازجان بر اثر کرونا درگذشت.



متاسفانه با اوج گرفتن کرونا در کره خاکی، سهم جامعه ورزش ایران و دشتستان نیز از مرگ و میر ناشی از این ویروس منحوس کم نبوده و مرتب شاهد از دست دادن عزیزان خود هستیم.


محمود حاجی زاده که در نقش یک مدافع آخر سالها در تیم منتخب برازجان ایفای نقش کرده بود با خداحافظی از دنیای فوتبال پا به عرصه مربیگری گذاشت و به عنوان مربی باشگاه آبفا برازجان، جوانان زیادی را به فوتبال شهر و استان معرفی کرد.


چند سالیست با فروکش کردن تب و تاب فوتبال در برازجان حاجی زاده نیز از میادین دور ماند ولی به قول خودش دلش برای ورزشگاه تختی و شور و هیجان فوتبال تنگ شده بود.




گهگاهی محمود حاجی زاده را در شهر ملاقات میکردم و با همان لبخند همیشگی خوش و بشی میکرد و بی وقفه سراغ فوتبال و خاطرات گذشته میرفت تا اینکه خبر دار شدیم این پیشکسوت دوست داشتنی بر اثر بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده و حال خوبی ندارد.


محمود حاجی زاده دیروز  یکم شهریور ماه هزار و چهارصد آسمانی شد تا داغی دیگر بر دل فوتبال دوستان و شاگردان سابقش بگذارد.
محمود عزیز میدانم در آخرین لحظات نیز آن لبخند زیبا بر لبانت جاری بوده اند.

 

مربی عزیزم دیدار به قیامت

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/150835