کد خبر: 150278 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 18 مرداد 1400 - 10:42
فرمانده انتظامی فارس خبر داد:
کشف ۱۲۸ کیلو شیشه از یک سواری در فارس

اتحادخبر:  فرمانده انتظامی استان فارس از کشف حدود ۱۲۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه، از یک خودروی سواری در این استان خبر داد.

اتحادخبر:  فرمانده انتظامی استان فارس از کشف حدود ۱۲۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه، از یک خودروی سواری در این استان خبر داد.

کشف ۱۲۸ کیلو شیشه از یک سواری در فارس

 

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان "خرمبید" هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور "اصفهان-شیراز" به یک سواری بی ام و  مظنون شده و دستور ایست را صادر کردند.

 

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، حبیبی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرد، افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف کنند.

 

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از سواری بی ام و ۱۲۷ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت بسیار حرفه‌ای در قسمت‌های کف، موتور، زیر صندلی و داخل داشبورد خودرو جاسازی شده بود کشف شد، افزود: در این خصوص ۲ قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و روانه زندان شدند.

حبیبی با بیان اینکه مواد مخدر مکشوفه از مرزهای شرقی وارد کشور شده است، گفت: این استان محل ناامنی برای قاچاقچیان است و سوداگران مرگ مطمئن باشند که با تیزبینی پلیس با هیچ ترفند و جاسازی نمی‌توانند مواد مخدر را به فارس انتقال دهند.

۳۰ میلیارد میلگرد احتکار کشف شد

 

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس نیز با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با کسانی که بخواهند با احتکار کالا در بازار اخلال ایجاد کنند به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد.

سردار یوسف ملک‌زاده افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی از احتکار آهن آلات در یک انبار در بلوار "امیرکبیر" شیراز مطلع شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران به همراه نماینده اداره صمت پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند ۲۵۰ تن میلگرد احتکار را کشف کنند.

ملک‌زاده با اشاره به معرفی مالک انبار به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش اموال احتکار را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

 

کشف ۱۰ میلیارد کالای قاچاق 

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان فارس نیز گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محور "بوشهر-شیراز" به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ ابراهیم یگانه افزود: در بازرسی از این خودرو، ۵۷ طاقه پارچه و ۲۲ قطعه لوازم یدکی خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/150278