کد خبر: 150768 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 مرداد 1400 - 11:08
اختصاصی اتحادخبر؛
رفتن جلال غم انگیزترین داستانِ فوتبال است

اتحادخبر-اصغر شعبانی: جلال هم رفت . باور نمی کنم ! سخت است جدایی از آنهایی که سالها می شناسیِ شان . سخت است خداحافظی با دوستانی که در روزهای خوب و بدِ فوتبال با هم بوده اید . جلال ، ۹ مردادماه ۱۴۰۰ درست در سالروز وفات برادر بزرگتر روانه بیمارستان شد و دیگر برنگشت . انگار با حاجی قرار و مداری گذاشته بودند . تحمل دوریِ برادر را نداشت...

اتحادخبراصغر شعبانی: جلال هم رفت . باور نمی کنم ! سخت است جدایی از آنهایی که سالها می شناسیِ شان . سخت است خداحافظی با دوستانی که در روزهای خوب و بدِ فوتبال با هم بوده اید . جلال ، ۹ مردادماه ۱۴۰۰ درست در سالروز وفات برادر بزرگتر روانه بیمارستان شد و دیگر برنگشت . انگار با حاجی قرار و مداری گذاشته بودند . تحمل دوریِ برادر را نداشت...



جلال ، ۹ مردادماه ۱۴۰۰ درست در سالروز وفات برادر بزرگتر روانه بیمارستان شد و دیگر برنگشت . انگار با حاجی قرار و مداری گذاشته بودند . تحمل دوریِ برادر را نداشت . صفحات مجازی جلال از اینستا گرفته تا واتس اَپ تا ماه ها بعد از رفتنِ حاجی ، پر بود از نغمه های جانسوز ، فایز و تصاویری که با هم بودند و فوتبال را دنبال می کردند .




مَردِ صبر و حوصله دارِ پرسپولیس برازجان که فوتبال را علی رغم تعصب بر روی تیم برازجان در آرامش دنبال می کرد سالها در قامتِ سرپرستیِ این تیم زحمت کشید و در مسافرت های استان و رقابت های کشوری تلاش نمود تا بازیکنان و کادر فنی تیم محبوبش نتیجه ای بگیرند که یک شهر و شهرستان را خوشحال کند .


رفتن جلال غم انگیزترین داستانِ فوتبال است . ناباورانه ترک مان کرد و آنگونه آسمانی شد که این روزها متاسفانه در جای جای کشورمان شاهد آنیم !

خداحافظ جلال و سلام ما را حاج ناصر برسان .

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/150768